Ігор Отзыв написан 26 августа, 2024 год26 просмотров
Беруть гроші авансом 2100 грн , обіцяють 15 робочих днів на відправку, але все зовсім не так. Пройшло 26 днів! Просто про тебе забули напевно… у них дуже напевно важки часи- війна. Тому ми у місті-герой Харків почекаємо (( без грошей! Якщо покажуть куди підуть мої гроші, можуть не повертати! Не порядна фірма!
Для нас це негативний відгук і нам дійсно є над чим працювати. Ситуація з затримкою видачі вашого замовлення склалась по той причині що саме одне із виробництв знаходиться в м.Харкові і були складності та затримка видачі товару із за обстрілів. На даний момент виробництво робило переміщення в більш безпечний регіон. Так, ми розуміємо що затримали Ваше замовлення. Адже ми ніяк на це не можем вплинути. Наш магазин приносить свої вибачення за порушення термінів. Як компенсацію за Ваше очікування ми Вам надаємо знижкку 5% на майбутне замовлення. Прохання при замовленні вказати ПІБ щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого постійного клієнта.
Ігор, дуже дякую Вам за розуміння. Будемо раді Вас бачити в нашому магазині.
Дуже дякую Вам за зворотню відповідь. Ми розуміємо над чим потрібно працювати що удосконалити наш сервіс. Також ми розуміємо що Ваше замовлення затримали на 5 робочіх днів. Причина цього стала затримка поставки металевих рам на виробництво. Зараз на виробництві дуже не вистачає кваліфікованих працівників, так як основна частина людей мобілізована.
В телефонній розмові з вами все вирішили і відправили ліжко 29.08.2024
Наш магазин приносить вибачення за таку ситуацію яка склалась!
Добрий день. Але я дав згоду на зовсім інший варіант, замість того що був у замовлені. Бо чекати прийшлось би, не відомо скільки! Що до термінів- замовлення було зроблене 01.08.24, а відправлено було 29.08.24 о 16 годині.
Навіщо беруть передплату, якщо не притримуються своїх термінів? - Отзывы о ABER
отзыв
Комментарии к отзыву
Для нас це негативний відгук і нам дійсно є над чим працювати. Ситуація з затримкою видачі вашого замовлення склалась по той причині що саме одне із виробництв знаходиться в м.Харкові і були складності та затримка видачі товару із за обстрілів. На даний момент виробництво робило переміщення в більш безпечний регіон. Так, ми розуміємо що затримали Ваше замовлення. Адже ми ніяк на це не можем вплинути. Наш магазин приносить свої вибачення за порушення термінів. Як компенсацію за Ваше очікування ми Вам надаємо знижкку 5% на майбутне замовлення. Прохання при замовленні вказати ПІБ щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого постійного клієнта.
Ігор, дуже дякую Вам за розуміння. Будемо раді Вас бачити в нашому магазині.
Дуже дякую Вам за зворотню відповідь. Ми розуміємо над чим потрібно працювати що удосконалити наш сервіс. Також ми розуміємо що Ваше замовлення затримали на 5 робочіх днів. Причина цього стала затримка поставки металевих рам на виробництво. Зараз на виробництві дуже не вистачає кваліфікованих працівників, так як основна частина людей мобілізована.
В телефонній розмові з вами все вирішили і відправили ліжко 29.08.2024
Наш магазин приносить вибачення за таку ситуацію яка склалась!
Ми цінуємо кожного свого клієнта!