Інтернет - магазин STYLUS
STYLUS існує на українському ринку онлайн-продажів з 2008 року і за цей час встиг зарекомендувати себе як надійний інтернет-магазин. На сьогоднішній день у STYLUS представлений широкий асортимент цифрової техніки, дрібного та великого побутового обладнання, книг, товарів для дітей і всього, що стане в нагоді в кожному будинку.
Замовити необхідний товар...
детальніше stylus.ua
Перейти на сайт
Інтернет-магазини
3G модем Starlink Internet Satellite Dish Kit V2, Замовлення №2821287 - Відгуки про Інтернет - магазин STYLUS
Ось уже другий тиждень намагаюся вирішити проблему, але ні як не вдається. Почитавши відгуки нижче зрозумів, що я не такий один на жаль(((.І це в таки часи .
Мною було придбано товар 3G модем Starlink Internet Satellite Dish Kit V2 на сайті https://stylus.ua/ з подальшим отриманням товару у точці видачі Магазин "Stylus"
м.Київ, вул. Миколи Бажана, 30, згідно замовлення 2821287. Сумма замовлення 41999,00 грн
При огляді товару 09.01.2023 в точці видачі коробка була розкрита, на що Ваш співробітник сказав, що так і має бути, так як обладнання Вами перевірялося. Далі нам був створений логін та пароль на вхід до кабінету на сайті https:// www.starlink.com/account/billing для реєстрації. 11.01.2023 при перевірці роботи Starlink виявилося, що модем працює, але він вже був у використанні. Про це свідчить трекінг номер моделі, що вказано в кабінеті Starlink (додаю скріншот) та реєстрація пристрою в Польщі, що підтверджує що товар вже був у використанні.
Як виявилося, товар вже розкривали в Польщі, купівля була також здійснена в Польщі і там же зареєстрована 06.12.2022 року на ім'я Ірини ... (ім'я видно на скріншоті).
Цього ж дня я зв'язався з Вашим менеджером, на що він нам відповів, що це нормально і при встановленні модему має підтягнутися геолокація України та підв'язатися регіон, і можна буде змінити дані користувача у кабінеті даними.
Питання не закрите й досі!
Спочатку зв'язувався і з Вашим відділом продажів, і з колл центром і з сервісним центром. Ніхто виразно не зміг відповісти чи можна поміняти країну реєстрації та дані в кабінеті.В результаті довгих перемовин Ваш менеджер 13.01.2023 повідомив, що поміняти країну реєстрації та ім'я власника НЕМОЖЛИВО!Потім було звернення через пошту [email protected] .Де пришла відповідь що зменити можливо тілки пошту ,телефон,пароль ,та карту .Але не головне що не можливо змінити страну реестрациіі а імя власника.
Товар повертати Ви теж відмовились ,посилаючись на те що товар був введений в эксплуатацію . Але у мене питання ,Ви же його першими ввели в эксплуатацію купив його в Польші та там зарееструвавши.Просто нема слів ....одні....ємоціііі...
Звязку з керівництвом немае.Як мені розповів менеждер на сайті https://stylus.ua/uk/contacts.html є силка на звязок з керівництвом але вона не працює)))))
Прошу врахувати, що я купував офіційно завезений продукт для реєстрації в Україні на своє ім'я, а по суті виявилося, що я на даний момент ним не володію
На моє прохання замінити цей Starlink на Starlink з реєстрацією в Україні на моє ім'я. Якщо це неможливо зробити, тоді прошу прийняти повернення товару і повернути меня кошти у сумі 41999,00 грн, сплачені мною за даний товар.Получів відповыдь що не змінити краіну та власника не можливо,повернути товар теж((((
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Нам дуже прикро, що Ви залишились розчаровані співпрацею з нашим Інтернет-магазином.
Проте, всі відповіді щодо Вашого замовлення Вам вже були надані.