Компания Ясно, это внутренние враги народа Украины. Моя история похожа на все другие, выставленные на сайте. Если коротко- отключение без предупреждения ( разбирался , безуспешно). Вместо 3-х дней, не включали 5. Добиться онлайн диалога невозможно. Чат боты вежливо посылают по кругу с пожеланиями «Ясного дня», у р о д в)))
Достоинства:
Ничего не решающие Вежливые девушки- операторы
Недостатки:
Замкнутая сама на себе контора, живущая за счет клиентов и не держащая их за людей
В принципе ничего хорошего от частной ахметовской конторы-моннополиста, которая сейчас типа Ясно и Дтек, ждать и не приходилось, но в такое тяжелое время нагло разводить людей на деньги это сверх цинизма! В зговоре со своим дтеком задним числом выставили долги, которых не то, что нет, а и быть не может, потому что у меня еще и приличная ПЕРЕПЛАТА! Наглые,... Читать отзыв В принципе ничего хорошего от частной ахметовской конторы-моннополиста, которая сейчас типа Ясно и Дтек, ждать и не приходилось, но в такое тяжелое время нагло разводить людей на деньги это сверх цинизма! В зговоре со своим дтеком задним числом выставили долги, которых не то, что нет, а и быть не может, потому что у меня еще и приличная ПЕРЕПЛАТА! Наглые, лживые, просто воровская контора!
Я наразі військовослужбовець. Без малого рік знаходився в зоні проведення боїв . В квартирі ніхто не проживав ( мати померла поки я був там ) . Приїхав на ротацію і з подивом з'ясував, що мені відключили електрику за борги. Боргів +/- 2500 гр. Тепер треба сплатити борг ( і це вірно : спожив-заплати ) , і заплатити за відключення /... Читать отзыв Я наразі військовослужбовець. Без малого рік знаходився в зоні проведення боїв . В квартирі ніхто не проживав ( мати померла поки я був там ) . Приїхав на ротацію і з подивом з'ясував, що мені відключили електрику за борги. Боргів +/- 2500 гр. Тепер треба сплатити борг ( і це вірно : спожив-заплати ) , і заплатити за відключення / підключення . Співробітниця колл-центру повідомила мені, що порядок один для всіх ! Для всіх ? Це мені за мобілізацію 24.02.2022 ? Впевнений , що людей, які стикнулися з схожою ситуацією багато !!! Для мене особисто то не питання грошей, а питання принципу : " рік був на війні - приїхав - а тобі світло одрізали - треба заплатити за відключення / підключення " . І після таких випадків, спостерігаючи що відбувається гавкруги що буде з мотивацією ?
Пид…мы, кидают людей, незаконно отключают свет за 5 минут, но чтобы включить надо заплатить в полтора раза дороже чем долг в 2к грн, и то в течении 3 х дней, пи…сы. Будем подавать в суд. Пересажать там всех надо, мошенники гос уровня
Товариство «Ясно» без попередження, в односторонньому порядку, змінило спосіб прийому показників, перекривши можливість їх передачі через банкінг. Багато абонентів продовжували і продовжують передавати показники через Приват24 та Моно, не знаючи, що дані більше не приймаються. У результаті компанія «малює» умовні показники, що спричиняє накопичення боргу в сотні кВт, а далі — відключення електроенергії без попередження. Повторне підключення коштує 3000 грн,... Читать отзыв Товариство «Ясно» без попередження, в односторонньому порядку, змінило спосіб прийому показників, перекривши можливість їх передачі через банкінг. Багато абонентів продовжували і продовжують передавати показники через Приват24 та Моно, не знаючи, що дані більше не приймаються.
У результаті компанія «малює» умовні показники, що спричиняє накопичення боргу в сотні кВт, а далі — відключення електроенергії без попередження. Повторне підключення коштує 3000 грн, попри відсутність вини споживача.
Це — непрозора та незаконна практика. Якщо ви також постраждали — зверніться до мене, я збираю свідчення інших для колективної скарги до контролюючих органів.
