Сергій Відгук додано 7 липня, 2022 год19 переглядів
Чесно кажучи навіть 1-ї зірочки немає за що ставити! Замовив автомагнітолу все ніби добре, перетелефонували, я перепитав чи дійсно товар відповідає опису? У відповідь мене запевнили, що безумовно все відповідає опису вказаному на сторінці, в свою чергу я підтвердив готовність придбати даний товар. Товар прибув у відділення Нової пошти запакований посередньо. У відділенні була лише змога перевірити цілісність товару. Перевірити його функціональність нажаль неможливо (Чим на мою думку і користуються продавці даного магазину) Згодом під час підключення магнітоли та перевірки її функціоналу, було виявлено, що характеристики самої магнітоли не співпадають із вказаними. Версія ПЗ не 10.1, а 9.0 процесор набагато слабкіший та об'єм оперативної і вбудованої пам'яті явно відрізняється замість 2GB оперативної та 32GB вбудованої пам'яті, виявилось зовсім інше 1GB/16GB, що явно відображається на роботі інтерфейсу магнітоли (не в кращу сторону). Після чого я не продовжував підключення та встановлення даного товару, оскільки подумав, що продавець припустився помилки і просто переплутав товар відправивши дешевшу магнітолу замість замовленої, або ж товар міг піти пересортом. Я все можу зрозуміти, це все буває. Знайшовши номери телефону даного магазину, я хотів поспілкуватися із продавцем та домовитися про адекватне вирішення даної проблеми (заміна товару на відповідний) проте додзвонитися в магазин було практично не реально. Згодом все ж я додзвонився і мене попросили перетелефонувати після обіду. Здійснивши повторний дзвінок пізніше, мені на нього ніхто не відповів, і так було близько 3-х днів, але через деякий час мені перетелефонували і я повідомив про свою проблему. Мне попросили надіслати всі фото включно із номером декларації на вайбер, що я і зробив. Чекав весь день, а реакції нуль! Я запитав чи буде якийсь результат і тут мене запитують чи точно з цього магазину був придбаний товар? ( я всі скріни відправив) на слідуючий день я знову зв'язався із продавцем та запитав чому не проводиться обмін? Нащо мені відповіли що в них не працює сервіс. Після того мене просто почали ігнорувати. Припускаю, що такими діями продавець навмисне затягує час, щоб пройшов термін 14-ти днів, які передбачені ЗУ "Про захист прав споживачів". Категорично не рекомендую здійснювати покупки в даному магазині. Можете потрапити в таку ж халепу як я. І в результаті вас просто будуть ігнорувати!
Переваги:
Гарно вас нагріють на ваші ж кошти!
Недоліки:
Жахливий сервіс, ні в що не ставлять покупця. Все вищевказане☝️
Невідповідність товару - Відгуки про Smartos.com.ua
відгук
Коментарі до відгуку