Ребята планомерно раз в месяц рисуют себе здесь по отличному отзыву. Иногда это разбавляется правдивым негативным отзывом тех бедолаг, кого они "обработали".
Других, обычных отзывов просто нет. А ведь большинство нормальных отзывов не бывают полярными. Они всегда несут как хорошие моменты, так и плохие.
Но несмотря на понимание всего этого, потратил время, позвонил, пообщался - обычная шарага с опытным продавцом и посредственными исполнителями.
Пообщался на Доу.юа с теми, кто там работал - там вообще все плохо до той степени, что их во время работы в Турбовеб заставляли писать раболепные коменты про начальство и фирму даже на том же Доу.
Правдами и неправдами раздобыл договор - обычная кабала, клиент по нему всегда неправ, даже если результата нет совсем или он из рук вон. Но реклама крутится мощная, а лох не мамонт... 1 не згоден
Дякуюємо за увагу, яку ви приділяєте нашій компанії.
Сподіваюся, ви розумієте, що відгук від людини про компанію, послугами якої вона не користувалась, но дуже богато описує - виглядає ні чим іншим як роботою конкурентів.
Но все одне пройдемось по вашим "спостереженнями", це допоможе нагим потенційним клієнтам дізнатися більше про нашу компанію:
Спробуйте заповнити великою кількостю нереальних вігуків в цим місцях....подивимось через скільки вас заблокують :)
2. По полярності відгуків. Коли у вас буде хочаб 50 клієнтів по послугам інтернет-маркетингу - ви зрозумієте що тут в 95% вони полярні. Чому так: Є прідприємці (і їх - більшість) які розуміють, що успіх просування їх магазина на 80% залежить від них самих: від тематики, ширини та глубини асортимента, цін, конверсійності сайта, їх сервісу для залучення повторних замовлень. І тільки 10-20% залижить від реклами. Такі клієнти залишають позитивні відгуки, навіть коли отримують не дуже гарні фінансові результати. Тому що бачать як ми намагаємося зробити краще для них.
А є клієнти - які подивились 10 відео на Ютюб про "успішний успіх", подивились наші кейси і вирішили для себе що Turboweb - то "чаріна таблетка", і незалежно від того що у них коється на сайті і з товарами - ми просто зобов'язани привести їх до успіху.
Більшість таких клієнтів ми виявляємо на етапі продажу та відмовляємо їм, але деяки все одно потрапляють, хоч їм і говориш - що кейс це не гарантія, це просто приклад, і що по договору - ми не беремо на себе гарантій результата, бо це не тільки від налаштувань реклами залежить. Погоджуються, але фантазії в голові все одно залишаються :-(
3. Дуже цікаво як ви спілкувалися на етапі продажу з виконавцем, якщо в нашому процесі продажу приймає участь тільки консультант. Виконавець - ні. І це легко перевірити. (ну це реторичне питання, ясно що скоріш ні з ким ви не спілкувалися)
4. На Доу.юа відгуки ребят, з усіма якими ми в гарних відносинам. А відгуки просили писати ребят, вже коли вони працюють не в компанії.
5. Поняття "начальство" у нас в компанії нема. Є команда, кожний член якої допомогає іншому, не залежно від ролі. Коли будете збирати свою команду - раджу теж прибрати таке поняття як "начальство", так набагато цікавіше та продуктивніше працювати.
6. Цікаво, що саме вас смущає у договорі, який ви, скоріш, і не бачили? Можно номер пункта де написано, що ми не беремо відповідальность за якість налаштування рекламних інструментів?
7. І остання порада - в діловій переписці - використовуйте державну.
Отзывы рисованные на все сто. - Відгуки про turboweb.com.ua
Других, обычных отзывов просто нет. А ведь большинство нормальных отзывов не бывают полярными. Они всегда несут как хорошие моменты, так и плохие.
Но несмотря на понимание всего этого, потратил время, позвонил, пообщался - обычная шарага с опытным продавцом и посредственными исполнителями.
Пообщался на Доу.юа с теми, кто там работал - там вообще все плохо до той степени, что их во время работы в Турбовеб заставляли писать раболепные коменты про начальство и фирму даже на том же Доу.
Правдами и неправдами раздобыл договор - обычная кабала, клиент по нему всегда неправ, даже если результата нет совсем или он из рук вон.
Но реклама крутится мощная, а лох не мамонт...
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуюємо за увагу, яку ви приділяєте нашій компанії.
Сподіваюся, ви розумієте, що відгук від людини про компанію, послугами якої вона не користувалась, но дуже богато описує - виглядає ні чим іншим як роботою конкурентів.
Но все одне пройдемось по вашим "спостереженнями", це допоможе нагим потенційним клієнтам дізнатися більше про нашу компанію:
1. Орігінали усіх відгуків знаходяться в Facebook (265 відгуків): https://www.facebook.com/turbowebua/reviews
та Google (338 відгуків): https://maps.app.goo.gl/z55QCtnMivEwTwJG9
Спробуйте заповнити великою кількостю нереальних вігуків в цим місцях....подивимось через скільки вас заблокують :)
2. По полярності відгуків. Коли у вас буде хочаб 50 клієнтів по послугам інтернет-маркетингу - ви зрозумієте що тут в 95% вони полярні. Чому так: Є прідприємці (і їх - більшість) які розуміють, що успіх просування їх магазина на 80% залежить від них самих: від тематики, ширини та глубини асортимента, цін, конверсійності сайта, їх сервісу для залучення повторних замовлень. І тільки 10-20% залижить від реклами. Такі клієнти залишають позитивні відгуки, навіть коли отримують не дуже гарні фінансові результати. Тому що бачать як ми намагаємося зробити краще для них.
А є клієнти - які подивились 10 відео на Ютюб про "успішний успіх", подивились наші кейси і вирішили для себе що Turboweb - то "чаріна таблетка", і незалежно від того що у них коється на сайті і з товарами - ми просто зобов'язани привести їх до успіху.
Більшість таких клієнтів ми виявляємо на етапі продажу та відмовляємо їм, але деяки все одно потрапляють, хоч їм і говориш - що кейс це не гарантія, це просто приклад, і що по договору - ми не беремо на себе гарантій результата, бо це не тільки від налаштувань реклами залежить. Погоджуються, але фантазії в голові все одно залишаються :-(
3. Дуже цікаво як ви спілкувалися на етапі продажу з виконавцем, якщо в нашому процесі продажу приймає участь тільки консультант. Виконавець - ні. І це легко перевірити. (ну це реторичне питання, ясно що скоріш ні з ким ви не спілкувалися)
4. На Доу.юа відгуки ребят, з усіма якими ми в гарних відносинам. А відгуки просили писати ребят, вже коли вони працюють не в компанії.
5. Поняття "начальство" у нас в компанії нема. Є команда, кожний член якої допомогає іншому, не залежно від ролі. Коли будете збирати свою команду - раджу теж прибрати таке поняття як "начальство", так набагато цікавіше та продуктивніше працювати.
6. Цікаво, що саме вас смущає у договорі, який ви, скоріш, і не бачили? Можно номер пункта де написано, що ми не беремо відповідальность за якість налаштування рекламних інструментів?
7. І остання порада - в діловій переписці - використовуйте державну.
Гарного дня.