Прочитав інші скарги, не здивую, останні два місяця не сплачено світло, ввімкнення було без попередження, також про якість лист на Укрпошті при чому аж у Лютому, зараз травень!!!! Ви якщо брешете,то хоч думайте,що кажете!!! Все сплатила в той же день, заявку на підключення приймали декілька разів, третій день,світла немає, відповідь з Ясно"підключення робить ДТЕК, дзвоню в ДТЕК,відповідь, чекайте три дні!!!!!... Читать отзыв Прочитав інші скарги, не здивую, останні два місяця не сплачено світло, ввімкнення було без попередження, також про якість лист на Укрпошті при чому аж у Лютому, зараз травень!!!! Ви якщо брешете,то хоч думайте,що кажете!!! Все сплатила в той же день, заявку на підключення приймали декілька разів, третій день,світла немає, відповідь з Ясно"підключення робить ДТЕК, дзвоню в ДТЕК,відповідь, чекайте три дні!!!!! Б..я..Ви в своєму розумі?!!! Електро плита , дитина на сухпайках!!! Виродки, тридцять три компанії, та як у Савєтскіє времена,один на одного перекидають! Ви віддалено вимикаєте,то в чому проблема ввімкнення зробити таким же чином!!!!! Мало того, я вже не знаю яка з цих компаній міняла лічильники, також не попередив жильців, та зробили ,так,що проводка погоріла, якби не сусіди,то погоріли би усі!!!!! Просто немає слів
Я не зовсім розумію за що взагалі платять гроші споживачі коли отримують таке відношення і сумнівної якості послуги. Бо як тарифи піднімати то це швидко робиться. Як світло вимикати по кілька разів на день на 2 - 5 хв то норма, а хто компенсує ремонт двох холодильників ? Грець з вами. Терпець увірвався з іншого приводу Газ, водоканал і... Читать отзыв Я не зовсім розумію за що взагалі платять гроші споживачі коли отримують таке відношення і сумнівної якості послуги. Бо як тарифи піднімати то це швидко робиться. Як світло вимикати по кілька разів на день на 2 - 5 хв то норма, а хто компенсує ремонт двох холодильників ? Грець з вами.
Терпець увірвався з іншого приводу
Газ, водоканал і тд присилають паперові рахунки. Не треба заливати про екологію. Я не один раз зверталась з проханням присилати паперовий рахунок на адресу як це робиться. І до дупи. Розуміємо що як паперових рахунків так і попередження про відключення в поштовій скринці немає. І ось одного разу приїздиш з дитиною з лікарні, а в тебе світла немає. Починаєш бігати по сусідам, щось дізнаватись , ну все - ДИСИАНЦІЙНО ВІЛКЛЮЧИЛИ БУДИНОК ВІД МЕРЕЖІ. На протязі години сплачуєш борг і ще маєш сплатити окремо за повторне підключення. Ладно щоб система працювала як раніше, прийшли, відрізали провода і потім майстер приходить і все робить заново. Так, згодна з оплатою. Людина працює з напругою. Зараз це все проводиться дистанційно і за це деруть кошти наче майстер до тебе додому з іншого міста приїхав. Бо сумма не 500 гр і навіть не тисяча за те що хтось там десь щось подивиться і натисне кнопочку ! Руки не болять ???? Але щоб дійти до цього треба ще після сплати боргу дочекатись коли ще сформують рахунок на те саме дистанційне підключення . І тут питання. Ви с..ки дерете гроші зі споживачів не червоніючи підіймая тарифи, оперативно відключаєте за доволі невеликі заборгованості, потім більш ніж добу формуєте після сплати заборгованості додаткову платіжку незрозуміло тільки за які саме роботи з відновлення послуги , а потім ще до трьох робочих діб виваливши купу коштів людина чекає поки хтось там щось десь все ж таки нажме і в будинку з'явитися світло ? А ти все оплатив і як лох сидиш тиждень з хворою малою дитиною в повному а..уї у повній темряві.
Так може ви якось автоматизуєте процесси стосовно надання своїх послуг ??? А не користуєтесь тим що у споживачів немає альтернативи і вибору як наприклад серед інтернет провайдерів ( доречі на відміну від Yasno у них підключенея і відновлення послуг дуже швидко робиттся бо вони цінують кожного клієнта бо це гроші в їх компанію )
Чому не зробити щоб після повної оплати заборгованості послуга відновлювалася автоматично а оплата за повторне підключення послуги враховувалася би в наступну платіжку ???? А не розтягувати цей процесс на тиждень ( чи більше ) наче над відновленням послуги ( яка була зупинена дистанційно дуже швидко ) вручну працюють 10 чоловік на висоті з оголеними проводами а заму заявку ім доставляє голубина пошта ???
