Volodymyr: Ситуація з наданням безкоштовного місяця після збою в мережі завершилась списанням коштів частинами в сумі майже за весь місяць. А тепер по порядку. Після збою в системі було оголошено про надання місяць безкоштовного користування послугами. Наступна оплата мала відбутись 19 січня. Рахунок поповнили 17-го січня. За умовами тарифного плану надається... 20.01.2024
Володимир: Перед замовленням масла та фільтрів зателефонував для уточнення сумісності фільтрів з моїм авто. Вислав VIN код в месенджер. Доволі швидко перетелефонували та запропонували різні варіанти, уточнили адресу доставки, повідомили, що доставка буде безкоштовна оскільки загальна вартість товару перевищувала 2000 грн. Замовлення було зроблено в середу, на всяк випадок уточнив коли... 28.03.2023