Ольга Відгук додано 9 січня, 2023 год11 переглядів
Не рекомендую. Замовила кросівки собі і чоловіку. Кросівки чоловіка розклеїлися повністю з усіх сторін десь на 6 раз використання. Це притому, що він ходить дуже мало, робота в офісі, добирається автомобілем. Повідомила продавцю про проблему - спочатку не відповідали, потім написали чекайте і відповіді немає. На момент першого звернення до продавця не пройшло і два тижня, як отримала товар - то був подарунок на Миколая. Розчарована. Номер замовлення 267-308-508.
Моє ім'я Мирослава, я студентка курсу Prjctr (https://prjctr.com). Наразі ми з командою працюємо над інтернет-магазином Streetwear (https://streetwear.com.ua/) оскільки хочемо покращити його сервіс та зробити його зручним для користувачів. Мені дуже прикро за ваш негативний досвід з магазином, але чи не могли б ви відповісти на декілька питань стосовно цього сервісу, щоб ми могли його покращити?
Вся інформація залишиться лише у нас, передавати її ми нікому не будемо
Дякую за вашу увагу і сподіваюся на позитивну відповідь.
Нам дуже прикро, що трапилася така ситуація. Ми зателефонували Вам одразу після того як отримали відповідь від виробника взуття чи зможе замінити виріб на новий. Дякуємо за звернення, адже це дає можливість покращити нашу роботу.
Неякісний товар. - Відгуки про streetwear.com.ua інтернет-магазин
Замовила кросівки собі і чоловіку. Кросівки чоловіка розклеїлися повністю з усіх сторін десь на 6 раз використання. Це притому, що він ходить дуже мало, робота в офісі, добирається автомобілем.
Повідомила продавцю про проблему - спочатку не відповідали, потім написали чекайте і відповіді немає. На момент першого звернення до продавця не пройшло і два тижня, як отримала товар - то був подарунок на Миколая.
Розчарована. Номер замовлення 267-308-508.
відгук
Коментарі до відгуку
Моє ім'я Мирослава, я студентка курсу Prjctr (https://prjctr.com). Наразі ми з командою працюємо над інтернет-магазином Streetwear (https://streetwear.com.ua/) оскільки хочемо покращити його сервіс та зробити його зручним для користувачів. Мені дуже прикро за ваш негативний досвід з магазином, але чи не могли б ви відповісти на декілька питань стосовно цього сервісу, щоб ми могли його покращити?
Вся інформація залишиться лише у нас, передавати її ми нікому не будемо
Дякую за вашу увагу і сподіваюся на позитивну відповідь.
Зателефонувати і запропонували вирішення. Вірю, що все буде ок.