Це жесть! 1. Замовив послугу перевірки лічильника 02.07.2025 - передзвонили оператори сказали можливо тільки на 07.07.2025 - ОК! 2. Прийшла СМС 07.07.2025 очікуйте майстра з 16-18.00! 3.07.07.2025 з 16-18.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі не має! 4. 18.10 дзвоню оператору (Любовь) - каже, майстер затримується чекайте! 5. 19.10 дзвоню оператору (Вікторія) - каже,... Читати відгук Це жесть! 1. Замовив послугу перевірки лічильника 02.07.2025 - передзвонили оператори сказали можливо тільки на 07.07.2025 - ОК! 2. Прийшла СМС 07.07.2025 очікуйте майстра з 16-18.00! 3.07.07.2025 з 16-18.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі не має! 4. 18.10 дзвоню оператору (Любовь) - каже, майстер затримується чекайте! 5. 19.10 дзвоню оператору (Вікторія) - каже, нічого не знаю це человеческій фактор майстер Вас набере! 6. 20.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі так і не поступило! Робіть висновки самі, але якщо замовляєте у цей компаніі послуго готуйтесь до того, що може ніхто і не прийти а Вас просто проігнорять!
Переваги:
Не має!
Недоліки:
Повний інгор клієнта!
Оператори нічого не можуть внятно сказати де їх майстри!
відгук образливий (бо несправедливий, адже ми одна з найкращих компаній на цьому ринку і завжди готові доводити це), але ми повністю розуміємо обурення клієнта, і нам дійсно дуже шкода що так сталося!
Спойлер: Проблему вирішено, - ця відповідь більше адресована не клієнту, а іншим користувачам, для пояснення ситуації 👇
Отже. Наш майстер вибився з графіка (понеділки завжди складні, особливо влітку: дуже багато заявок, шалені затори, спека, метушня у всіх навколо, тощо), не встиг на заявку останнього клієнта (автора відгуку) через те що закінчив передостанню заявку в маршруті вже о 20.00. За його словами "Сил геть не залишилося".
Майстер отримав сувору догану за те, що не зв'язався з клієнтом заздалегідь і не попередив що не встигає. Так, менеджери також отримали догану за те, що після дзвінків клієнта не скоординували дії майстра і не штовхнули його, розраховуючи на те, що у нього все під контролем (у 99% випадків так і є).
Після 20:00 того ж дня на службову електрону пошту ми отримали скаргу від клієнта, ця скарга того ж вечора була передана на стіл нашого директора, який вже на наступний день (сьогодні) особисто зв'язався з клієнтом, вибачився за те що трапилося і запронував рішення, - клієнт в свою чергу все дуже адекватно зрозумів (велика подяка за це 🤝). Таким чином вже завтра майстер приїде до клієнта і виконає необхідні роботи з 50% знижкою.
P.S. Ігнор клієнта у нас ніколи не практикується (рідкісний виняток становлять люди, з якими вести діалог не є можливим, в подібних випадках для нас важливіше зберегти здоров'я і нерви своїх співробітників). Ми завжди стежимо за якістю надання своїх послуг, і в разі виникнення проблем намагаємося оперативно їх розв'язати, оскільки наші клієнти це для нас головний орієнтир. Всім добра та тихого дня 💛💙
Робили повірку лічильників в кінці квітня. Робітник, що виконував, - пихата і неприємна людина. Та не це головне. Постановка на облік лічильників ГВП (Євро-Реконструкція) - 50 грн. Сплатив за послугу. В червні мені зняли лічильник з обліку, тому що ніяких документів не отримали. Зателефонував водомір-майстрам. Сказали, що через пару годин все вирішають і повідомлять мені. Звісно, ніхто мені не дзвонив.... Читати відгук Робили повірку лічильників в кінці квітня. Робітник, що виконував, - пихата і неприємна людина. Та не це головне. Постановка на облік лічильників ГВП (Євро-Реконструкція) - 50 грн. Сплатив за послугу. В червні мені зняли лічильник з обліку, тому що ніяких документів не отримали. Зателефонував водомір-майстрам. Сказали, що через пару годин все вирішають і повідомлять мені. Звісно, ніхто мені не дзвонив. Я телефонував їм кілька раз. Ввечері отримав цікаву відповідь, - " Ну, забули, з ким не буває? Ми теж люди!"