Ви просто знущаєтесь над споживачами
Достоинства:
Немає ніяких плюсів окрім самого факту наявності світла
Недостатки:
Дорого і впевнена що буде ще дорожче найближчим часом.
Це повний треш, компанія приймає на роботу з бронюванням, через місяць Вас звільняють, а перед завївільненям вони переоформлюють вас на іншу дочірню компанію, щоб не платити за вас 20 тис грн налогу як за бронювання, Там постійно тікучка вакансії, бо вони це роблять штучно! Вам нічого не дадуть для роботи, бо головна їх ідея полягає в тому що "У них... Читать отзыв Це повний треш, компанія приймає на роботу з бронюванням, через місяць Вас звільняють, а перед завївільненям вони переоформлюють вас на іншу дочірню компанію, щоб не платити за вас 20 тис грн налогу як за бронювання, Там постійно тікучка вакансії, бо вони це роблять штучно! Вам нічого не дадуть для роботи, бо головна їх ідея полягає в тому що "У них немає часу збирати вам матеріали для роботи! Безвідповвдальність, немає структури, махінації з налогами та ще більше з грошима.
Отключили электроэнергию за не большую задолженность без уведомления. Оплатил в тот день. Звоню на горячую линию, говорю что оплатил скинул им квитанцию написал заявление, А они говорят ждите 3 рабочих дня ну или уже в понедельник может быть повторно подключим(отключили просто счётчик день ночь с кнопки) фашисты е@анные горите вы в аду. Издеваются во время войны с работяг. У#ебаны
Открый обман по программе лояльность. Бонусы списывают, промокоды на скидки не присылают. От Yasno тоже не возможно получить промокод. Сервис на вайбер и телеграмм не работает. Шарашкина контора
Зараз почались незаконні відключення по Дніпру по розпорядженню компанії ЯСНО за борги, ми не стали виключенням. Відключення проводять без попередження за 10 днів, без звірки та зняття показників лічильника, позбавляя людину можливості вирішите це питання будь- яким способом. ЯСНО пропонує пред'являти претензії Укрпошті, що вони, не надіслали листа, хоча, цей лист не надійшов нікому з моїх знайомих, кому також відключили... Читать отзыв Зараз почались незаконні відключення по Дніпру по розпорядженню компанії ЯСНО за борги, ми не стали виключенням. Відключення проводять без попередження за 10 днів, без звірки та зняття показників лічильника, позбавляя людину можливості вирішите це питання будь- яким способом. ЯСНО пропонує пред'являти претензії Укрпошті, що вони, не надіслали листа, хоча, цей лист не надійшов нікому з моїх знайомих, кому також відключили світло. Це грубе порушення законодавства! ЯСНО повинні попереджувати самостійно абонента про відключення за 10 днів, проводити звірку та знімати контрольні показники. Пропоную тим, у кого схожа ситуація, оставляти скаргу на незаконні дії ЯСНО та ДЕТЕК на номер НКРЕ 044 207 19 31
Оплачиваю за электроэнергию регулярно до 10 числа каждый месяц, платежи не списывают во время, бонусы на Яснолов последние 2 месяца никто не начисляет, звонила пять раз кроме обещаний никаких изменений, примите меры. Вы обещаете начислять бонусы а их нет
нічого не працює. Ні внесення показань, ні чат на сайті, ні внесення у вайбері. Ані функціоналу, ані підтримки. Періодично в мережі 255 В. Одне слово — (who?)ясня.
Навіщо простій людині стовпчики, діаграми? Було все чітко і ясно скільки кіловат - скільки потрібно платити! Відразу видно було за рік! А зараз херн@ якусь понамальовували! Який дибіл це придумав? Хто Вас просив? Навіщо тільки через мобільний телефон заходити потрібно? Нічого хорошого! Не рекомендую!
Добрий день, у мене лічильник день-нічь не враховує покази вночі, тільки в день на прохання заміни або відремонтувати отримала відмову, сказали що можуть поставити тільки однозонний який буде рахувати тільки день і нічь бех різниці,прошу замінити або відремонтувати цей, чому я повинна переплачувати за вашу халатність!!! Особовий рахунок 120002038729 Вул.Пятихатська , буд.19 кВ.11 0965739888 номер телефону прошу відреагувати
Не зрозуміло, за що споживач платить гроші!!?? Де послуги!!?? Сім годин на добу є електроенергія, з двадцяти чотирьох!! Що це за компанія, яка замість того, щоб вирішувати проблеми, просто вимикає постачання послуг, за які, між іншим, і так платиш вже по подвійному тарифу!!??
