Сеть ветеринарных центров Алден-Вет
Сеть ветеринарных центров Алден-Вет начала свое развитие еще в 2000 году и на сегодняшний день в Киеве уже открыто несколько клиник этой сети. Все ветеринары клиники - высокопрофессиональные специалисты, которые отлично знают свое дело и сделают все возможное, чтобы ваш любимец был здоров.
Специалисты клиники Алден-Вет работают по всем направлениям...
детальніше Ветеринарні клініки
Смерть у глянці: історія моєї Tiffany - Відгуки про Сеть ветеринарных центров Алден-Вет
Вона була не просто улюбленицею, а символом сили та перемог на котячому рингу та по життю. Пережила евакуацію, переїзди, повітряні атаки. Але не пережила 1.5 дні у «топовій» клініці Києва, коли вже нарешті переїзди давно закінчились та життя устаткувалось, якщо зараз так можна казати.
Якщо вам потрібно, щоб ваш чотирилапий друг помер в оточенні асистентів з опахалами та кисневою маскою, а не отримав шанс на життя — ласкаво прошу. І це питання саме про можливість, а не гарантію на одужання. Можливо, ви теж станете одним із клієнтів, що після 1,5 доби перебування улюбленця у клініці вирушає не додому, а у крематорій.
А тепер по суті:
1. Стан тварини
Я звернулась із 10-річною породистою кішкою в нирковій кризі. Стан не був критичним — ми проходили подібне раніше й успішно вийшли з нього. Аналізи давали шанс. Була альтернатива: стаціонар чи амбулаторне лікування. Я довірилася стаціонару.
Привезла її з улюбленою кружкою для води, ковдрою, іграшкою. Вона їла й пила самостійно. Але на другий день — Tiffany не стало.
2. Байдужість персоналу
Почалося з дрібного: коли я просила долити воду до бортика (через екстремально пласку мордочку вона інакше не може пити) — асистентка знехотя виконала це лише з другого нагадування. Наступного дня кружка стояла непоміняна . Реакція була — лише після «пендаля».
3. Комунікація з рецепцією
Телефоную дізнатись про аналізи — у відповідь: «А шо ви хотіли?»
Стабільно добре? Чи стабільно вмирає? Хамство, зверхність, жодного емпатичного слова.
4. Публічне глузування з клієнтів
Чую, як рецепшіоністка висміює дзвінок іншої людини, яка запитала вартість чистки зубів -9000 гривень і не записалась:
«А што ані хателі?»
Справді — на Maserati, мабуть, приїхали самі, тому мають право глузувати?
5. Відмова надати протокол лікування
Лікарка Цимбалюк Іванна відмовилась надати на руки протокол лікування. Озвучила список з 10+ препаратів, без дозувань, без деталей. На прохання показати картку — «тільки мельком». Тобто клієнт не має права перевірити, чим саме лікують його тварину? Це вже не медицина.
Коли лікарка повідомила, що в неї теж кіт помер після крапельниць — мені вже треба було бігти звідти. Але, на жаль, високий рейтинг клініки переміг внутрішню тривогу.
6. Смерть і цинізм
О 5 ранку, під час масованої атаки, мені зателефонували — стало гірше. Я кинулась у клініку, аби Tiffany побачила мене. Вона заспокоїлась та померла в мене на руках. Я заборонила реанімацію — бо зрозуміла: довіри в мене більше нема!!!
7. Бізнес понад усе
Асистент пропонує кремацію — тільки готівкою, фірма без реєстрації. Я відмовилась і сама займалась прощанням.
Коли дочекалась адміністратора оплатити рахунок, то помилково адміністратор включила у вартість кремацію, яку я НЕ замовляла.
Коли я звернула на це увагу — почула:
«А вам не показалось странным, что счет больше?»
Ні. Бо в стані шоку не рахують копійки.
💔 Висновок:
Це не просто смерть улюблениці. Це — втрачений шанс на життя, задушений у глянці, протоколах, байдужості та "лакшері" фасаді. Ні сучасне обладнання, ні вивіска, ні Instagram-краса не замінюють головного — людяності.
Не повторіть моєї помилки. Довіра — це не рейтинг. Довіра — це коли тобі не байдуже.
Дивіться, як з вами говорять. Як дбають. Як піклуються. Як дбають про вашого улюбленця. Чи поважають ваше право знати, що саме відбувається.
відгук
Коментарі до відгуку