Обман клієнта на всьому! - Відгуки про Твой Дом и Сад+

Твой Дом и Сад+
Відгук додано 8 жовтня, 2021 год 45 переглядів
Сделали заказ так как повелись на слова данной канторки

" Замовлення, оформлені безпосередньо в період відправки товару, комплектуються та відправляються на наступний день після замовлення. Вам не доведеться чекати кілька тижнів або місяців для його отримання"
Сделали заказ. Прошло три дня отправки никакой на связь никто не вышел, дали запрос в чат, после долгих умоляний дать ответ относительно заказа нам ответили что заказ укомплектован и готов к отправке.
По истечении ещё двух дней не получив трек номера написали в службу поддержки чтобы узнать что с заказом, на что через ещё два дня получили ответ что у них много заказов и они отправят на протяжении двух недель!!!
И того срок отправки заказа растянулся на три недели!

Категорически не рекомендуем так как обманывают в описании на сайте и обманывают в чате!

Зря потраченное время и деньги!

Переваги:
  1. НЕТУ
Недоліки:
  1. СПЛОШНЫЕ
1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника GradinaMax 5 серпня, 2022 год
Доброго дня. Ми не одноразово до Вас зверталися з проханням вийти на зв"язок. Прошу зв"язатися з нами, щоб ми могли Вам надати гарантії обміну товару.
Відповідь представника GradinaMax 2 серпня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки.
Відповідь представника GradinaMax 15 липня, 2022 год
Добрий день. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо вказати контакти, за якими ми можемо зв'язатися з Вами
Відповідь представника GradinaMax 13 липня, 2022 год
Доброго дня. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо Вас вказати контакти за якими ми можемо зв'язатися з Вами.
Відповідь представника GradinaMax 7 липня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки.
Відповідь представника GradinaMax 4 липня, 2022 год
Доброго дня. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та вирішити цю ситуацію. Просимо Вас вказати контакти за якими ми можемо зв'язатися з Вами.
Відповідь представника GradinaMax 24 червня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Відповідь представника GradinaMax 21 червня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Відповідь представника GradinaMax 14 червня, 2022 год
Добрий день.Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Відповідь представника GradinaMax 2 листопада, 2021 год
Добрий день.

Для з'ясування ситуації та оперативного вирішення питання, просимо повідомити номер замовлення.

Ми проведемо внутрішній розбір ситуації, що склалася.
Відповідь представника GradinaMax 15 жовтня, 2021 год
Добрий день. На жаль, нам не вдалося знайти Вас у базі наших клієнтів. Будь ласка, уточніть номер замовлення.
Відповідь представника GradinaMax 14 червня, 2022 год
Добрий день.



Для з'ясування ситуації та оперативного вирішення питання, просимо повідомити номер замовлення.
Відповідь представника GradinaMax 16 червня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support
Відповідь представника GradinaMax 30 червня, 2022 год
Добрий день. Для з'ясування даної ситуації та оперативного вирішення питання, щоб досягнути позитивного результату нашої співпраці. будь ласка , просимо повідомити ПІБ, номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. https://domicad.com.ua/ua/support


Твой Дом и Сад+
Всі відгуки

4.6 5
254 відгука / 25017 переглядів
Товари для саду та городу
​Компания Cultiva
​Компания Cultiva

Рейтинг: 4.8
17 відгуків
Интернет-магазин Posadka
Интернет-магазин Posadka

Рейтинг: 3.7
233 відгука
Магазин "Батьків Сад"
Магазин "Батьків Сад"

Рейтинг: 5
8 відгуків
Компания ДачаПлюс
Компания ДачаПлюс

Рейтинг: 2.1
22 відгука
Плантация Растений "Vovk"
Плантация Растений "Vovk"

Рейтинг: 2
29 відгуків
Магазин "​ЛітинСад"
Магазин "​ЛітинСад"

Рейтинг: 5
3 відгука
Heucherium.UA
Heucherium.UA

Рейтинг: 3.6
7 відгуків
Flora Shop
Flora Shop

Рейтинг: 1.8
25 відгуків