Достоинства:
-
Недостатки:
Не відповідає заявленому опису. Електроенергію не постачає.
Рахунки надходять більші ніж є, коригувати ніхто не коригує, на телефонні дзвінки хамовито розмовляють, підвищуючи сильно тон.Чхати хотіли на клієнтів.Питання ніхто не вирішує(
Достоинства:
-
Недостатки:
Піднімають тон ,замовиті в спілкуванні , на питання клієнтів всеодно,вирішити ніхто не хоче(
Да сколько можно издеваться над своими же клиентами?!!! Сколько можно отключать по 100 раз на день свет??? Никто даже зарядить свои гаджеты и т.п.все не успевает... А если техника полетит с такими частыми отключениями, кто компенсировать будет? Ваше Ясно??? А?!!! Так вы еще и тариф повышаете, вы в своем уме? Да с такой подачей света, вам и копейки ломаной не... Читать отзыв Да сколько можно издеваться над своими же клиентами?!!! Сколько можно отключать по 100 раз на день свет??? Никто даже зарядить свои гаджеты и т.п.все не успевает... А если техника полетит с такими частыми отключениями, кто компенсировать будет? Ваше Ясно??? А?!!! Так вы еще и тариф повышаете, вы в своем уме? Да с такой подачей света, вам и копейки ломаной не стоит платить!!! Вам електричества мало? Так прекратите разпродавать електрику в другие страны, и тут же всего хватит... За такое обслуживание, это еще вы нам должны, а не мы вам и за моральный ущерб тоже, лето, жара ужасная, так еще и свет они дергают и списывают на не легкое положение в стране, да хватит уже врать, все у вас хватает, продавать перестаньте в конце концов!!! Себе вы наверное не отключаете, да? Задумайтесь уже в конце концов, кто вам платит и кому вы должны, в первую очередь клиенты ваши, а потом все остальное!!!
Постійні відключення світла. Сьогодні світло було лише 2 години. Світла не було вранці, вдень, и тепер його знову немає. Чому ви відключаєте світло вибірково? В одних домах постійні відключення, в інших взагалі відключень немає. Може досить вже цього знущання? Продавати за кордон енергія є, а для своїх громадян дуля з маком. Так, як ви ставитеся до нас, своїх споживачів,... Читать отзыв Постійні відключення світла. Сьогодні світло було лише 2 години. Світла не було вранці, вдень, и тепер його знову немає. Чому ви відключаєте світло вибірково? В одних домах постійні відключення, в інших взагалі відключень немає. Може досить вже цього знущання? Продавати за кордон енергія є, а для своїх громадян дуля з маком. Так, як ви ставитеся до нас, своїх споживачів, так ми будемо платити за ваші гівнопослуги.
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Постійні відключення світла, відключають світло в одних і тих самих домах, ставлення до споживачів жахливе, компанія жахлива
Давно не бачив такого жахливого ставлення до клієнтів. Ситуацію описувати немає сенсу. Тому що всі коментарі жахливі. Повна неповага до клієнтів! Вони зробили ремонт, вдягли співробітників АЛЕ забули їм сказати - ВИ ТУТ, ЩОБ ДОПОМАГАТИ ЛЮДЯМ!!!!!
Достоинства:
Плюси важко помітити, тому що мінуси їх затуляють
Недостатки:
Повна відсутність поняття, що клієнти це важливо для Компанії
Это не компания, а просто скотобаза какая-то) Честно, я понимаю как в нашей стране работают коммунальщики, но эти конкретно плюют в лицо своим клиентам и растирают ладонью) Не вижу смысла расписывать свою историю, так как комментарии сверху и так подтверждают мною сказаное.
Достоинства:
Даже если они и есть, то минусы однозначно их перекрывают.
Недостатки:
Скотское отношение к своим пользователям, не компетентные сотрудники горячей линии, можно перечислять очень много и долго .
Неодноразово звертались до операторів компанії ЯСНО і ДТЕК з питання внесених показників.Недивлячись на те,що ми щомісяця вносимо фактичні показники в особовий кабінет ,компанія вносить показники на свій розсуд,значно завищені .Так виникає сума боргу. Оператори ДТЕК посилають звонити в ЯСНО і навпаки.Ніхто не зацікавлений в вирішенні питання. ЯКА ВІД НИХ КОРИСТЬ І ДОПОМОГА???