Добрий день. Олександре, шкода що у вас склалося таке враження про нас. Якщо ви побачите цю відповідь - напишіть будь ласка номер вашого договору, ми обовʼязково повернемо вам 50 грн за постановку на облік в Євро-Реконструкцію (вибачте за подібні незручності, окрім того за неприпустиму відповідь з боку нашого оператора, хоча це дійсно суто людський фактор).
Також допоможіть нам зрозуміти хто з наших майстрів пихата та неприємна людина, - усі наші майстри - порядні чоловіки та досвідчені фахівці. Показати 1 відповідь
Десь близько місяця МЕНІ НЕ ЗМОГЛИ перевірити лічильник. Домовлявся на першу половину дня (я на службі). Очікував більше тижня - надходить смс - ВЕЧІР. Переніс. Прошу - вівтороу - четвер. Записали на 4 число. Це було пару тижнів тому. Не перевірив. Тепер дивлюся - середа. Найближчий запис вівторк - четвер - це 17 число. Та знову без гарантій що буде... Читати відгук Десь близько місяця МЕНІ НЕ ЗМОГЛИ перевірити лічильник. Домовлявся на першу половину дня (я на службі). Очікував більше тижня - надходить смс - ВЕЧІР. Переніс. Прошу - вівтороу - четвер. Записали на 4 число. Це було пару тижнів тому. Не перевірив. Тепер дивлюся - середа. Найближчий запис вівторк - четвер - це 17 число. Та знову без гарантій що буде перша половина дня. Я звісно все розумію - але це край як на мене....
Микола, дякуємо за ваш, хоча і негативний (ви маєте рацію і ми повністю розуміємо ваше незадоволення), але відгук. На жаль, через воєнний стан в Україні та тотальну мобілізацію частини наших майстрів, іноді ми дійсно змушені переносити дати виконання робіт і не завжди можемо гарантувати зручний час для своїх клієнтів. Ми цінуємо ваше терпіння і робимо все можливе, щоб знайти оптимальне рішення для кожного клієнта. Просимо вибачення за незручності 😒🤝
Качество установки норм, Постановка на учёт, цена взятые на себя обязательства, это беда. С момента оформления заказа и до завершения под ключ больше месяца. Собственных монтажников нет, работу выполняли с другой компании, после монтажа приборов учёта воды, взяли деньги и удалились на три недели, только после моих неоднократных звонков, пришли через три дня опломбировали холодную воду и ещё через... Читати відгук Качество установки норм, Постановка на учёт, цена взятые на себя обязательства, это беда. С момента оформления заказа и до завершения под ключ больше месяца. Собственных монтажников нет, работу выполняли с другой компании, после монтажа приборов учёта воды, взяли деньги и удалились на три недели, только после моих неоднократных звонков, пришли через три дня опломбировали холодную воду и ещё через две недели горячую. Стоимость 9900
Доброго дня. Так, на жаль ми тимчасово не виконуємо послугу первинного Встановлення Лічильників Води самостійно, а делегуємо цю справу нашим перевіреним партнерам. Клієнти укладають договора з ними, оплату за послуги виконують також їм, а не нам. Але ваша правда, як контрагент, відповідальность за якість їхніх послуг частково несемо і ми.
Але питання чому така велика сума, незрозуміло. Зазвичай вартість встановлення 1-го лічильника води становить приблизно 3000 грн.
Дякуємо за інформацію, вона для нас дуже корисна. І вибачте за незручності щодо постановки лічильників на облік. [:frown:]
Вибачте за незручності. В країні війна, а влітку для нас був справжній колапс з постійними відключеннями світла та води, через це багато скасованих заявок або змін дат з боку клієнтів, працювати було майже неможливо... усі проблеми з переносами були лише через це, а не через безвідповідальность (як ви написали), при цьому ми робили все що могли. Так, були переноси дат, а іноді на жаль неодноразові, але зрештою ми виконали усі заявки тих клієнтів хто з розумінням поставився до ситуації. Гарного та тихого вам дня! 🤝
Положительные отзывы пишут сами сотрудники компании. Работники вымагают сверх указанной суммы еще 300 грн себе в карман, причем счетчик все равно проверку не проходит. Хотите остаться без денег и непрошедшим проверку счетчиком обращайтесь Водомер-Мастер с офисом на ул. Хоревая 1А. Есть в Киеве еще компании с аналогичным названием, но с офисом в другом районе
Велике прохання зв'язатися з нашим відділом якості електронною поштою [email protected] або в телеграмі @VodomerMasterAdmin
Звертаємо ваш увагу, що сума, яка вказана в договорі завджи остаточна, наші майстри не мають права вимагати жодних додаткових оплат або натякати на винагороду.
