Ми вирішили розмістити депозит у віділенні по вул.Жилянська, 9/11 через зручний графік роботи (будні — до 19:00 і сб — до 15:00). Можливості відпрошуватись з роботи, щоб встигнути до 18:00 у інші віділення, немає. При відкритті депозитного рахунку (19 серпня) нам відкрили також картковий (це є обов'язковим і річна плата складає 85/120 грн). Менеджер сказала, що іменну картку можна забрати 27 серпня. 27 серпня я була вихідна і приїхала до банку вдень, щоб забрати картку. Дівчина на ресепшені повідомила, що картка ще не готова, бо термін виготовлення — 5-7 робочих днів. Чомусь менеджер забула це врахувати! 31 серпня (сб) я приїхала у віділення за карткою і черговий менеджер повідомив, що картки видаються лише в будні дні з 9:00 до 18:00, але можна подзвонити і попросити, щоб картку залишили вечірньому черговому менеджеру (з 18 до 19:00). Зауважу, що попереднього разу ресепшионіст не повідомила, що картки не видаються після 18:00 і у суботу! 6 вересня о 15:30 я подзвонила у віділення, дівчина Анна підтвердила, що моя картка готова і пообіцяла залишити її черговому менеджеру Олені. До віділення я приїхала о 18:00, менеджер Олена, звісно ж, нічого не знала про мою картку і відповідно попросила приїхати в понеділок.
Ресепшионіст Анна халатно віднеслась до своїх обов'язків! Я маю їхати вчетверте, щоб забрати картку!
Якби можна було забрати свій депозит без штрафних санкцій, я би це зробила, не роздумуючи! В інших банках таких непорозумінь чомусь не виникає. Потрібно ретельніше підбирати персонал і встановлювати жорстку дисципліну. Я вже не впевнена, що після закінчення терміну депозиту, зможу спокійно забрати свої гроші. 1 згоден
UniCredit Group была создана методом объединения семи крупных итальянских банков, каждый из которых прочно укоренился в местной экономике. Мы открываем новую страничку истории, совмещая банковские международные стандарты и национальные культурные традиции. UniCredit Group работает на рынке Украины с 1997 г. Именно в этом году был открыт Банк Пекао (Украина)... детальніше
Відгуки про ЮниКредит Банк
При відкритті депозитного рахунку (19 серпня) нам відкрили також картковий (це є обов'язковим і річна плата складає 85/120 грн). Менеджер сказала, що іменну картку можна забрати 27 серпня. 27 серпня я була вихідна і приїхала до банку вдень, щоб забрати картку. Дівчина на ресепшені повідомила, що картка ще не готова, бо термін виготовлення — 5-7 робочих днів. Чомусь менеджер забула це врахувати!
31 серпня (сб) я приїхала у віділення за карткою і черговий менеджер повідомив, що картки видаються лише в будні дні з 9:00 до 18:00, але можна подзвонити і попросити, щоб картку залишили вечірньому черговому менеджеру (з 18 до 19:00). Зауважу, що попереднього разу ресепшионіст не повідомила, що картки не видаються після 18:00 і у суботу!
6 вересня о 15:30 я подзвонила у віділення, дівчина Анна підтвердила, що моя картка готова і пообіцяла залишити її черговому менеджеру Олені. До віділення я приїхала о 18:00, менеджер Олена, звісно ж, нічого не знала про мою картку і відповідно попросила приїхати в понеділок.
Ресепшионіст Анна халатно віднеслась до своїх обов'язків! Я маю їхати вчетверте, щоб забрати картку!
Якби можна було забрати свій депозит без штрафних санкцій, я би це зробила, не роздумуючи! В інших банках таких непорозумінь чомусь не виникає. Потрібно ретельніше підбирати персонал і встановлювати жорстку дисципліну. Я вже не впевнена, що після закінчення терміну депозиту, зможу спокійно забрати свої гроші.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку