Eduard Відгук додано 4 жовтня, 2022 год16 переглядів
9 серпня 2022 року придбав у магазині кава-машину Melitta CAFFEO Passione OT Silver F53/1-101 вартістю 19493 грн, оплатив шляхом переказу грошей на картку.
8.09, через місяць після придбання почались проблеми з молочною системою — помпа почала погано тягнути молоко, почало потрапляти повітря, в результаті при подачі молока, воно почало розплескуватись в усі боки, кількість молока на виході значно менша, ніж задавалось у програмі. 22.09 відправив на діагностику за наданою магазином адресою службою "Нова Пошта". 26.09 зі мною зв'язався посередник від магазину, який доставляв машинку начебто до сервісного центру. Сказав, що відсутня пластикова трубка для видачі молока з гумкою на кінці, що якщо вставити трубку, все буде працювати. Я дуже здивувався, адже я відправив у тій комплектації, в якій отримав машинку, трубку виймав лише для очищення і відправляв я із вставленою трубкою. Посередник також сказав, що з мене за діагностику 400 гривень. Оплатив, разом з комісією вийшло 402 грн 1 коп. 28 числа отримав машину назад, трубка була вставлена в молочну систему. Мабуть, підступні співробітники Нової Пошти витягли трубку, коли я відправляв пристрій, але потім їх замучила совість і при посиланні пристрою назад вони тихенько вставили її на місце. Посередник також прислав мені фотографію трубки, якої начебто не вистачає. На фотографії на кінці трубки була гумова насадка, якої чомусь не було у коробці з машинкою, коли я її отримав одразу після покупки. Оскільки я не розбираюсь в кава-машинах, і все нормально працювало протягом місяця, я не помітив її відсутності при першому розпаковуванні та огляді машинки. Гумова насадка не є обов'язковою, машинка протягом місяця нормально працювала без неї, але я все ж таки вирішив дослухатись рекомендацій та докупити ще до трубки гумову насадку, витративши 240 гривень. Машинка повернулась з сервісу в дуже неохайному вигляді, перед посиланням назад, співробітники сервісного центру не прибрали з піддона кавовий жмих, в результаті вся машинка та вся коробка була в цих відходах. Жмих забився усюди, всередині машини, в усі проміжки, де тільки можна ззовні. Обережно обтерши та відчистивши машину ззовні, я прикріпив придбану гумову насадку на трубку та спробував приготувати капучино. Молоко я не подавалось нормально, так і не подається. Знову подзвонив до цього посередника від магазину, він мені сказав, що "Не було трубки, поставили свою трубку, все працювало", на питання "що робити" мені відповіли "знайдіть майстра з машин в себе в місті, тому що відправляти в Польщу на гарантійний ремонт вам буде дорого". На подальші спроби домовитися щодо гарантійного ремонту магазин мені відповідає "Виконайте рекомендації сервісного центру і все буде працювати". На моє прохання надати мені юридичну адресу магазину та ПІБ генерального директора для того, щоб я міг написати офіційного листа, теж мені відповіді не дали — кажуть писати на email, подальші прохання проігнорували. Мабуть, доведеться через юриста робити адвокатський запит щодо карти, на яку я переказував гроші при оплаті товару, дізнаватись, хто власник магазину, писати листа, а потім звертатись до суду.
Ось такий чудовий магазин.
В мене виникають наступні питання: 1. Чому я маю платити гроші за якусь діагностику в якомусь липовому сервісному центрі, де гублять деталі та не вміють доглядати за кавовими машинками, якщо пристрій на гарантії? Згідно з умовами, які вказані на сайті, гарантійний ремонт є безплатний. Це порушення не тільки чинного законодавства, але й умов та правил, які зазначені на сайті магазину 2. Чому мені відмовляють у гарантійному обслуговуванні? Аналогічно, це порушення умов магазину та чинного законодавства. 3. Чому мені не надають на паршу вимогу юридичну адресу та ПІБ власника або директора? Згідно з чинним законодавством, будь-яка компанія зобов'язана надавати таку інформацію на першу вимогу.
