Ярослав: Марафон був дуже цікавим та пізнавальним! Дуже гарно пояснюють і демонструють. Здається, що короткі відео, а стільки корисної практичної інформації! Познайомили з цікавим застосунком для веб-дизайнерів, навчивши покроково використовувати певні функції та можливості програми. Відзначу роботу експерта в чаті - детально відповідав і допомагав всім учасникам марафону, а також заздалегідь... 19.02.2023
Ярослав: 23 січня оформив замовлення, 13 лютого написали, що відправлять від 2 до 12 днів (до цього телефонували, я підтвердив актуальність, відповіли - добре, готуємо до відправки), а сьогодні 22 лютого замовлення скасовано, бо книги немає в наявності - чекати місяць, щоб повідомили, що книги вже немає. Книгарня Є - д... 22.02.2022
Ярослав: Надають неправдиву інформацію та вводять клієнтів в оману! Двічі писав їм стосовно свого замовлення, терміни доставки якого вже пройшли, двічі скидували шаблон, що все гаразд, воно в системі, очікуйте своєї черги. Написав сьогодні в третій раз, у відповідь - замовлення скасовано, так як не могли зв'язатися зі мною. Хоча... 22.02.2022
Ярослав: Відразу скажу, що оцінюю тільки це своє конкретне замовлення. Раніше були відгуки від мене негативні та нейтральні. Всі негативні відгуки розумію, так як теж був у схожій ситуації ігнорування та неповаги. Та багато нервів та часу витратив через це. Але за конкретне замовлення (від 11.01 і з післяоплатою) ставлю... 19.01.2022
Ярослав: Отримав, нарешті, всі три свої сплачені замовлення.11 січня прийшло замовлення від 24.12. А сьогодні, 13 січня, два замовлення від 27.12. Об'єктивно, якби була хоч мінімальна комунікація, то я би міг поставити навіть 5-ку, ну 4-ку точно. Бо з промокодами дійсно деякі замовлення дуже вигідними вийшли. Але через ігнорування, неправдиву... 13.01.2022
Ярослав: Бачу, що з'явилось багато "захисників" Книгарні, котрі вважають, що люди скаржаться ЛИШЕ через затримки. Стосовно затримок у мене особисто взагалі серйозної скарги немає. Я чудово розумію, яке зараз навантаження. Головна проблема - це скотське ставлення до клієнтів. 1) Суцільний ігнор по всім каналам зв'язку. Але бувало і таке -... 12.01.2022
Ярослав: Отримав свою книгу, яку оплатив 24.12, тобто на 19-й день. Залишилось ще два замовлення і 6 книг. Всі скарги особисто від мене не конкретно через затримку (хоча я чудово розумію людей, які планували ці замовлення подарувати - ось тут взагалі печаль). А через те, що немає жодної комунікації, суцільний ігнор.... 11.01.2022
Ярослав: Посилання на рекламу від Книгарні Є в ФБ - хоч тут відкриті коментарі, напишіть все, що про них думаєте! Всю правду, щоб інші люди бачили, якщо їм теж попаде ця реклама. https://www.facebook.com/knyharniaye/videos/1400150620437885/ Не відправляють замовлення і ніде не відповідають вже третій тиждень, зате рекламу налаштовують кожного дня! 09.01.2022
Ярослав: Це жесть. У своєму повідомлені в ФБ вони написали, що "Наші менеджери в порядку черги опрацьовують всі запити, які ми від вас отримуємо, в тому числі в соціальних мережах". А виявляється, що людина вчора написала і майже одразу отримала відповідь. Я ім почав писати ще з 30-го грудня, коли пройшов... 07.01.2022
Ярослав: Це просто жах, у людей совісті немає. Сплатив замовлення, всі терміни вже пройшли, а вони навіть повідомлення не читають, щоб відповісти, що перепрошуємо - терміни збільшились/цих книг насправді у нас немає в наявності. Пробуєш писати на почту, в соц. мережі, дзвонити - абсолютний ігнор. Для порівняння робив замовлення у іншій... 03.01.2022