Замовила 2 фільтра для води для кофемашини та оплатила, прислали 1, не змогла дозвонитись їм, по ітогу написала відгуг на магазин, щоб хоч так зреагували, вже змирилась, що попала на гроші, але відповідь просто хамська, ще більше не рекомендую їх та хочу попередити потенційніх клієнтів.
цитую, як зі мною спілкуються представники магазину: "Яким чином у вас могло виявитися 1 фільтр, коли ми спеціально відправили посилкою в якій 2 місця = 2 фільтри. Звертайтеся до нової пошти, нехай вони шукають ваш фільтр в такому випадку. Дзвонили ви у неробочий час. А також на нашому сайті скрізь вказано червоним кольором - "Перед тим як сплатити товар обов'язково оглядайте його." 1 згоден
Підтверджую. Найгірший сервіс. Нікому не раджу таку кантору. Краще в двічі більше переплатити ніж таке. купував електрогриль тефаль (з дефектами,виключається постійно сам коли завгодно). вирішили вони взяти його на діагностику але оплатити доставку повинен я. жду відповоді від діагностики по грилю,а приходить смс з Нової Пошти що гриль на відділенні знаходиться вже 4 дні і ще через 2 зберігання платне. Написали що заберуть і не забрали. Тепер я на вітер викинув ще гроші через перевезення. ці ушльпки будуть відповідати перед законом. Матеріали до суду готує мій юрист.
зневажливе відношення до клієнтів - Відгуки про smartmag.biz.ua
цитую, як зі мною спілкуються представники магазину:
"Яким чином у вас могло виявитися 1 фільтр, коли ми спеціально відправили посилкою в якій 2 місця = 2 фільтри. Звертайтеся до нової пошти, нехай вони шукають ваш фільтр в такому випадку. Дзвонили ви у неробочий час. А також на нашому сайті скрізь вказано червоним кольором - "Перед тим як сплатити товар обов'язково оглядайте його."
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку