Відсутність компетентності та відповідальності. Гірший досвід банківського обслуговування - Відгуки про ​Sense Bank

​Sense Bank
Відгук додано 20 лютого, 2025 год 1 перегляд
Через помилку працівника з мене була знята комісія у розмірі 1700 грн, яка була списана при отриманні готівки з рахунку ФОП.

При замовленні готівки в мобільному додатку інформація про комісію не була чітко зазначена на ЖОДНОМУ з етапів оформлення. Більше того, під час звернення до працівника банку мені було повідомлено, що зняття з ФОП буде таким самим, як і з білої картки, тільки швидше в оформленні. На питання про можливу комісію мене не було попереджено про її наявність.

Лише після списання коштів і самостійного пошуку інформації я дізналася про тариф у 2%, який не був донесений до мене належним чином. Вважаю це неналежною комунікацією зі сторони банку та введенням клієнта в оману. Працівник банку не мав приховувати важливу інформацію, що безпосередньо впливає моє фінансове рішення.

Я просила переглянути ситуацію і повернути суму комісії, оскільки я була введена в оману співробітником банку та через це понесла необґрунтовані фінансові витрати.

Банк, звісно, переклав усю відповідальність на мене, заявивши, що я сама повинна була знайти інформацію в прихованих посиланнях та здогадатися, що співробітники можуть надавати некоректну інформацію і не знати всіх нюансів своєї роботи. У результаті замість зняття коштів без комісії з мене списали гроші фактично ні за що.

Це не поодинокий випадок. Враження, що співробітники банку працюють перший день – некваліфіковані відповіді, відсутність володіння інформацією, а спілкування в чаті банку нагадує діалог із дітьми: безліч орфографічних помилок, відповіді українською мовою, набраною на російській розкладці, недоречні запитання. Обіцяють надати відповідь за п’ять робочих днів, через десять робочих днів мені доводиться знову нагадувати про себе, після чого працівники банку знову відкладають відповідь на три робочих дні. Навіщо тоді взагалі встановлювати дедлайни, якщо ви їх не дотримуєтесь?

Хотіла оформити кредит на бізнес – отримала відповідь, що зі мною зв’яжуться наступного дня. День минув – ніхто не подзвонив. Загалом, це банк із максимально некомпетентним сервісом. При першій можливості зміню його, адже кожне звернення до персоналу перетворюється на проблему.

Працювала з багатьма банками, і тільки з цим постійно виникають труднощі. Чую те саме від кожного, хто мав справу з цією установою. Якщо у вас є можливість не працювати з ними – не працюйте. Збережіть свої нерви.





Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


​Sense Bank
Всі відгуки

1.5 5
47 відгуків / 1708 переглядів
​Sense Bank
Sense Bank - велика банківська мережа з міжнародним капіталом. Починав свою діяльність під брендом "Альфа-Банк Україна" у 1992 році та наразі посідає провідні позиції в банківському секторі, банк надійний і стійкий до кризових моментів, входить до десятки фінансових установ за обсягом активів. Sense Bank пропонує фінансові послуги для приватних осіб,... детальніше

sensebank.com.ua
Перейти на сайт
Банки
Ощадбанк
Ощадбанк

Рейтинг: 1.5
401 відгук
Monobank (Монобанк)
Monobank (Монобанк)

Рейтинг: 1.8
289 відгуків
ФК Кредит Капитал
ФК Кредит Капитал

Рейтинг: 1.4
49 відгуків
Авант Банк
Авант Банк

Рейтинг: 1.4
261 відгук
Укрсоцбанк
Укрсоцбанк

Рейтинг: 1.6
62 відгука
Финансовая компания "UniGroup"
Финансовая компания "UniGroup"

Рейтинг: 5
325 відгуків
ПриватБанк
ПриватБанк

Рейтинг: 1.4
1426 відгуків
ЮниКредит Банк
ЮниКредит Банк

Рейтинг: 2.1
52 відгука
OTP Банк
OTP Банк

Рейтинг: 1.3
230 відгуків
UKRSIBBANK BNP Paribas Group
UKRSIBBANK BNP Paribas Group

Рейтинг: 1.4
88 відгуків