Сервіс платежів easypay.ua
Сервис платежей easypay.ua предназначен для оплаты товаров и услуг, а именно: пополнение интернета и мобильного счета, оплата коммунальных услуг и штрафов ГАИ, а так же работают с различными банковскими операциями (сервис платежей сотрудничает с такими банками, как Дельта Банк, Ренесанс Кредит, Русский Стандарт и многие другие). На сегодня, компания сотрудничает...
детальніше Платіжні системи
Беруть оплату за ненадані послуги - Відгуки про Сервіс платежів easypay.ua
Ну нічого, ми не короновані. Я перетелефонувала сама. В мене спитали номери транзакцій - звісно я не тримаю таку інформацію під рукою і коли мені обіцяють "з'ясувати і перетелефонувати" очікую що той хто буде перетелефоновувати вже має всю надану мною інформацію. Відповідь оператора була "тоді ми нічим не можемо Вам допомогти". На моє прохання вияснити хто мені телефонував і попросити його передзвонити я отримала відмашку "Ми не можемо, бо не знаємо хто Вам телефонував".
Ну а той, хто телефонував мені з самого початку звісно ж не вважав за необхідне принаймі спробувати набрати мій номер телефону повторно - куди там, надто всі зайняті.
Прошу зауважити, що телефонна розмова відбувалася за номером телефону, за яким я зареєстрована в системі. Тобто або оператор який приймав не зареєстрував мою скаргу так, щоб її можна було знайти за одним з основних ідентифікаторів в системі (нагадую що логування тут відбувається за номером телефону), або оператор який прийняв дзвінок від мене не мав бажання пошукати скаргу в системі за таким простим і очевидним ідентифікатором - номером телефону і дізнатися хто ж нею займався.
Також прошу не писати стандартних відписок про "конфіденційність інформації" і того що вони не могли мені її надати бо я не ідентифікувала себе по телефону за допомогою номерів транзакцій в системі. Я не питала в скарзі чи телефонному зверненні про статус транзакції, про якісь її деталі і нічого не просила змінити ані в акаунті, ані в будь-якій транзакції. Я лише просила надати мені відомості про те, що EasyPay дійсно відправив мені квитанції поштою. Це можна було зробити відправивши доказ на ту електронну пошту, яка зазначена в моєму акаунті - просто і легко.
Я повторно стикаюся з цією проблемою - першого разу я не зверталася в підтримку Зараз, оплативши по 10 гривень за кожну квитанцію вважаю що маю право отримати доказ того, що їх було відправлено.
Не радила б користувачам цей сервіс суто з принципу - не можна так ставитися до клієнтів. І, до речі, перш ніж користуватися - подивіться скільки негативних відгуків в них на їх власному сайті. Це при тому. що вони не дають відправити відгук навіть коли користувач залогований в свій акаунт у їхній системі - вони вимагають додаткової реєстрації для цього.
20 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку