Принесла сережки, куплені в їхньому ювелірному магазині , щоб піджати одну застібку , бо вона розстібалась, думала що це зроблять по гарантії - але сказали 30 грн, погодилась, прийти забрати вийшло лише через тиждень , мені видали перевірити їх, але до них так майстер і не дивився , прийшла знову через кілька днів - зробив, але вже за 140 грн. Пояснень чому так - не було , тільки хамство у відповідь, розрахуватись картою не дозволили, бо вже вибили чек не запитавши як буду розраховуватись . Справа не у лишніх витратах , а у дуже неприємному відношенні до постійних клієнтів і у відсутності пояснень.
Добрий вечір! Нам дуже прикро, що сталася така ситуація. Будь ласка, уточніть на яке ім'я, прізвище та номер телефону Ви оформляли первинне замовлення (або де і коли придбаний виріб, якщо це було у стаціонарному магазині) та у якому магазині сталася ситуація з ремонтом? Ми уточнимо всі деталі та знайдемо найкраще рішення!
Не приносьте вироби в ремонт - Отзывы об Ювелирный интернет-магазин Оникс
Пояснень чому так - не було , тільки хамство у відповідь, розрахуватись картою не дозволили, бо вже вибили чек не запитавши як буду розраховуватись .
Справа не у лишніх витратах , а у дуже неприємному відношенні до постійних клієнтів і у відсутності пояснень.
отзыв
Комментарии к отзыву