Для того надутого халемеона, що крутить глазами в разні боки, незнаючи як себе прикрасити. Свої АЗС AVIA- це декілька заправок ,шо викупила польська Unimot Group для проби бізнесу в Україні. Ти їм возиш паливо на автівках що зважився взяти на викуп у лізінг. Unimot Group має представництво в Україні і це неважко провірити. Ти просто брешешь про свою величь. Далі... Читать отзыв Для того надутого халемеона, що крутить глазами в разні боки, незнаючи як себе прикрасити. Свої АЗС AVIA- це декілька заправок ,шо викупила польська Unimot Group для проби бізнесу в Україні. Ти їм возиш паливо на автівках що зважився взяти на викуп у лізінг. Unimot Group має представництво в Україні і це неважко провірити. Ти просто брешешь про свою величь. Далі водіям що сіли за кермо Scania ти оплачуешь по 4,5 грн за км., та добові ( черги на границі, простої) по 500грн. за добу. Твоя величь в цьому ? Бо такі тарифи мають водії що їздять по Україні. А водій- международник знає як польська дорожня поліція спустошує кармани. І привідом може бути від перегорілої лампочки, до провин по тахографу. І за значну провину водій легко буде їздити без зарплатні. Но це тебе не цівавить, лише тільки твоє уявлення що водій тобі повинен. Та ще про логиста- ця людина повинна допомогати водію, та розуміти його труднощі в дорозі ,а не нацькованний тобою Пінкертон, що лише стежить за трекером , розказуючи, що водій лише винен. Бо там йде спілкування з відвертою байдужістю до співпраці.А потім відверте приниження при виплаті зарплатні з твоїми «потерпи».
Про працю Москалюків