Подібні кейси вже були (майстра за такі махінації звільнено), тому будь ласка, надайте нам більш детальну інформацію з приводу цього і дозвольте розібратися хто саме з майстрів у вас працював, гарантуємо що ми повернемо вам ці 300 грн. Наша репутація набагато важливіша.
Шкода що у вас зʼявилося хібне враження про нас. Знаємо що це враження вже ніяк не змінити, але відповідаємо щоб знали інші люди:
Наше обладнання дуже точне, ми гарантуємо що не можемо негативно вплинути на його роботу, а якщо б навіть і могли то це не в наших інтересах.
Якщо ми бачимо що лічильник повірку не пройде чи не пройшов, авжеж ми пропонуємо (не плутати з навʼязуванням) заміну. Але 90% споживачів, коли дізнаються що їхній лічильник непридатний, - вважають саме так як ви і до нас із заміною вже не звертаються. Тому для нас (особливо для наших майстрів) немає резону робити те, що ви написали. Врахуйте ще те, що у місті Києві (приблизно 95% наших заявок) ми не беремо оплату за негативний результат повірки, а повірка - більш економічно вигідна послуга, ніж заміна.
Тому ваш відгук - звичайний наклеп (дуже не любимо це слово, але це так) 😣
Не рекомендую з ними працювати, не надійно, не своєчасно, і навіть дорожче Водоканалу. Відношення до замовника як до просителя, за свої гроші тебя ще і ставлять в неприємні умови. Жахливо. Звертайтеся до іншіх. У Києві достатньо нормальних фірм.
Доброго дня, у нас в базі є лише один замовник з прізвищем Горицька. Якщо це ви, то за весь час у нас було 2 заявки, перша заявка на 4 лічильники води, ії ми виконали за ціною 1300 грн, усі лічильники повірку пройшли вдало, ви без жодних проблем та претензій забрали свідоцтва у нас в офісі.
Далі від вас було замовлення на 2 лічильники за іншою адресою, судячі по базі це замовлення не було виконано, точну причину не бачимо, бачимо що відбій, - скоріш за все через відключення світла та/чи води ви не погодились на переніс дати повірки або щось інше.
Вибачте, але в будь якому випадку дуже дивно, що ви пишете такі жахливі та несправедливі слова. Гарного вам дня 🤯
Дуже дуже погане, не виконують договірний час, сривають перевірку, причому не майстер, а логістична і оперативна служби. Не витрачайте час марно, дешевше і швидче замовляйте в іншіх фірмах, навіть у Водоканалі.
Київводоканал не виконує повірку лічильників, він Постачальник води. Ваш образливий відгук про нас - звичайне введення в оману. На жаль такий тип клієнтів існує. Успіхів вам! 🤝
Дуже погане обслуговування за домовленістю! Якщо я записувався після 17 год через тиждень, а коли вже на наступний день повірка, він каже що може тільки о 14 год або знову чекати через тиждень. Жах величезний! Ніколи не замовляйте цю фірму! Майстер дуже погано відноситься к клієнтам.
Після повірки двух лічильників стали дзвонить з Водоканала, що свідоцтва не зареєстровані((( Тобто треба платить ще по 200 грн за лічильник, щоб Водоканал зареєстрував ці свідоцтва! Жах ! Ніде ніхто про це не попереджував, в договорі це не написано ,а Водомір каже, що треба било спитать...
Пані Ольго, ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
Від цієї "водомір-майстер" прийшов невідомо хто для повірки лічильника, прізвище назвати відмовився (30.03.2024). Поводив себе по хамськи, довелось його вигнати з квартири. Телефон у них працює тільки для запису повідомлень. Усім рекомендую триматись подалі від них.
Пане Олексанбре, ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
Пришел мастер,забрал 50 грн за передачу показаний счётчиков,не передал. Оператор выясняет три часа ситуацию у мастера,который работает видимо на другой планете. Звоню оператору,трубку не берет;пишу на сайт-никто не перезванивает. Сервис отвратительнейший. Такую шарашкину контору никому не порекомендую. Оценка - 0!!!!!
