Микола Відгук додано 4 вересня, 2024 год22 перегляда
Робив замовлення на передній бампер. Менеджер, який мене обслуговував - Олександр Реган. Як тільки на ФОП Реган Руслана Олександрівна було оплачено замовлення комунікація з'їхала просто на нуль, хоча обіцяли оформлення замовлення в той же день 😕 (ну зрозуміло, гроші ж заплатили, а далі пофіг). Олександр не перепитав, на яке відділення делівері відправляти в моєму місті і відправив на свій розсуд - на головне і я це дізнався пост-фактум, коли перепитав, коли ж приїде бампер в Україну, бо вже пройшло більше часу, ніж говорилось. ❗️
Коли мені прийшла запчастина, то на Делівері я побачив, що це не той бампер, який замовляв - це був просто інший бампер, в гіршому стані, з купою тріщин, пробоїн і ще й зі спиляним номером запчастини. 😱
Коли я намагався по телефону розібратись, Олександр почав запевнювати, що вони не винні і що компанія просто відшкодує частину вартості запчастини на її ремонт і не потрібно її повертати (адже це не вигідно для них). Я звісно ж повівся, бо мене теж час піджимав, ще кілька тижнів з побитим бампером аж ніяк не хотілось їздити. ⛔️ З тих пір Олександр зник зі зв'язку, заблокував мій номер телефону, у Viber також не відповідав. Коли телефонував на загальний номер, то мене інші менеджери годували "завтраками", що зв'яжуться і т.д.
Відреагували аж після мого листа на пошту. Новий менеджер пообіцяв все ж, що компенсацію виплатять. Наступного дня на картку просто скинули 1500грн і все. А це навіть не третина вартості ремонту бампера, яку я заплатив. 😐
Це не сервіс, це просто розвод на гроші. Типу пощастило із запчастиною - то ок. А не пощастило - ну то махайтесь самі, компанія не бере на себе відповідальності. 👎
А на сайті "рейтинг" того продавця 100% (16 з 16, незрозуміло, як будується рейтинг продавця) 🤡.
Нахіба мені ще один побитий бампер, якщо я замовляв цілий. З таким успіхом я попередній міг попаяти і не втрачати гроші та час. 🤷♂️
❌ Результат співпраці: втрачено $300 та 3 тижні згаяного часу. 👌 Всі скріни переписки та якості запчастини додаю
Недоліки:
Як тільки оплатив гроші - на тебе тут же забивають, а якщо прислали не належну запчастину, то ще й не хочуть вирішувати ситуацію.
Надіслали зламану запчастину і почали ігнорувати. - Відгуки про spolshy.com.ua интернет-магазин
Менеджер, який мене обслуговував - Олександр Реган.
Як тільки на ФОП Реган Руслана Олександрівна було оплачено замовлення комунікація з'їхала просто на нуль, хоча обіцяли оформлення замовлення в той же день 😕 (ну зрозуміло, гроші ж заплатили, а далі пофіг).
Олександр не перепитав, на яке відділення делівері відправляти в моєму місті і відправив на свій розсуд - на головне і я це дізнався пост-фактум, коли перепитав, коли ж приїде бампер в Україну, бо вже пройшло більше часу, ніж говорилось. ❗️
Коли мені прийшла запчастина, то на Делівері я побачив, що це не той бампер, який замовляв - це був просто інший бампер, в гіршому стані, з купою тріщин, пробоїн і ще й зі спиляним номером запчастини. 😱
Коли я намагався по телефону розібратись, Олександр почав запевнювати, що вони не винні і що компанія просто відшкодує частину вартості запчастини на її ремонт і не потрібно її повертати (адже це не вигідно для них). Я звісно ж повівся, бо мене теж час піджимав, ще кілька тижнів з побитим бампером аж ніяк не хотілось їздити. ⛔️
З тих пір Олександр зник зі зв'язку, заблокував мій номер телефону, у Viber також не відповідав. Коли телефонував на загальний номер, то мене інші менеджери годували "завтраками", що зв'яжуться і т.д.
Відреагували аж після мого листа на пошту.
Новий менеджер пообіцяв все ж, що компенсацію виплатять. Наступного дня на картку просто скинули 1500грн і все. А це навіть не третина вартості ремонту бампера, яку я заплатив. 😐
Це не сервіс, це просто розвод на гроші.
Типу пощастило із запчастиною - то ок. А не пощастило - ну то махайтесь самі, компанія не бере на себе відповідальності. 👎
А на сайті "рейтинг" того продавця 100% (16 з 16, незрозуміло, як будується рейтинг продавця) 🤡.
Нахіба мені ще один побитий бампер, якщо я замовляв цілий. З таким успіхом я попередній міг попаяти і не втрачати гроші та час. 🤷♂️
❌ Результат співпраці: втрачено $300 та 3 тижні згаяного часу.
👌 Всі скріни переписки та якості запчастини додаю
відгук
Коментарі до відгуку