Шахрайство - Відгуки про smartmag.biz.ua
8.09, через місяць після придбання почались проблеми з молочною системою — помпа почала погано тягнути молоко, почало потрапляти повітря, в результаті при подачі молока, воно почало розплескуватись в усі боки, кількість молока на виході значно менша, ніж задавалось у програмі. 22.09 відправив на діагностику за наданою магазином адресою службою "Нова Пошта". 26.09 зі мною зв'язався посередник від магазину, який доставляв машинку начебто до сервісного центру. Сказав, що відсутня пластикова трубка для видачі молока з гумкою на кінці, що якщо вставити трубку, все буде працювати. Я дуже здивувався, адже я відправив у тій комплектації, в якій отримав машинку, трубку виймав лише для очищення і відправляв я із вставленою трубкою. Посередник також сказав, що з мене за діагностику 400 гривень. Оплатив, разом з комісією вийшло 402 грн 1 коп. 28 числа отримав машину назад, трубка була вставлена в молочну систему. Мабуть, підступні співробітники Нової Пошти витягли трубку, коли я відправляв пристрій, але потім їх замучила совість і при посиланні пристрою назад вони тихенько вставили її на місце. Посередник також прислав мені фотографію трубки, якої начебто не вистачає. На фотографії на кінці трубки була гумова насадка, якої чомусь не було у коробці з машинкою, коли я її отримав одразу після покупки. Оскільки я не розбираюсь в кава-машинах, і все нормально працювало протягом місяця, я не помітив її відсутності при першому розпаковуванні та огляді машинки. Гумова насадка не є обов'язковою, машинка протягом місяця нормально працювала без неї, але я все ж таки вирішив дослухатись рекомендацій та докупити ще до трубки гумову насадку, витративши 240 гривень. Машинка повернулась з сервісу в дуже неохайному вигляді, перед посиланням назад, співробітники сервісного центру не прибрали з піддона кавовий жмих, в результаті вся машинка та вся коробка була в цих відходах. Жмих забився усюди, всередині машини, в усі проміжки, де тільки можна ззовні. Обережно обтерши та відчистивши машину ззовні, я прикріпив придбану гумову насадку на трубку та спробував приготувати капучино. Молоко я не подавалось нормально, так і не подається. Знову подзвонив до цього посередника від магазину, він мені сказав, що "Не було трубки, поставили свою трубку, все працювало", на питання "що робити" мені відповіли "знайдіть майстра з машин в себе в місті, тому що відправляти в Польщу на гарантійний ремонт вам буде дорого". На подальші спроби домовитися щодо гарантійного ремонту магазин мені відповідає "Виконайте рекомендації сервісного центру і все буде працювати". На моє прохання надати мені юридичну адресу магазину та ПІБ генерального директора для того, щоб я міг написати офіційного листа, теж мені відповіді не дали — кажуть писати на email, подальші прохання проігнорували. Мабуть, доведеться через юриста робити адвокатський запит щодо карти, на яку я переказував гроші при оплаті товару, дізнаватись, хто власник магазину, писати листа, а потім звертатись до суду.
Ось такий чудовий магазин.
В мене виникають наступні питання:
1. Чому я маю платити гроші за якусь діагностику в якомусь липовому сервісному центрі, де гублять деталі та не вміють доглядати за кавовими машинками, якщо пристрій на гарантії? Згідно з умовами, які вказані на сайті, гарантійний ремонт є безплатний. Це порушення не тільки чинного законодавства, але й умов та правил, які зазначені на сайті магазину
2. Чому мені відмовляють у гарантійному обслуговуванні? Аналогічно, це порушення умов магазину та чинного законодавства.
3. Чому мені не надають на паршу вимогу юридичну адресу та ПІБ власника або директора? Згідно з чинним законодавством, будь-яка компанія зобов'язана надавати таку інформацію на першу вимогу.
відгук
Коментарі до відгуку