Пане Михайло, ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
Замовляла повірку в трьох квартирах! В трьох КАРЛ! Так мало того що майстер бидлота і хамло, як те що вони не доробили повірку і прошло вже півтори тижні повного «морозу» Київ! Краще звернутись до інших спеціалістів!!!
Переваги:
Немає
Недоліки:
Довгий термін очікування результату
Бидло сервіс
Час планується не під клієнта, а навпаки коли їм зручно
Ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
17 декабря пришел мастер, в неадекватном состоянии, оскорблял, обвинял, требовал денег, вел себя агрессивно. Требовал, чтобы я поверила два счетчика вместо одного, назвал мое решение "дебильным", требовал денег больше, чем назвала диспетчер, кричал, "можете жаловаться, мне наплевать, мне ничего не будет". Не менее возмутительно, что в ООО "Водомер-мастер" и в воскресенье, и в понедельник мои обращения проигнорировали. Через другую структуру... Читати відгук 17 декабря пришел мастер, в неадекватном состоянии, оскорблял, обвинял, требовал денег, вел себя агрессивно. Требовал, чтобы я поверила два счетчика вместо одного, назвал мое решение "дебильным", требовал денег больше, чем назвала диспетчер, кричал, "можете жаловаться, мне наплевать, мне ничего не будет". Не менее возмутительно, что в ООО "Водомер-мастер" и в воскресенье, и в понедельник мои обращения проигнорировали. Через другую структуру удалось поговорить со "старшим менеджеом Вероникой", которая, не дослушав моих претензий, заявила, имя мастера указано в договоре (в той бумажке, которую он мне швырнул, уходя), на мое возражение, что там ничего не указано и что ситуация требует общения с руководством, поскольку так называемый "мастер", которого пришлось выгонять с топором, не представился и вел себя неадекватно, -- просто прервала разговор ДВАЖДЫ. Возможно, в моей квартире был уголовник-убийца и я чудом осталась жива.
Недоліки:
- невозможность связаться оперативно с ответственным лицом, отвечают боты или такая хамоватая "Вероника",
- хамство,
- вымогательство
- шантаж,
- ложь о тарифах,
- не оставляют никаких финансовых документов об оплате.
Ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
Я зробила заявку на повірку лічильників 08.06.2023 на 29 червня. По-перше, починаючи з 28-го я два дні дзвонила майстру і вмовляла його таки прийти 29, як було домовлено. Майстер два дні їлозив, розказуючи, що в нього багато замовлень і він не прийде... По-друге, він все ж таки прийшов. Майже о 8 вечора. І підходячи до будинку, надзвонював і... Читати відгук Я зробила заявку на повірку лічильників 08.06.2023 на 29 червня. По-перше, починаючи з 28-го я два дні дзвонила майстру і вмовляла його таки прийти 29, як було домовлено. Майстер два дні їлозив, розказуючи, що в нього багато замовлень і він не прийде... По-друге, він все ж таки прийшов. Майже о 8 вечора. І підходячи до будинку, надзвонював і казав, що він іде тільки "поздороватися", бо вже піздно, натякаючи, що йому треба буде заплатити за понаднорму. По-третє, під час повірки лічильників виявилось, що вони не проходять встановлену похибку, але: "Я вам їх підкручу, щоб пройти метрологію, а ви мені за це 300 гривень. Але це 50/50 що метрологія прийме". На мою відмову від таких протоколів, він почав вже більш нахабно вимагати гроші! Отримавши відмову у грошах майстер почав погрожувати, що надасть в базу даних негативні дані і напише, що в мене поламані лічильники. Це виявився жах та суцільне хамство протягом майже 2х годин, під час яких він хотів за будьщо отримати гроші! До речі, звернувшись наступного дня до офісу за поясненнями дій майстра, дівчина вислухавши просто кинула слухавку!
