Микола: Власний досвід. Складно, через не зрозумілу поведінку банку. Не зацікавленість банку у клієнтах. Не спроможність персоналу пояснити дивні дії банку при підключенні. Комунікація для допомоги при підключені жахлива. На прохання пояснити, чому такі дії банку, відсутня будь яка реакція. І останнє, скарга і прохання про допомогу - не допомогли. Власні... 01.11.2024
Микола: Два тижні неможу підключити послугу LiqPay. Це жахливо. А головне співробітники банку навіть не намагаються щось зробити,ім байдуже. Шкода..... Не розумію, чому вони так себе поводять. 29.10.2024
Микола: Давно не бачив такого жахливого ставлення до клієнтів. Ситуацію описувати немає сенсу. Тому що всі коментарі жахливі. Повна неповага до клієнтів! Вони зробили ремонт, вдягли співробітників АЛЕ забули їм сказати - ВИ ТУТ, ЩОБ ДОПОМАГАТИ ЛЮДЯМ!!!!! 04.07.2024