Наблюдатель Отзыв написан 13 марта, 2024 год86 просмотров
Ребята планомерно раз в месяц рисуют себе здесь по отличному отзыву. Иногда это разбавляется правдивым негативным отзывом тех бедолаг, кого они "обработали".
Других, обычных отзывов просто нет. А ведь большинство нормальных отзывов не бывают полярными. Они всегда несут как хорошие моменты, так и плохие.
Но несмотря на понимание всего этого, потратил время, позвонил, пообщался - обычная шарага с опытным продавцом и посредственными исполнителями.
Пообщался на Доу.юа с теми, кто там работал - там вообще все плохо до той степени, что их во время работы в Турбовеб заставляли писать раболепные коменты про начальство и фирму даже на том же Доу.
Правдами и неправдами раздобыл договор - обычная кабала, клиент по нему всегда неправ, даже если результата нет совсем или он из рук вон. Но реклама крутится мощная, а лох не мамонт... 1 не согласен
Дякуюємо за увагу, яку ви приділяєте нашій компанії.
Сподіваюся, ви розумієте, що відгук від людини про компанію, послугами якої вона не користувалась, но дуже богато описує - виглядає ні чим іншим як роботою конкурентів.
Но все одне пройдемось по вашим "спостереженнями", це допоможе нагим потенційним клієнтам дізнатися більше про нашу компанію:
Спробуйте заповнити великою кількостю нереальних вігуків в цим місцях....подивимось через скільки вас заблокують :)
2. По полярності відгуків. Коли у вас буде хочаб 50 клієнтів по послугам інтернет-маркетингу - ви зрозумієте що тут в 95% вони полярні. Чому так: Є прідприємці (і їх - більшість) які розуміють, що успіх просування їх магазина на 80% залежить від них самих: від тематики, ширини та глубини асортимента, цін, конверсійності сайта, їх сервісу для залучення повторних замовлень. І тільки 10-20% залижить від реклами. Такі клієнти залишають позитивні відгуки, навіть коли отримують не дуже гарні фінансові результати. Тому що бачать як ми намагаємося зробити краще для них.
А є клієнти - які подивились 10 відео на Ютюб про "успішний успіх", подивились наші кейси і вирішили для себе що Turboweb - то "чаріна таблетка", і незалежно від того що у них коється на сайті і з товарами - ми просто зобов'язани привести їх до успіху.
Більшість таких клієнтів ми виявляємо на етапі продажу та відмовляємо їм, але деяки все одно потрапляють, хоч їм і говориш - що кейс це не гарантія, це просто приклад, і що по договору - ми не беремо на себе гарантій результата, бо це не тільки від налаштувань реклами залежить. Погоджуються, але фантазії в голові все одно залишаються :-(
3. Дуже цікаво як ви спілкувалися на етапі продажу з виконавцем, якщо в нашому процесі продажу приймає участь тільки консультант. Виконавець - ні. І це легко перевірити. (ну це реторичне питання, ясно що скоріш ні з ким ви не спілкувалися)
4. На Доу.юа відгуки ребят, з усіма якими ми в гарних відносинам. А відгуки просили писати ребят, вже коли вони працюють не в компанії.
5. Поняття "начальство" у нас в компанії нема. Є команда, кожний член якої допомогає іншому, не залежно від ролі. Коли будете збирати свою команду - раджу теж прибрати таке поняття як "начальство", так набагато цікавіше та продуктивніше працювати.
6. Цікаво, що саме вас смущає у договорі, який ви, скоріш, і не бачили? Можно номер пункта де написано, що ми не беремо відповідальность за якість налаштування рекламних інструментів?
7. І остання порада - в діловій переписці - використовуйте державну.
Отзывы рисованные на все сто. - Отзывы о turboweb.com.ua
Других, обычных отзывов просто нет. А ведь большинство нормальных отзывов не бывают полярными. Они всегда несут как хорошие моменты, так и плохие.
Но несмотря на понимание всего этого, потратил время, позвонил, пообщался - обычная шарага с опытным продавцом и посредственными исполнителями.
Пообщался на Доу.юа с теми, кто там работал - там вообще все плохо до той степени, что их во время работы в Турбовеб заставляли писать раболепные коменты про начальство и фирму даже на том же Доу.
Правдами и неправдами раздобыл договор - обычная кабала, клиент по нему всегда неправ, даже если результата нет совсем или он из рук вон.
Но реклама крутится мощная, а лох не мамонт...
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуюємо за увагу, яку ви приділяєте нашій компанії.
Сподіваюся, ви розумієте, що відгук від людини про компанію, послугами якої вона не користувалась, но дуже богато описує - виглядає ні чим іншим як роботою конкурентів.
Но все одне пройдемось по вашим "спостереженнями", це допоможе нагим потенційним клієнтам дізнатися більше про нашу компанію:
1. Орігінали усіх відгуків знаходяться в Facebook (265 відгуків): https://www.facebook.com/turbowebua/reviews
та Google (338 відгуків): https://maps.app.goo.gl/z55QCtnMivEwTwJG9
Спробуйте заповнити великою кількостю нереальних вігуків в цим місцях....подивимось через скільки вас заблокують :)
2. По полярності відгуків. Коли у вас буде хочаб 50 клієнтів по послугам інтернет-маркетингу - ви зрозумієте що тут в 95% вони полярні. Чому так: Є прідприємці (і їх - більшість) які розуміють, що успіх просування їх магазина на 80% залежить від них самих: від тематики, ширини та глубини асортимента, цін, конверсійності сайта, їх сервісу для залучення повторних замовлень. І тільки 10-20% залижить від реклами. Такі клієнти залишають позитивні відгуки, навіть коли отримують не дуже гарні фінансові результати. Тому що бачать як ми намагаємося зробити краще для них.
А є клієнти - які подивились 10 відео на Ютюб про "успішний успіх", подивились наші кейси і вирішили для себе що Turboweb - то "чаріна таблетка", і незалежно від того що у них коється на сайті і з товарами - ми просто зобов'язани привести їх до успіху.
Більшість таких клієнтів ми виявляємо на етапі продажу та відмовляємо їм, але деяки все одно потрапляють, хоч їм і говориш - що кейс це не гарантія, це просто приклад, і що по договору - ми не беремо на себе гарантій результата, бо це не тільки від налаштувань реклами залежить. Погоджуються, але фантазії в голові все одно залишаються :-(
3. Дуже цікаво як ви спілкувалися на етапі продажу з виконавцем, якщо в нашому процесі продажу приймає участь тільки консультант. Виконавець - ні. І це легко перевірити. (ну це реторичне питання, ясно що скоріш ні з ким ви не спілкувалися)
4. На Доу.юа відгуки ребят, з усіма якими ми в гарних відносинам. А відгуки просили писати ребят, вже коли вони працюють не в компанії.
5. Поняття "начальство" у нас в компанії нема. Є команда, кожний член якої допомогає іншому, не залежно від ролі. Коли будете збирати свою команду - раджу теж прибрати таке поняття як "начальство", так набагато цікавіше та продуктивніше працювати.
6. Цікаво, що саме вас смущає у договорі, який ви, скоріш, і не бачили? Можно номер пункта де написано, що ми не беремо відповідальность за якість налаштування рекламних інструментів?
7. І остання порада - в діловій переписці - використовуйте державну.
Гарного дня.