+380959125374 телефон майстра, який навіть не представився
Ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
Я зробила заявку на повірку лічильників 08.06.2023 на 29 червня. По-перше, починаючи з 28-го я два дні дзвонила майстру і вмовляла його таки прийти 29, як було домовлено. Майстер два дні їлозив, розказуючи, що в нього багато замовлень і він не прийде... По-друге, він все ж таки прийшов. Майже о 8 вечора. І підходячи до будинку, надзвонював і... Читати відгук Я зробила заявку на повірку лічильників 08.06.2023 на 29 червня. По-перше, починаючи з 28-го я два дні дзвонила майстру і вмовляла його таки прийти 29, як було домовлено. Майстер два дні їлозив, розказуючи, що в нього багато замовлень і він не прийде... По-друге, він все ж таки прийшов. Майже о 8 вечора. І підходячи до будинку, надзвонював і казав, що він іде тільки "поздороватися", бо вже піздно, натякаючи, що йому треба буде заплатити за понаднорму. По-третє, під час повірки лічильників виявилось, що вони не проходять встановлену похибку, але: "Я вам їх підкручу, щоб пройти метрологію, а ви мені за це 300 гривень. Але це 50/50 що метрологія прийме". На мою відмову від таких протоколів, він почав вже більш нахабно вимагати гроші! Отримавши відмову у грошах майстер почав погрожувати, що надасть в базу даних негативні дані і напише, що в мене поламані лічильники. Це виявився жах та суцільне хамство протягом майже 2х годин, під час яких він хотів за будьщо отримати гроші!
До речі, звернувшись наступного дня до офісу за поясненнями дій майстра, дівчина вислухавши просто кинула слухавку!
Обходьте цю контору стороною!!!
+380959125374 телефон майстра, який навіть не представився
Ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
У травні 2023 року проводилась повірка лічильника холодної води. Вартість 325 грн. Лічильнику 4 роки з моменту випуску. Майстер нічого не сказав, але в результаті повірка не пройшла. Я не довіряю цій фірмі. Гроші на вітер.
Ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
повелася на меншу вартість повірки і дуже пошкодувала - усі 4 лічильники, яким по 4 роки і навіть один, якому 2 роки(випадково зробили) не пройшли повірку! не видається дивним? Порядні фірми не беруть гроші, якщо не пройшов повірку, а ці беруть (не забувайте це наперед з"ясовувати!) і одразу хочуть робити заміну. Отакий бізнес. Висновок - скупий платить двічі.
Ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
Почитавши хороши відгуки за компанію "Водомір майстер" вона ж ТОВ "Водотехнік" (які можливо вона сама і пише), замовив перевірку двох лічильників горячої та холодної води без зняття приборів обліку (лічильників) (580грн). Майстер бистро прийшо в обумовлений час і почав робити перевірку. Після чого я помітив як він робив маніпуляції з проливом води мимо перевірочного лічильника, але не придав цьому увагу.... Читати відгук Почитавши хороши відгуки за компанію "Водомір майстер" вона ж ТОВ "Водотехнік" (які можливо вона сама і пише), замовив перевірку двох лічильників горячої та холодної води без зняття приборів обліку (лічильників) (580грн). Майстер бистро прийшо в обумовлений час і почав робити перевірку. Після чого я помітив як він робив маніпуляції з проливом води мимо перевірочного лічильника, але не придав цьому увагу. Він периодично відкручував шланг з крану так що вода йшла не через його лічильник. Коли я спитав про результат перевірки, він відповів що все гаразд. Та після отримання документів за результатами перевірки, отримав що один з лічильників не пройшов перевірки. На запит по телефону з приводу негативного результату, відповів що метрологу видніше. Після чого я відправив лічильник до метрологічної лабораторії (вул.Метрологічна,4)доречі вартість перевірки одного лічильника 101 грн., і там встановили що лічильник у межах допуску і справний. Крім того я замовляв доставку документів Новою поштою від компанії Водомір майстер, з мене зняли 70 грн. за доставку, при отриманні листів на чеку НП значилося - 45грн.. На запит про ціну доставки мені повідомили що 25 грн повинна заробити дєвочка, за доставку листів до нової пошти.(Мєлоч, а приємно)
Переваги:
Горе майстер приходить за грошима швидко.
Недоліки:
Спеціально бракують лічильники, дурять на доставці, чеків не дають, все в чорну.
Вибачте за те, що відповідаємо через 2 роки (до цього не були присутні на цьому сайті відгуків). Офіційно заявляємо що "Водомір-Майстер" (наш офіс розташований за адресою м.Київ, вул. Хорива, 1А) не має жодного відношення до ТОВ "Водотехнік" (офіс за адресою м.Київ, вул. Озерна, 4) та інших контор з їхніми майстрами. До квітня 2024 року ми співпрацювали з ними, але через неякісне виконання наших заявок відмовились від співпраці з ними та іншими партнерами, і з того часу обробляємо усі замовлення у Києві та КО виключно самостійно.
