Владимир Бабчук: Робив поповнення картки Монобанк через термінал 18.12.2022. Під час поповнення виключилось світло. Після відновлення світла гроші протягом 5 хв. були зараховані на картку, проте остання купюра 500 грн. не була зарахована. Написав в чат бот Ibox, попросив зробити інкасацію найближчим часом, отримав відповідь, що все зроблять, та зв'яжуться зі... 16.01.2023
Владимир Бабчук: 18.12.2022 робив поповнення картки Монобанк через термінал ibox. Під час завантаження грошей вимкнули електроенергію. Одразу зв'язався із службою підтримки Монобанк, вони прийняли заявку, сказали чекати , що зі мною зв'яжуться. По телефону зв'язатись із службою підтримки ibox не вдалося, тому я написав в чат бот Телеграма про свою проблему, там... 18.12.2022