Якщо ви цінуєте свій час і нерви - не звертайтеся до них! Зробила замовлення онлайн і відразу оплатила (з додатковою оплатою за терміновість, т.т. за 3 години). Об 11:12 прийшлов лист підтвердження, що оплата успішна. Здавалося, щоб могло піти не так? О 14:45 вирішила подзвонити і уточнити, чому не приходить повідовлення про готовність. На що мені дівчина каже: "А у вас ще не оплачено". - "Т.т. як не оплачено? Об 11:12 прийшло підтвердження оплати!" - "А вам треба було зайти в особистий кабінет (Який я не створювала, виявляється він створюється автоматично, про що вас не ставлять до відома. Т.т. ви не знаєте, що кабінет є, а він є.) і там натиснути якусь кнопку, щоб підтвердити". На моє питання: "А звідки я могла про це здогадатись?!" Вона сказала що переведе мене на мого менеджера і він усе розкаже, і поклала трубку. Я передзвонила ще раз, пообіцяли, що менеджер набере. Зачекала. Ніт... Подзвонила ще раз, посварилася. Обіцяли, що передзвонить начальниця менеджера. Передзвонила таки (але толку від того, як з козла молока). Вияіляється винна була я, адже "як би ви зайшли у свій особистий кабінет, то побачили б..." - "А як я мала знати, що у мене є особистий кабінет і мені треба кудись заходити і щось підтверджевати?!" На це питання мені так і не дали відповідь, хоча я декілька раз про це запитала. А ще, за 10 хв розмови вона навіть не подумала вибачитися, за їхній провтик. І навіть після того, як я їй про це сказала, вона все одно не вибачилася - бо вона не бачить в цьому смислу! Ви розумієте, яке там ставлення до клієнта? Вони завтикали, у них недосконала система, я плачу за терміновість, якої немає, але "вони не бачать смислу у вибаченнях"! Сказати що я в шоці, це нічого не сказати. Я розумію, що в Україні багато над чим працювати і над повагою також, але таке дно мені давно не зустрічалося.
Такого дна давно не бачила! Жахлива непрофесійність. - Відгуки про Wolf.ua
Зробила замовлення онлайн і відразу оплатила (з додатковою оплатою за терміновість, т.т. за 3 години). Об 11:12 прийшлов лист підтвердження, що оплата успішна. Здавалося, щоб могло піти не так?
О 14:45 вирішила подзвонити і уточнити, чому не приходить повідовлення про готовність. На що мені дівчина каже: "А у вас ще не оплачено". - "Т.т. як не оплачено? Об 11:12 прийшло підтвердження оплати!" - "А вам треба було зайти в особистий кабінет (Який я не створювала, виявляється він створюється автоматично, про що вас не ставлять до відома. Т.т. ви не знаєте, що кабінет є, а він є.) і там натиснути якусь кнопку, щоб підтвердити". На моє питання: "А звідки я могла про це здогадатись?!" Вона сказала що переведе мене на мого менеджера і він усе розкаже, і поклала трубку. Я передзвонила ще раз, пообіцяли, що менеджер набере. Зачекала. Ніт... Подзвонила ще раз, посварилася. Обіцяли, що передзвонить начальниця менеджера. Передзвонила таки (але толку від того, як з козла молока). Вияіляється винна була я, адже "як би ви зайшли у свій особистий кабінет, то побачили б..." - "А як я мала знати, що у мене є особистий кабінет і мені треба кудись заходити і щось підтверджевати?!" На це питання мені так і не дали відповідь, хоча я декілька раз про це запитала. А ще, за 10 хв розмови вона навіть не подумала вибачитися, за їхній провтик. І навіть після того, як я їй про це сказала, вона все одно не вибачилася - бо вона не бачить в цьому смислу! Ви розумієте, яке там ставлення до клієнта? Вони завтикали, у них недосконала система, я плачу за терміновість, якої немає, але "вони не бачать смислу у вибаченнях"!
Сказати що я в шоці, це нічого не сказати. Я розумію, що в Україні багато над чим працювати і над повагою також, але таке дно мені давно не зустрічалося.
відгук
Коментарі до відгуку