Дмитро Відгук додано 18 січня, 2024 год30 переглядів
Маю дуже поганий досвід замовлення у цієї компанії. Замовлення пройшло дуже швидко і з позитивними емоціями (тут менеджери спрацювали дуже добре), замовив ліжко з матрасом і наматрасником. Далі спілкування зі мною передали менеджеру по логістиці Анастасії. І от саме з цього моменту почалисчь проблеми. 1. Почались ЗАТРИМКИ СТРОКІВ з виготовлення, потім з доставкою... і постійно щоб дізнатись який саме статус і коли очікувати замовлення мені постійно доводилось писати (це вже говорить про сервіс, точніше його відсутність). 2. Далі, коли вже домовились про дату і часовий проміжок коли можна очікувати доставку. я приіхав на квартиру прочекав 4 години, ДОСТАВКИ так і НЕ БУЛО... дуже з великими проблемами мені вдалось звязатись з Анастасією щоб запитати чого немає доставки. Мені сказали що зламалась машина в іншому місті... тобто машина зламалсь в іншому місті, а я 4 години сиджу в пустій квартирі як дурак чекаю на ліжко, а менеджер з логістики не може про це попередити. 3. перенесли дату доставки. на цей раз хлопці привезли зібрали і наче все ок... АЛЕ упс! вони ПРИВЕЗЛИ НЕ КОМПЛЕКТ. не було наматрасника. сказали що відділ логістики (тут знову привіт Анастасії) відправить по пошті. Як ви можете зрозуміти, через те що я пишу цей відгук, наматрацник я так і НЕ ОТРИМАВ за більше ніж 3 МІСЯЦІ (від дати замовлення)! 4. На протязі місяця я кожні декілька днів писав Анастасії, від якої почав отримувати відповідь в кращому випадку раз на тиждень з якоюсь сухою відповіддю типу "поставки затримуються". І щоб дізнатись на скільки мені доводиться знову чекати тиждень, але чіткої відповіді так і не має. 5. Вирішив НАПИСАТИ ВІДГУК В їхньому ІНСТАГРАММІ (трошки задіяти публічність), щоб там "заворушились" і звернули увагу на проблему (бо з першого погляду може здатись що тут проблема в людині). Але мій ВІДГУК БУВ ВИДАЛЕНИЙ буквально через 2хвилини А Я ЗАБЛОКОВАНИЙ. Така реакція дає зрозуміти що подібні випадки у них є нормою і налагоджений певний алгоритм дій. тож, Я ні кому НЕ РАДЖУ співпрацювати з цією компанією. А, якщо всеж таки ви обрали цей шлях. то Не ОПЛАЧУЙТЕ повністю замовлення доки воно не буде виконано повністю.
Переваги:
ЛІжко я все таки отримав.
Недоліки:
Не отримав весь комплект який замовляв.
Не реальна коммунікація з логістом Анастасія.
Ігнорування скарг.
Блокування в соц мережах через які намагався вирішити питання.
ДУже великі проблеми з логістикою, ігнорування скарг. Шахрайство. - Відгуки про Інтернет-магазин the_sofas
Замовлення пройшло дуже швидко і з позитивними емоціями (тут менеджери спрацювали дуже добре), замовив ліжко з матрасом і наматрасником.
Далі спілкування зі мною передали менеджеру по логістиці Анастасії.
І от саме з цього моменту почалисчь проблеми.
1. Почались ЗАТРИМКИ СТРОКІВ з виготовлення, потім з доставкою... і постійно щоб дізнатись який саме статус і коли очікувати замовлення мені постійно доводилось писати (це вже говорить про сервіс, точніше його відсутність).
2. Далі, коли вже домовились про дату і часовий проміжок коли можна очікувати доставку. я приіхав на квартиру прочекав 4 години, ДОСТАВКИ так і НЕ БУЛО... дуже з великими проблемами мені вдалось звязатись з Анастасією щоб запитати чого немає доставки. Мені сказали що зламалась машина в іншому місті... тобто машина зламалсь в іншому місті, а я 4 години сиджу в пустій квартирі як дурак чекаю на ліжко, а менеджер з логістики не може про це попередити.
3. перенесли дату доставки. на цей раз хлопці привезли зібрали і наче все ок... АЛЕ упс! вони ПРИВЕЗЛИ НЕ КОМПЛЕКТ. не було наматрасника. сказали що відділ логістики (тут знову привіт Анастасії) відправить по пошті. Як ви можете зрозуміти, через те що я пишу цей відгук, наматрацник я так і НЕ ОТРИМАВ за більше ніж 3 МІСЯЦІ (від дати замовлення)!
4. На протязі місяця я кожні декілька днів писав Анастасії, від якої почав отримувати відповідь в кращому випадку раз на тиждень з якоюсь сухою відповіддю типу "поставки затримуються". І щоб дізнатись на скільки мені доводиться знову чекати тиждень, але чіткої відповіді так і не має.
5. Вирішив НАПИСАТИ ВІДГУК В їхньому ІНСТАГРАММІ (трошки задіяти публічність), щоб там "заворушились" і звернули увагу на проблему (бо з першого погляду може здатись що тут проблема в людині). Але мій ВІДГУК БУВ ВИДАЛЕНИЙ буквально через 2хвилини А Я ЗАБЛОКОВАНИЙ. Така реакція дає зрозуміти що подібні випадки у них є нормою і налагоджений певний алгоритм дій.
тож, Я ні кому НЕ РАДЖУ співпрацювати з цією компанією. А, якщо всеж таки ви обрали цей шлях. то Не ОПЛАЧУЙТЕ повністю замовлення доки воно не буде виконано повністю.
відгук
Коментарі до відгуку