Я не зовсім розумію за що взагалі платять гроші споживачі коли отримують таке відношення і сумнівної якості послуги. Бо як тарифи піднімати то це швидко робиться. Як світло вимикати по кілька разів на день на 2 - 5 хв то норма, а хто компенсує ремонт двох холодильників ? Грець з вами.
Терпець увірвався з іншого приводу
Газ, водоканал і тд присилають паперові рахунки. Не треба заливати про екологію. Я не один раз зверталась з проханням присилати паперовий рахунок на адресу як це робиться. І до дупи. Розуміємо що як паперових рахунків так і попередження про відключення в поштовій скринці немає. І ось одного разу приїздиш з дитиною з лікарні, а в тебе світла немає. Починаєш бігати по сусідам, щось дізнаватись , ну все - ДИСИАНЦІЙНО ВІЛКЛЮЧИЛИ БУДИНОК ВІД МЕРЕЖІ. На протязі години сплачуєш борг і ще маєш сплатити окремо за повторне підключення. Ладно щоб система працювала як раніше, прийшли, відрізали провода і потім майстер приходить і все робить заново. Так, згодна з оплатою. Людина працює з напругою. Зараз це все проводиться дистанційно і за це деруть кошти наче майстер до тебе додому з іншого міста приїхав. Бо сумма не 500 гр і навіть не тисяча за те що хтось там десь щось подивиться і натисне кнопочку ! Руки не болять ???? Але щоб дійти до цього треба ще після сплати боргу дочекатись коли ще сформують рахунок на те саме дистанційне підключення . І тут питання. Ви с..ки дерете гроші зі споживачів не червоніючи підіймая тарифи, оперативно відключаєте за доволі невеликі заборгованості, потім більш ніж добу формуєте після сплати заборгованості додаткову платіжку незрозуміло тільки за які саме роботи з відновлення послуги , а потім ще до трьох робочих діб виваливши купу коштів людина чекає поки хтось там щось десь все ж таки нажме і в будинку з'явитися світло ? А ти все оплатив і як лох сидиш тиждень з хворою малою дитиною в повному а..уї у повній темряві.
Так може ви якось автоматизуєте процесси стосовно надання своїх послуг ??? А не користуєтесь тим що у споживачів немає альтернативи і вибору як наприклад серед інтернет провайдерів ( доречі на відміну від Yasno у них підключенея і відновлення послуг дуже швидко робиттся бо вони цінують кожного клієнта бо це гроші в їх компанію )
Чому не зробити щоб після повної оплати заборгованості послуга відновлювалася автоматично а оплата за повторне підключення послуги враховувалася би в наступну платіжку ???? А не розтягувати цей процесс на тиждень ( чи більше ) наче над відновленням послуги ( яка була зупинена дистанційно дуже швидко ) вручну працюють 10 чоловік на висоті з оголеними проводами а заму заявку ім доставляє голубина пошта ???
Ви просто знущаєтесь над споживачами
Достоинства:
Немає ніяких плюсів окрім самого факту наявності світла
Недостатки:
Дорого і впевнена що буде ще дорожче найближчим часом.
Yasno це шахраї в " законі " Коли результат їх Здирництва не відповідають очікуванням споживачів. - Отзывы о YASNO
Терпець увірвався з іншого приводу
Газ, водоканал і тд присилають паперові рахунки. Не треба заливати про екологію. Я не один раз зверталась з проханням присилати паперовий рахунок на адресу як це робиться. І до дупи. Розуміємо що як паперових рахунків так і попередження про відключення в поштовій скринці немає. І ось одного разу приїздиш з дитиною з лікарні, а в тебе світла немає. Починаєш бігати по сусідам, щось дізнаватись , ну все - ДИСИАНЦІЙНО ВІЛКЛЮЧИЛИ БУДИНОК ВІД МЕРЕЖІ.
На протязі години сплачуєш борг і ще маєш сплатити окремо за повторне підключення. Ладно щоб система працювала як раніше, прийшли, відрізали провода і потім майстер приходить і все робить заново. Так, згодна з оплатою. Людина працює з напругою. Зараз це все проводиться дистанційно і за це деруть кошти наче майстер до тебе додому з іншого міста приїхав. Бо сумма не 500 гр і навіть не тисяча за те що хтось там десь щось подивиться і натисне кнопочку ! Руки не болять ???? Але щоб дійти до цього треба ще після сплати боргу дочекатись коли ще сформують рахунок на те саме дистанційне підключення . І тут питання. Ви с..ки дерете гроші зі споживачів не червоніючи підіймая тарифи, оперативно відключаєте за доволі невеликі заборгованості, потім більш ніж добу формуєте після сплати заборгованості додаткову платіжку незрозуміло тільки за які саме роботи з відновлення послуги , а потім ще до трьох робочих діб виваливши купу коштів людина чекає поки хтось там щось десь все ж таки нажме і в будинку з'явитися світло ?
А ти все оплатив і як лох сидиш тиждень з хворою малою дитиною в повному а..уї у повній темряві.
Так може ви якось автоматизуєте процесси стосовно надання своїх послуг ??? А не користуєтесь тим що у споживачів немає альтернативи і вибору як наприклад серед інтернет провайдерів ( доречі на відміну від Yasno у них підключенея і відновлення послуг дуже швидко робиттся бо вони цінують кожного клієнта бо це гроші в їх компанію )
Чому не зробити щоб після повної оплати заборгованості послуга відновлювалася автоматично а оплата за повторне підключення послуги враховувалася би в наступну платіжку ???? А не розтягувати цей процесс на тиждень ( чи більше ) наче над відновленням послуги ( яка була зупинена дистанційно дуже швидко ) вручну працюють 10 чоловік на висоті з оголеними проводами а заму заявку ім доставляє голубина пошта ???
Ви просто знущаєтесь над споживачами
отзыв
Комментарии к отзыву