Оксана: Подумати не могла,що мене так обмануть.Повернула 7.12 ялинку новорічну ,замовлення M2FD48B за 1200 грн.Прийшла без ніжок,2 є ,а 2 нема,плюс в порватій коробці половина іншої ялинки.Як я мала це забрати? І що перед відправленням ніхто не дивиться ,що відправляє? Прошов місяць гроші не думають вертати.Кожен день звоню пишу,всі кажуть да... 08.01.2019
Оксана: Замовленея M2FD48B новорічна ялинка Lidl,прийшла бракована,ножок не було в комплекті,лишні гілки від іншої ялинки.Повернула одразу на наступний день на відділення Касти 7.12.18.Пройшов місяць.Неодноразово писала,звонила в службу підтримки,всі брешуть 2 дні почекайте,3 дні почекайте,вашим питанням займається експерт.Яка може бути довіра до магазину? Я стільки років куплю у вашому магазині,більше не буду. 03.01.2019
Оксана: Замовляла багато раз,все подобалося,вчасно повертали гроші, якщо товар не підійшов.Але цього разу просто жах якийсь.Замовила ялинку,прийшла в коробці ще половина іншої ялинки,плюс ножок для ялинки не було. М2FD48B 6.12 отримала курєром.7.12 повернула в відділення.Все,до тепер в кабінеті навіть не відображається ,що я повернула товар.Чому так?Чекаю кошти 14 днів? 19.12.2018