Ясно нараховують оплату навмання. Детек показує правильні показання лічильника, але показники різні. Дзвонили на гарячі лінії обох організацій. Оператори Ясно посилають звонити в Детек і навпаки. Не зрозуміло за що оператори отримують гроші так як питання звірки не вирішується
Достоинства:
Оператори відповідають
Недостатки:
Проблема не вирішується навіть після багаторазових звернень
один період часу був адекватний кабінет і адекватний постачальник, це було перед "Ясно", коли заніс показники. та дата і висвічувалась. Зараз це якийсь жах, тупо для того щоб заплутати клієнтів, яущо не встиг занести показники до 3 числа, в тебе їх тупо не приймають і розрахунок іде с потолка. скажіть для чого це? може я хочу кожен день вносити показники,... Читать отзыв один період часу був адекватний кабінет і адекватний постачальник, це було перед "Ясно", коли заніс показники. та дата і висвічувалась. Зараз це якийсь жах, тупо для того щоб заплутати клієнтів, яущо не встиг занести показники до 3 числа, в тебе їх тупо не приймають і розрахунок іде с потолка. скажіть для чого це? може я хочу кожен день вносити показники, може я в підвалі сиділа по 4 число і не встигла занести, для чого рахувати той дебілізм, що ви називаєте розрахункові показники?? і так. під час війни, більшості людей не підіймають зарплату, а в багатьох вона взагалі зменшилась. але ваша компанія ПІДНЯЛА ТАРИФИ ВДВІЧІ майже, під час воєнного стану. Яке право ви мали таке робити? вчьора мені начав наярювать на телефон, ваш якоби по поручению коллектор, шо в мене долг 2 тіс грн, коли я сплачу, я йому відповіла, що чекаю коли мені зп підіймуть також тоді й спачу, бо не маю змоги, ВОНО не ЧУЄ, так шо за три дні не заплатите? кажу - ні. Він замовчав, бо не очикував. Це під час війни мені ще й колектори будуть наярювати??? ви там нормально себе почуваєте?? наче закон якийсь є про коллекторів, і про те що тарифи не будуть підійматися!!
Достоинства:
раніше було ясно-понятно в кабінеті, поки не пришло "Ясно"
зараз нема
Недостатки:
та сама компанія великий суцільний мінус, бо судячі по отзивах, як їм переплатиш, то хер повернеш, а як не доплатив, то виїдять мозк
Тарифы на электроэнергию должны быть на порядок ниже так как они не соответствуют сегодняшним реалиям и учитывая военное положение.Качество электричества не соответствует минимальным европейским стандартам.
Переплатив наперед декілька тисяч грн. Хотів купити наперед певний обсяг електроенергії. Вони просто зарахували цю суму на рахунок. Я хотів повернути кошти на карту, з якої платив. Спочатку по телефону сказали, напишіть заяву в довільній формі та реквізити для повернення. Написав, вони схотіли окремо заяву, копії документів, копію квитанції. Все надіслав. Почали вигадувати, яка повинна бути квитанція. Хоча я платив... Читать отзыв Переплатив наперед декілька тисяч грн. Хотів купити наперед певний обсяг електроенергії. Вони просто зарахували цю суму на рахунок. Я хотів повернути кошти на карту, з якої платив. Спочатку по телефону сказали, напишіть заяву в довільній формі та реквізити для повернення. Написав, вони схотіли окремо заяву, копії документів, копію квитанції. Все надіслав. Почали вигадувати, яка повинна бути квитанція. Хоча я платив через їх застосунок, проплата була автоматична через шлюзи, які вони заапрувили там. Скачати її там не можна, застосунок просто вилітає. Додав квитанцію з банківського застосунку. Їм типу не підходить, тому що не вказано реквізити отримувача та призначення платежу. Вони ідентифікували, що я власник рахунку. Але гроші повертати не хочуть, роблять все, щоб цього не робити. Вигадують, щоб я сам малював квитанції та відповідав за те, що їх застосунок не працює коректно. Не платіть їм ніколи нічого наперед, вони все зроблять, щоб нічого не повертати.
