F1Center є лідером у галузі гарантійного та післягарантійного ремонту ноутбуків, планшетів та смартфонів в Україні. Вирішуємо проблеми будь-якої складності з пристроями Lenovo, HP, ASUS, Acer, MSI, ОРРО, Xiaomi, Oscal, Teclast, Dynabook (Toshiba), Alldocube, AORUS, Infinix, Blackview, TECNO Mobile та багатьох інших торгових марок. F1Center - це пряма авторизація від виробників,...
детальніше
Реальный отзыв о работодателе. - Відгуки про F1Center
Начну сию повесть - проработав в данном СЦ некоторое время, хочу сказать, что если кто хочет превратиться из человека в ПУСТОЕ МЕСТО - Вам сюда.
Генеральный директор Олег - лицемер, считающий себя «вершителем судеб», а по факту просто трусливое создание. От ничегоделания строчит письма и задачи, иногда абсурдные по сути.
Начальник СЦ Николай - человек с большой буквы, всегда поможет, подскажет, как, что и куда, и всегда поможет выйти из любой форс-мажорной ситуации. Честь и хвала, таких бы руководителей побольше.
Коллектив СЦ - отделы логистики, склад, и прочие - все супер!! 5 звезд из 5, всегда придут на помощь, и как люди просто BEST!
Коллектив СЦ - это наверное единственное, о ком я скучаю. Подскажут, расскажут, научат, поддержат - вообщем 10 балов из 5!
По работе - картина Айвазовского. То нет комплектующих и техника складируется на полках в ожидании. После прихода запчастей - вываливается в ремонт 20-30+ девайсов, которые закрыть за 1-2 дня нереально. А время тикает, а с ним и бонусы уходят в минус. Вообщем картина так себе.
По соцпакету - полный 0. Больничные и отпуска за свой счет, без малейшей компенсации. Да, оформление официальное, но только для трудовой книжки.
Ну а по увольнениям - у ген.директора нет даже спелости сказать в глаза сотруднику, что его увольняют, просто передает указание через 3-е лицо. Мерзко и гадко.
відгук
Коментарі до відгуку
Микола, керівник інженерів - красавчік, головний логіст Тарас теж молодець, склад - не стикався, але думаю що правда
Впевнений що не згодні з відгуком це є одна людина-співробітник з менеджменту, яка за дорученням накрутила відповіді з різних акаунтів, так само з відгуками (просто подивіться - велика кількість відгуків не об'єктивні типу "Зробили харашо, рєкамєндую малатцы", без якоїсь конкретики)
Стосовно якості виконаних робіт - все напряму залежить від людини яка ремонтувала вам техніку, бо є як досвідчені сервісмени, так і бездарі.
Звісно ж з подібним ставленням "керівництва" якість послуг буде знижуватись, бо людей не цінять, велика кількість дуже хороших спеціалістів пішли до конкурентів і ніхто з менеджменту навіть не думав їх стримувати.
Ноути і телефони поки що ремонтують нормально, і це суто завдяки, як написав звільнений одним заднім днем співробітник заслуги певних людей і вони не з менеджменту