Пришел мастер, если его можно так назвать, с опозданием на 2 часа, в спешке кинулся на счетчик воды, не убедившись, какой он вообще меняет. В результате оказалось, что он демонтировал рабочий счетчик, а сломанный так и остался. Когда это обнаружили, в офисе водомера начали защищать мастера, что он не виноват, а мы сами не туда его направили...и что повторная замена... Читати відгук Пришел мастер, если его можно так назвать, с опозданием на 2 часа, в спешке кинулся на счетчик воды, не убедившись, какой он вообще меняет. В результате оказалось, что он демонтировал рабочий счетчик, а сломанный так и остался. Когда это обнаружили, в офисе водомера начали защищать мастера, что он не виноват, а мы сами не туда его направили...и что повторная замена за наш счет. То есть уровень сервиса вау. Так можно ходить людям менять что попало и зарабатывать доп.деньги, а не исправлять ошибки. Задумайтесь, прежде чем заказывать у такой канторы услуги.
Пане Сергію, ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
Вибачте, ми не побачили, що відгук від 2021 року ((
Ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣
Водомір-Майстер - Повірка лічильників води у Києві
Сама жахлива контора!
1. Замовив послугу перевірки лічильника 02.07.2025 - передзвонили оператори сказали можливо тільки на 07.07.2025 - ОК!
2. Прийшла СМС 07.07.2025 очікуйте майстра з 16-18.00!
3.07.07.2025 з 16-18.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі не має!
4. 18.10 дзвоню оператору (Любовь) - каже, майстер затримується чекайте!
5. 19.10 дзвоню оператору (Вікторія) - каже,... Читати відгук Це жесть!
1. Замовив послугу перевірки лічильника 02.07.2025 - передзвонили оператори сказали можливо тільки на 07.07.2025 - ОК!
2. Прийшла СМС 07.07.2025 очікуйте майстра з 16-18.00!
3.07.07.2025 з 16-18.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі не має!
4. 18.10 дзвоню оператору (Любовь) - каже, майстер затримується чекайте!
5. 19.10 дзвоню оператору (Вікторія) - каже, нічого не знаю це человеческій фактор майстер Вас набере!
6. 20.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі так і не поступило!
Робіть висновки самі, але якщо замовляєте у цей компаніі послуго готуйтесь до того, що може ніхто і не прийти а Вас просто проігнорять!
відгук образливий (бо несправедливий, адже ми одна з найкращих компаній на цьому ринку і завжди готові доводити це), але ми повністю розуміємо обурення клієнта, і нам дійсно дуже шкода що так сталося!
Спойлер: Проблему вирішено, - ця відповідь більше адресована не клієнту, а іншим користувачам, для пояснення ситуації 👇
Отже. Наш майстер вибився з графіка (понеділки завжди складні, особливо влітку: дуже багато заявок, шалені затори, спека, метушня у всіх навколо, тощо), не встиг на заявку останнього клієнта (автора відгуку) через те що закінчив передостанню заявку в маршруті вже о 20.00. За його словами "Сил геть не залишилося".
Майстер отримав сувору догану за те, що не зв'язався з клієнтом заздалегідь і не попередив що не встигає. Так, менеджери також отримали догану за те, що після дзвінків клієнта не скоординували дії майстра і не штовхнули його, розраховуючи на те, що у нього все під контролем (у 99% випадків так і є).
Після 20:00 того ж дня на службову електрону пошту ми отримали скаргу від клієнта, ця скарга того ж вечора була передана на стіл нашого директора, який вже на наступний день (сьогодні) особисто зв'язався з клієнтом, вибачився за те що трапилося і запронував рішення, - клієнт в свою чергу все дуже адекватно зрозумів (велика подяка за це 🤝). Таким чином вже завтра майстер приїде до клієнта і виконає необхідні роботи з 50% знижкою.
P.S. Ігнор клієнта у нас ніколи не практикується (рідкісний виняток становлять люди, з якими вести діалог не є можливим, в подібних випадках для нас важливіше зберегти здоров'я і нерви своїх співробітників). Ми завжди стежимо за якістю надання своїх послуг, і в разі виникнення проблем намагаємося оперативно їх розв'язати, оскільки наші клієнти це для нас головний орієнтир. Всім добра та тихого дня 💛💙
Обходьте десятою дорогою!