Компанія yasno безкінечно тероризує дзвінками та смс ,стосовно якоїсь міфічної заборгованості,за якоюсь лівою адресою!!! Цей маразм продовжується понад як 3(!!!) роки, не зважаючи на мої звернення до менеджерів вищевказаної компанії. Як припинити цей тероризм?! Невже потрібно звертатися до суду? І це взагалі нормально, коли компанія не перевіряючи данних робить що попало?!!
Ясно- беспредел
наглые воры!
В зговоре со своим дтеком задним числом выставили долги, которых не то, что нет, а и быть не может, потому что у меня еще и приличная ПЕРЕПЛАТА!
Наглые,... Читать отзыв В принципе ничего хорошего от частной ахметовской конторы-моннополиста, которая сейчас типа Ясно и Дтек, ждать и не приходилось, но в такое тяжелое время нагло разводить людей на деньги это сверх цинизма!
В зговоре со своим дтеком задним числом выставили долги, которых не то, что нет, а и быть не может, потому что у меня еще и приличная ПЕРЕПЛАТА!
Наглые, лживые, просто воровская контора!
Ставлення до військовослужбовців
Разводят людей
⚠️ УВАГА! Потенційна шахрайська схема з боку ТОВ «Ясно»
У результаті компанія «малює» умовні показники, що спричиняє накопичення боргу в сотні кВт, а далі — відключення електроенергії без попередження. Повторне підключення коштує 3000 грн,... Читать отзыв Товариство «Ясно» без попередження, в односторонньому порядку, змінило спосіб прийому показників, перекривши можливість їх передачі через банкінг. Багато абонентів продовжували і продовжують передавати показники через Приват24 та Моно, не знаючи, що дані більше не приймаються.
У результаті компанія «малює» умовні показники, що спричиняє накопичення боргу в сотні кВт, а далі — відключення електроенергії без попередження. Повторне підключення коштує 3000 грн, попри відсутність вини споживача.
Це — непрозора та незаконна практика. Якщо ви також постраждали — зверніться до мене, я збираю свідчення інших для колективної скарги до контролюючих органів.
Мій e-mail:
[email protected]
Відключення світла без попередження
Електро плита , дитина на сухпайках!!!
Виродки, тридцять три компанії, та як у Савєтскіє времена,один на одного перекидають! Ви віддалено вимикаєте,то в чому проблема ввімкнення зробити таким же чином!!!!!
Мало того, я вже не знаю яка з цих компаній міняла лічильники, також не попередив жильців, та зробили ,так,що проводка погоріла, якби не сусіди,то погоріли би усі!!!!!
Просто немає слів
Yasno це шахраї в " законі " Коли результат їх Здирництва не відповідають очікуванням споживачів.
Терпець увірвався з іншого приводу
Газ, водоканал і... Читать отзыв Я не зовсім розумію за що взагалі платять гроші споживачі коли отримують таке відношення і сумнівної якості послуги. Бо як тарифи піднімати то це швидко робиться. Як світло вимикати по кілька разів на день на 2 - 5 хв то норма, а хто компенсує ремонт двох холодильників ? Грець з вами.
Терпець увірвався з іншого приводу
Газ, водоканал і тд присилають паперові рахунки. Не треба заливати про екологію. Я не один раз зверталась з проханням присилати паперовий рахунок на адресу як це робиться. І до дупи. Розуміємо що як паперових рахунків так і попередження про відключення в поштовій скринці немає. І ось одного разу приїздиш з дитиною з лікарні, а в тебе світла немає. Починаєш бігати по сусідам, щось дізнаватись , ну все - ДИСИАНЦІЙНО ВІЛКЛЮЧИЛИ БУДИНОК ВІД МЕРЕЖІ.
На протязі години сплачуєш борг і ще маєш сплатити окремо за повторне підключення. Ладно щоб система працювала як раніше, прийшли, відрізали провода і потім майстер приходить і все робить заново. Так, згодна з оплатою. Людина працює з напругою. Зараз це все проводиться дистанційно і за це деруть кошти наче майстер до тебе додому з іншого міста приїхав. Бо сумма не 500 гр і навіть не тисяча за те що хтось там десь щось подивиться і натисне кнопочку ! Руки не болять ???? Але щоб дійти до цього треба ще після сплати боргу дочекатись коли ще сформують рахунок на те саме дистанційне підключення . І тут питання. Ви с..ки дерете гроші зі споживачів не червоніючи підіймая тарифи, оперативно відключаєте за доволі невеликі заборгованості, потім більш ніж добу формуєте після сплати заборгованості додаткову платіжку незрозуміло тільки за які саме роботи з відновлення послуги , а потім ще до трьох робочих діб виваливши купу коштів людина чекає поки хтось там щось десь все ж таки нажме і в будинку з'явитися світло ?
