Велмарт
Мережа гіпермаркетів "ВЕЛМАРТ" пропонує товари як національних, так і регіональних виробників, а також продукцію під торговими марками; є власне виробництво – м'ясний, рибний, кондитерський відділи, кулінарія та пекарня.
"ВЕЛМАРТ" працює у форматі дисконтного гіпермаркету.
Концепція "ВЕЛМАРТ" передбачає продаж широкого асортименту якісних товарів за дуже низькими цінами великої кількості покупців.
Рейтинг 1.6 з 5 на підставі 731 відгука
Гіпермаркети
Недобросовестные повора
Бридкий лосось
Купила 05.10.25 шматочки лосося вагові з паприкою. Більшої ГИДОТИ я не їла за все своє життя: солонюща риба з душком замаскована ароматом паприки 🤢🤮👎 полетіли у смітник!
Куплено було в ТРЦ Plazma місто Черкаси.
Вдячність службі охорони
Зручне місце для покупок
Дитяче харчування
Консультант Ольга хамить та чіпає клієнтів
Консультант Ольга на касі самообслуговування на першому поверсі хамка!
ПРОДАЖ ЗІПСОВАНОГО ТОВАРУ
Прострочений сир
Доброго дня! Вчора вечером зайшла в магазин, щоб купити сир. Побачила на даній продукції -33% звернула увагу. Чому так? А виходить - що дана продукція, до 09.09.2025р. І ще на нього підняли ціну - а потім накоїли -33%.
Чому дана продукція взагалі реалізується в продажі??? Це нахабство, заробляти гроші на здоровʼї. Чому сам персонал не бере... Читати відгук
Доброго дня! Вчора вечером зайшла в магазин, щоб купити сир. Побачила на даній продукції -33% звернула увагу. Чому так? А виходить - що дана продукція, до 09.09.2025р. І ще на нього підняли ціну - а потім накоїли -33%.
Чому дана продукція взагалі реалізується в продажі??? Це нахабство, заробляти гроші на здоровʼї. Чому сам персонал не бере даний товар??? Або керуючі??? А продають його люблять і травлять їх ним.
СИР неякісний
Обухів - Велмарт
🔴 Згідно зі ст. 633 Цивільного кодексу України та Законом «Про захист прав споживачів», розміщений на полиці товар із зазначеною ціною є публічною офертою. Це означає, що магазин зобов’язаний... Читати відгук Це неприпустима ситуація! Товар лежить на прилавку, я його обрала, але на касі заявляють, що «пробити не можна» і пропонують іти обирати щось інше. Тобто магазин свідомо вводить покупця в оману.
🔴 Згідно зі ст. 633 Цивільного кодексу України та Законом «Про захист прав споживачів», розміщений на полиці товар із зазначеною ціною є публічною офертою. Це означає, що магазин зобов’язаний продати товар за вказаними умовами. Відмова у продажі – порушення закону.
Адміністратора немає, служби підтримки немає, ніхто не відповідає – це грубе нехтування клієнтами.
Ваша відмова – незаконна! Якщо питання не буде врегульовано, я звернуся до Держпродспоживслужби, напишу офіційну скаргу і публічно розповсюджу інформацію про порушення.
❗️Закликаю керівництво магазину терміново навести порядок: або не вводьте покупців в оману викладеним товаром, або забезпечте продаж і належне обслуговування.
P.S. жодного вибачення як зневага до клієнта
Велмарт працює у повітряну тривогу!!!!?
Дирикції магазину Велмарт
Звертаю увагу, що:
• Конституція України (ст. 3, 27) гарантує право на життя та безпеку;
• Кодекс законів про працю України (ст. 153) зобов’язує роботодавця створювати безпечні умови праці;
• Закон України «Про охорону... Читати відгук Повідомляю що магазин Велмарт ( м Ніжин під час оголошення сигналу «Повітряна тривога» не зачиняється . Такими діями він наражає на небезпеку життя і здоров’я працівників та відвідувачів магазину.
Звертаю увагу, що:
• Конституція України (ст. 3, 27) гарантує право на життя та безпеку;
• Кодекс законів про працю України (ст. 153) зобов’язує роботодавця створювати безпечні умови праці;
• Закон України «Про охорону праці» (ст. 6, 13) прямо забороняє примушувати працівника до роботи в умовах загрози життю та здоров’ю;
• Кримінальний кодекс України (ст. 271) передбачає відповідальність за порушення правил охорони праці, що створюють небезпеку для людей.
Останні тижні у нашому місті зафіксовано численні «прильоти», тому небезпека для життя є реальною і високою.
У зв’язку з цим прошу:
1. Провести перевірку дій керівника магазину.
2. Зобов’язати адміністрацію дотримуватися вимог законодавства і закривати магазин на час повітряної тривоги.
3. Забезпечити гарантії безпеки для працівників та відвідувачів.
Зручне місце для покупок
Мясной отдел
Как бы хотелось чтобы вместо велмарт был любой другой супермаркет
Отруєння кулінарією
Такий випадок не поодинокий! Обходьте стороною всю цю мережу
Черви в Моркве
Много продуктов в испорченном виде и никто ничего даже не убирает не спорю там дёшево но уж можно следить за порядком
Обережно пакетні шахраї!!!
Да и на горячую линию можете не звонить,там всегда вас "ждут".
Постоянно сгоревшая пицца
Постоянно сгоревшая пицца
На чому б заробити...
Не працює ескалатор для спуску
Не правильно зберігають продукцію
Плохо, очень плохо
Ужасный магазин
9.50 мне конечно вернули,объяснив... Читати відгук Сегодня скупилась в Велмарте,пошла на кассу самообслуживания. После того как все пробила,не нажималась кнопка оплаты,позвала девушку мне помочь. Она начала перезагружать его....после оплаты автомат недодал мне сдачу 9.50...Я снова обратилась к девушке...она начала фотографировать монитор,звонить кому-то...бегать паралельно помогать другим людям. И все бы ничего ...Я простояла прождала около 40 минут,Я в положении на 8ом месяце!!!!
9.50 мне конечно вернули,объяснив что в автомате не было мелочи...но кучу моего драгоценно времени не вернуть!!!
Неприятно за такие ситуации...И что продавцы нагло врут о том что нет администратора.
Обслуговування
вул. Незалежності 74
Зверніть, будь ласка, увагу на якість обслуговування. Вибачте, але це дно. На касі відсутні касири,бо типу є каси самообслуговування. Нові підходи до торгівлі - це добре, але коли працівники не виконують свою роботу і хамлять-фиркають на прохання допомогти, бо типу:"Ви це маєте самі робити", то це інше. Я не Ванга, не касир, бубна не мала,... Читати відгук м. Умань
вул. Незалежності 74
Зверніть, будь ласка, увагу на якість обслуговування. Вибачте, але це дно. На касі відсутні касири,бо типу є каси самообслуговування. Нові підходи до торгівлі - це добре, але коли працівники не виконують свою роботу і хамлять-фиркають на прохання допомогти, бо типу:"Ви це маєте самі робити", то це інше. Я не Ванга, не касир, бубна не мала, розклад карт таро не робила. Тоді яким чином мені зрозуміти самій, як відмінити товар, якщо касовий апарат не реагує на відміну. Гугл? ШІ? А тим часом 4-5 працівників завантажені обговоренням життєвих проблем та планів.
Шановне керівництво, збільшість своїм працівникам зп, щоб у них була мотивація "доживати" до кінця робочого дня і бути більш людяними
Зіпсований товар
Низька якість овочів та фруктів
Ужасное обслуживание