Також допоможіть нам зрозуміти хто з наших майстрів пихата та неприємна людина, - усі наші майстри - порядні чоловіки та досвідчені фахівці. Показати 1 відповідь
Дуже не відповідальна компанія
Не рекомендую
Постановка на учёт, цена взятые на себя обязательства, это беда.
С момента оформления заказа и до завершения под ключ больше месяца.
Собственных монтажников нет, работу выполняли с другой компании, после монтажа приборов учёта воды, взяли деньги и удалились на три недели, только после моих неоднократных звонков, пришли через три дня опломбировали холодную воду и ещё через... Читати відгук Качество установки норм,
Постановка на учёт, цена взятые на себя обязательства, это беда.
С момента оформления заказа и до завершения под ключ больше месяца.
Собственных монтажников нет, работу выполняли с другой компании, после монтажа приборов учёта воды, взяли деньги и удалились на три недели, только после моих неоднократных звонков, пришли через три дня опломбировали холодную воду и ещё через две недели горячую.
Стоимость 9900
Але питання чому така велика сума, незрозуміло. Зазвичай вартість встановлення 1-го лічильника води становить приблизно 3000 грн.
Дякуємо за інформацію, вона для нас дуже корисна. І вибачте за незручності щодо постановки лічильників на облік. [:frown:]
Безвідповідальність!
Не имейте с ними дело
Звертаємо ваш увагу, що сума, яка вказана в договорі завджи остаточна, наші майстри не мають права вимагати жодних додаткових оплат або натякати на винагороду.
Подібні кейси вже були (майстра за такі махінації звільнено), тому будь ласка, надайте нам більш детальну інформацію з приводу цього і дозвольте розібратися хто саме з майстрів у вас працював, гарантуємо що ми повернемо вам ці 300 грн. Наша репутація набагато важливіша.
Это просто ужас
Наше обладнання дуже точне, ми гарантуємо що не можемо негативно вплинути на його роботу, а якщо б навіть і могли то це не в наших інтересах.
Якщо ми бачимо що лічильник повірку не пройде чи не пройшов, авжеж ми пропонуємо (не плутати з навʼязуванням) заміну. Але 90% споживачів, коли дізнаються що їхній лічильник непридатний, - вважають саме так як ви і до нас із заміною вже не звертаються. Тому для нас (особливо для наших майстрів) немає резону робити те, що ви написали. Врахуйте ще те, що у місті Києві (приблизно 95% наших заявок) ми не беремо оплату за негативний результат повірки, а повірка - більш економічно вигідна послуга, ніж заміна.
Тому ваш відгук - звичайний наклеп (дуже не любимо це слово, але це так) 😣
Жахлива фірма
Далі від вас було замовлення на 2 лічильники за іншою адресою, судячі по базі це замовлення не було виконано, точну причину не бачимо, бачимо що відбій, - скоріш за все через відключення світла та/чи води ви не погодились на переніс дати повірки або щось інше.
Вибачте, але в будь якому випадку дуже дивно, що ви пишете такі жахливі та несправедливі слова. Гарного вам дня 🤯
Погане обслуговуння і відношення до клієнта
Погане обслуговування
Шахрайська контора
Хамська поведінка
Телефон у них працює тільки для запису повідомлень.
Усім рекомендую триматись подалі від них.
Отвратительный сервис
Довбана шарашкина контора!!!
Так мало того що майстер бидлота і хамло, як те що вони не доробили повірку і прошло вже півтори тижні повного «морозу»
Київ! Краще звернутись до інших спеціалістів!!!
Фирма прислала уголовника и не отвечает
Обходьте цю контору стороною!
По-перше, починаючи з 28-го я два дні дзвонила майстру і вмовляла його таки прийти 29, як було домовлено. Майстер два дні їлозив, розказуючи, що в нього багато замовлень і він не прийде...
По-друге, він все ж таки прийшов. Майже о 8 вечора.
І підходячи до будинку, надзвонював і... Читати відгук Я зробила заявку на повірку лічильників 08.06.2023 на 29 червня.