А ти все оплатив і як лох сидиш тиждень з хворою малою дитиною в повному а..уї у повній темряві.
Так може ви якось автоматизуєте процесси стосовно надання своїх послуг ??? А не користуєтесь тим що у споживачів немає альтернативи і вибору як наприклад серед інтернет провайдерів ( доречі на відміну від Yasno у них підключенея і відновлення послуг дуже швидко робиттся бо вони цінують кожного клієнта бо це гроші в їх компанію )
Чому не зробити щоб після повної оплати заборгованості послуга відновлювалася автоматично а оплата за повторне підключення послуги враховувалася би в наступну платіжку ???? А не розтягувати цей процесс на тиждень ( чи більше ) наче над відновленням послуги ( яка була зупинена дистанційно дуже швидко ) вручну працюють 10 чоловік на висоті з оголеними проводами а заму заявку ім доставляє голубина пошта ???
Ви просто знущаєтесь над споживачами
Біжіть з відтяля як тільки можете
Вам нічого не дадуть для роботи, бо головна їх ідея полягає в тому що "У них... Читать отзыв Це повний треш, компанія приймає на роботу з бронюванням, через місяць Вас звільняють, а перед завївільненям вони переоформлюють вас на іншу дочірню компанію, щоб не платити за вас 20 тис грн налогу як за бронювання, Там постійно тікучка вакансії, бо вони це роблять штучно!
Вам нічого не дадуть для роботи, бо головна їх ідея полягає в тому що "У них немає часу збирати вам матеріали для роботи! Безвідповвдальність, немає структури, махінації з налогами та ще більше з грошима.
Контора для которой будет отдельный котёл в аду
Жах и обман потребителей
Незаконне відключення електроенергії
жалоба на сервис
YASNO* - дно!
К***а контора
Верніть абонентську книжку!!!
Було все чітко і ясно скільки кіловат - скільки потрібно платити!
Відразу видно було за рік!
А зараз херн@ якусь понамальовували!
Який дибіл це придумав? Хто Вас просив? Навіщо тільки через мобільний телефон заходити потрібно?
Нічого хорошого! Не рекомендую!
Вдосконалення кабінету
Скарга на роботу
Особовий рахунок 120002038729
Вул.Пятихатська , буд.19 кВ.11
0965739888 номер телефону прошу відреагувати
Відгук про послуги
Підвищували тон, на питання чхати хотіли
Где свет?!!!
Компанія лайно, якість роботи така сама
Повна неповага до клієнтів
Повна неповага до клієнтів!
Вони зробили ремонт, вдягли співробітників АЛЕ забули їм сказати - ВИ ТУТ, ЩОБ ДОПОМАГАТИ ЛЮДЯМ!!!!!
Скотный двор, джорджа орвела =)
Нараховують самі показники!!!
Колцентр Ясно та Детек працює жахливо.
Детек показує правильні показання лічильника, але показники різні. Дзвонили на гарячі лінії обох організацій. Оператори Ясно посилають звонити в Детек і навпаки. Не зрозуміло за що оператори отримують гроші так як питання звірки не вирішується
Жахлива якість струму
ясна понятна шо ничего не панятно
і так. під час війни, більшості людей не підіймають зарплату, а в багатьох вона взагалі зменшилась. але ваша компанія ПІДНЯЛА ТАРИФИ ВДВІЧІ майже, під час воєнного стану. Яке право ви мали таке робити? вчьора мені начав наярювать на телефон, ваш якоби по поручению коллектор, шо в мене долг 2 тіс грн, коли я сплачу, я йому відповіла, що чекаю коли мені зп підіймуть також тоді й спачу, бо не маю змоги, ВОНО не ЧУЄ, так шо за три дні не заплатите? кажу - ні. Він замовчав, бо не очикував. Це під час війни мені ще й колектори будуть наярювати??? ви там нормально себе почуваєте?? наче закон якийсь є про коллекторів, і про те що тарифи не будуть підійматися!!
Цена не соответствует качеству.
Некомпетентна та неадекватна бухгалтерія
Некомпетентнісь