Це жесть! 1. Замовив послугу перевірки лічильника 02.07.2025 - передзвонили оператори сказали можливо тільки на 07.07.2025 - ОК! 2. Прийшла СМС 07.07.2025 очікуйте майстра з 16-18.00! 3.07.07.2025 з 16-18.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі не має! 4. 18.10 дзвоню оператору (Любовь) - каже, майстер затримується чекайте! 5. 19.10 дзвоню оператору (Вікторія) - каже, нічого не знаю це человеческій фактор майстер Вас набере! 6. 20.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі так і не поступило! Робіть висновки самі, але якщо замовляєте у цей компаніі послуго готуйтесь до того, що може ніхто і не прийти а Вас просто проігнорять!
Переваги:
Не має!
Недоліки:
Повний інгор клієнта!
Оператори нічого не можуть внятно сказати де їх майстри!
відгук образливий (бо несправедливий, адже ми одна з найкращих компаній на цьому ринку і завжди готові доводити це), але ми повністю розуміємо обурення клієнта, і нам дійсно дуже шкода що так сталося!
Спойлер: Проблему вирішено, - ця відповідь більше адресована не клієнту, а іншим користувачам, для пояснення ситуації 👇
Отже. Наш майстер вибився з графіка (понеділки завжди складні, особливо влітку: дуже багато заявок, шалені затори, спека, метушня у всіх навколо, тощо), не встиг на заявку останнього клієнта (автора відгуку) через те що закінчив передостанню заявку в маршруті вже о 20.00. За його словами "Сил геть не залишилося".
Майстер отримав сувору догану за те, що не зв'язався з клієнтом заздалегідь і не попередив що не встигає. Так, менеджери також отримали догану за те, що після дзвінків клієнта не скоординували дії майстра і не штовхнули його, розраховуючи на те, що у нього все під контролем (у 99% випадків так і є).
Після 20:00 того ж дня на службову електрону пошту ми отримали скаргу від клієнта, ця скарга того ж вечора була передана на стіл нашого директора, який вже на наступний день (сьогодні) особисто зв'язався з клієнтом, вибачився за те що трапилося і запронував рішення, - клієнт в свою чергу все дуже адекватно зрозумів (велика подяка за це 🤝). Таким чином вже завтра майстер приїде до клієнта і виконає необхідні роботи з 50% знижкою.
P.S. Ігнор клієнта у нас ніколи не практикується (рідкісний виняток становлять люди, з якими вести діалог не є можливим, в подібних випадках для нас важливіше зберегти здоров'я і нерви своїх співробітників). Ми завжди стежимо за якістю надання своїх послуг, і в разі виникнення проблем намагаємося оперативно їх розв'язати, оскільки наші клієнти це для нас головний орієнтир. Всім добра та тихого дня 💛💙
Сама жахлива контора! - Відгуки про Водомір-Майстер - Повірка лічильників води у Києві
1. Замовив послугу перевірки лічильника 02.07.2025 - передзвонили оператори сказали можливо тільки на 07.07.2025 - ОК!
2. Прийшла СМС 07.07.2025 очікуйте майстра з 16-18.00!
3.07.07.2025 з 16-18.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі не має!
4. 18.10 дзвоню оператору (Любовь) - каже, майстер затримується чекайте!
5. 19.10 дзвоню оператору (Вікторія) - каже, нічого не знаю це человеческій фактор майстер Вас набере!
6. 20.00 майстер так і не прийшов - жодного дзвінка або смс від компаніі так і не поступило!
Робіть висновки самі, але якщо замовляєте у цей компаніі послуго готуйтесь до того, що може ніхто і не прийти а Вас просто проігнорять!
відгук
Коментарі до відгуку
відгук образливий (бо несправедливий, адже ми одна з найкращих компаній на цьому ринку і завжди готові доводити це), але ми повністю розуміємо обурення клієнта, і нам дійсно дуже шкода що так сталося!
Спойлер: Проблему вирішено, - ця відповідь більше адресована не клієнту, а іншим користувачам, для пояснення ситуації 👇
Отже. Наш майстер вибився з графіка (понеділки завжди складні, особливо влітку: дуже багато заявок, шалені затори, спека, метушня у всіх навколо, тощо), не встиг на заявку останнього клієнта (автора відгуку) через те що закінчив передостанню заявку в маршруті вже о 20.00. За його словами "Сил геть не залишилося".
Майстер отримав сувору догану за те, що не зв'язався з клієнтом заздалегідь і не попередив що не встигає. Так, менеджери також отримали догану за те, що після дзвінків клієнта не скоординували дії майстра і не штовхнули його, розраховуючи на те, що у нього все під контролем (у 99% випадків так і є).
Після 20:00 того ж дня на службову електрону пошту ми отримали скаргу від клієнта, ця скарга того ж вечора була передана на стіл нашого директора, який вже на наступний день (сьогодні) особисто зв'язався з клієнтом, вибачився за те що трапилося і запронував рішення, - клієнт в свою чергу все дуже адекватно зрозумів (велика подяка за це 🤝). Таким чином вже завтра майстер приїде до клієнта і виконає необхідні роботи з 50% знижкою.
P.S. Ігнор клієнта у нас ніколи не практикується (рідкісний виняток становлять люди, з якими вести діалог не є можливим, в подібних випадках для нас важливіше зберегти здоров'я і нерви своїх співробітників). Ми завжди стежимо за якістю надання своїх послуг, і в разі виникнення проблем намагаємося оперативно їх розв'язати, оскільки наші клієнти це для нас головний орієнтир. Всім добра та тихого дня 💛💙