По-перше, починаючи з 28-го я два дні дзвонила майстру і вмовляла його таки прийти 29, як було домовлено. Майстер два дні їлозив, розказуючи, що в нього багато замовлень і він не прийде...
По-друге, він все ж таки прийшов. Майже о 8 вечора.
І підходячи до будинку, надзвонював і казав, що він іде тільки "поздороватися", бо вже піздно, натякаючи, що йому треба буде заплатити за понаднорму.
По-третє, під час повірки лічильників виявилось, що вони не проходять встановлену похибку, але: "Я вам їх підкручу, щоб пройти метрологію, а ви мені за це 300 гривень. Але це 50/50 що метрологія прийме".
На мою відмову від таких протоколів, він почав вже більш нахабно вимагати гроші! Отримавши відмову у грошах майстер почав погрожувати, що надасть в базу даних негативні дані і напише, що в мене поламані лічильники.
Це виявився жах та суцільне хамство протягом майже 2х годин, під час яких він хотів за будьщо отримати гроші!
До речі, звернувшись наступного дня до офісу за поясненнями дій майстра, дівчина вислухавши просто кинула слухавку!
+380959125374 телефон майстра, який навіть не представився
Обходьте цю контору стороною!
По-перше, починаючи з 28-го я два дні дзвонила майстру і вмовляла його таки прийти 29, як було домовлено. Майстер два дні їлозив, розказуючи, що в нього багато замовлень і він не прийде...
По-друге, він все ж таки прийшов. Майже о 8 вечора.
І підходячи до будинку, надзвонював і... Читати відгук Я зробила заявку на повірку лічильників 08.06.2023 на 29 червня.
По-перше, починаючи з 28-го я два дні дзвонила майстру і вмовляла його таки прийти 29, як було домовлено. Майстер два дні їлозив, розказуючи, що в нього багато замовлень і він не прийде...
По-друге, він все ж таки прийшов. Майже о 8 вечора.
І підходячи до будинку, надзвонював і казав, що він іде тільки "поздороватися", бо вже піздно, натякаючи, що йому треба буде заплатити за понаднорму.
По-третє, під час повірки лічильників виявилось, що вони не проходять встановлену похибку, але: "Я вам їх підкручу, щоб пройти метрологію, а ви мені за це 300 гривень. Але це 50/50 що метрологія прийме".
На мою відмову від таких протоколів, він почав вже більш нахабно вимагати гроші! Отримавши відмову у грошах майстер почав погрожувати, що надасть в базу даних негативні дані і напише, що в мене поламані лічильники.
Це виявився жах та суцільне хамство протягом майже 2х годин, під час яких він хотів за будьщо отримати гроші!
До речі, звернувшись наступного дня до офісу за поясненнями дій майстра, дівчина вислухавши просто кинула слухавку!
Обходьте цю контору стороною!!!
+380959125374 телефон майстра, який навіть не представився
Не довіряю.
не задоволена
Шаромижники
Та після отримання документів за результатами перевірки, отримав що один з лічильників не пройшов перевірки. На запит по телефону з приводу негативного результату, відповів що метрологу видніше. Після чого я відправив лічильник до метрологічної лабораторії (вул.Метрологічна,4)доречі вартість перевірки одного лічильника 101 грн., і там встановили що лічильник у межах допуску і справний. Крім того я замовляв доставку документів Новою поштою від компанії Водомір майстер, з мене зняли 70 грн. за доставку, при отриманні листів на чеку НП значилося - 45грн.. На запит про ціну доставки мені повідомили що 25 грн повинна заробити дєвочка, за доставку листів до нової пошти.(Мєлоч, а приємно)
Шарашкина кантора.
Задумайтесь, прежде чем заказывать у такой канторы услуги.
Це шахраї. Не замовляйте в них нічого.
Ми впевнені що Ви кажете абсолютну правду, ми з Вами повністю згодні і нам за це соромно. Справа в тому, що самостійно (без контрагентів) ми почали працювати з 10 квітня 2024 року, а до того ми приймали замовлення на своїх майданчиках та передавали свому партнеру (виконавцю), офіс которого розташовувався за адресою вул. Озерна, 4. Ось через подібні кейси як Ваш, які в останній час були все частішими, ми і відмовились від цієй практики партнерства і делегування виконання послуг комусь іншому, хто не цінує наших клієнтів. Вибачте за такі незручності. 😣