ДУже великі проблеми з логістикою, ігнорування скарг. Шахрайство. - Відгуки про Інтернет-магазин the_sofas

Інтернет-магазин the_sofas
Відгук додано 18 січня, 2024 год 30 переглядів
Маю дуже поганий досвід замовлення у цієї компанії.
Замовлення пройшло дуже швидко і з позитивними емоціями (тут менеджери спрацювали дуже добре), замовив ліжко з матрасом і наматрасником.
Далі спілкування зі мною передали менеджеру по логістиці Анастасії.
І от саме з цього моменту почалисчь проблеми.
1. Почались ЗАТРИМКИ СТРОКІВ з виготовлення, потім з доставкою... і постійно щоб дізнатись який саме статус і коли очікувати замовлення мені постійно доводилось писати (це вже говорить про сервіс, точніше його відсутність).
2. Далі, коли вже домовились про дату і часовий проміжок коли можна очікувати доставку. я приіхав на квартиру прочекав 4 години, ДОСТАВКИ так і НЕ БУЛО... дуже з великими проблемами мені вдалось звязатись з Анастасією щоб запитати чого немає доставки. Мені сказали що зламалась машина в іншому місті... тобто машина зламалсь в іншому місті, а я 4 години сиджу в пустій квартирі як дурак чекаю на ліжко, а менеджер з логістики не може про це попередити.
3. перенесли дату доставки. на цей раз хлопці привезли зібрали і наче все ок... АЛЕ упс! вони ПРИВЕЗЛИ НЕ КОМПЛЕКТ. не було наматрасника. сказали що відділ логістики (тут знову привіт Анастасії) відправить по пошті. Як ви можете зрозуміти, через те що я пишу цей відгук, наматрацник я так і НЕ ОТРИМАВ за більше ніж 3 МІСЯЦІ (від дати замовлення)!
4. На протязі місяця я кожні декілька днів писав Анастасії, від якої почав отримувати відповідь в кращому випадку раз на тиждень з якоюсь сухою відповіддю типу "поставки затримуються". І щоб дізнатись на скільки мені доводиться знову чекати тиждень, але чіткої відповіді так і не має.
5. Вирішив НАПИСАТИ ВІДГУК В їхньому ІНСТАГРАММІ (трошки задіяти публічність), щоб там "заворушились" і звернули увагу на проблему (бо з першого погляду може здатись що тут проблема в людині). Але мій ВІДГУК БУВ ВИДАЛЕНИЙ буквально через 2хвилини А Я ЗАБЛОКОВАНИЙ. Така реакція дає зрозуміти що подібні випадки у них є нормою і налагоджений певний алгоритм дій.
тож, Я ні кому НЕ РАДЖУ співпрацювати з цією компанією. А, якщо всеж таки ви обрали цей шлях. то Не ОПЛАЧУЙТЕ повністю замовлення доки воно не буде виконано повністю.

Переваги:
  1. ЛІжко я все таки отримав.
Недоліки:
  1. Не отримав весь комплект який замовляв.
  2. Не реальна коммунікація з логістом Анастасія.
  3. Ігнорування скарг.
  4. Блокування в соц мережах через які намагався вирішити питання.
2 згодні



Коментарі до відгуку

Наталія 20 січня, 2024 год
Підкажіть , як Вам все таки вдалось з ними звʼязатись ? може є якийсь номер ?мене ігнорують , замовлення від листопада


Інтернет-магазин the_sofas
Всі відгуки

3.6 5
36 відгуків / 2230 переглядів
Інтернет-магазин the_sofas
Виробництво меблів

Меблі
amebli.com.ua
amebli.com.ua

Рейтинг: 3.3
32 відгука
Интернет-магазин Mebel-Trade
Интернет-магазин Mebel-Trade

Рейтинг: 4.9
53 відгука
Интернет-магазин Itis
Интернет-магазин Itis

Рейтинг: 1.1
750 відгуків
Интернет-магазин Світ Матраців
Интернет-магазин Світ Матраців

Рейтинг: 3.3
72 відгука
Фабрика Дверей РОДОС
Фабрика Дверей РОДОС

Рейтинг: 2
132 відгука
Интернет-магазин мебели AMF
Интернет-магазин мебели AMF

Рейтинг: 3.5
278 відгуків
mebli-zakaz.kiev.ua интернет-магазин
mebli-zakaz.kiev.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.1
122 відгука
​Фабрика Frankof
​Фабрика Frankof

Рейтинг: 4.5
33 відгука
Васильковская Мягкая Мебель
Васильковская Мягкая Мебель

Рейтинг: 4.6
78 відгуків
Интернет магазин holz.ua
Интернет магазин holz.ua

Рейтинг: 4.8
356 відгуків