Замовляла маршрутку з Нідерландів в Україну (Первомайськ). Спочатку спілкувалась з адміністратором: уточнила про багаж, сказали, що можна взяти 2 валізи (до 50 кг) і за доплату — ще, якщо буде місце. Все було добре.
Далі телефонує водій — і починається кошмар. Зразу хамство: «А що у вас так багато речей?», кілька разів у розмові вжив слово «блядь» (!). При цьому ставить абсолютно дурні питання: «З яким, бл**ь, перевізником ви спілкувалися?» — хоча чудово розуміє, що номер мій йому дав саме той перевізник чи адміністратор. Навіщо ставити такі запитання? Замість того щоб просто спокійно сказати: «Місце тільки для двох валіз, більше не влізе», він влаштовує скандал і сипле матюками.
У підсумку квиток коштував 210 € (так, у них такі ціни), але водій не дозволив взяти додаткові речі, хоча в інших пасажирів було навіть більше (парасольки, сумки тощо). Мені навіть вентилятор у коробці заборонили взяти — хоча він займав мінімум місця і легко вміщувався під сидінням у салоні. Зате посадили жінку з собакою без переноски, взяли з неї додатково 10 € за тварину, але водій навіть не запитав, чи є переноска, і не сказав, що вона потрібна. Уся дорога (а це далеко не дві години!) собака була без переноски, лізла до мене, я їхала вся в шерсті та запаху.
Доставка до адреси? Забудьте. У Рівному нас пересадили на інший автобус, а новий водій заявив, що не хоче заїжджати в Первомайськ і запропонував висадити мене на трасі (!) в Кривому Озері. Після довгих суперечок таки довіз, але настрій і нерви були знищені повністю. По дорозі він так само висаджував людей просто на трасі, хоча обіцяли доставку до міста.
Підсумок: хамство, нуль поваги до клієнтів, безглузді запитання, матюки, жахливі умови, жодних обіцяних «доставок до адреси». За такі гроші — просто ганьба. Нікому не рекомендую!
Найгірша поїздка ,зіпсований настрій ,хамство !! - Відгуки про SAV.O.BUS
Замовляла маршрутку з Нідерландів в Україну (Первомайськ). Спочатку спілкувалась з адміністратором: уточнила про багаж, сказали, що можна взяти 2 валізи (до 50 кг) і за доплату — ще, якщо буде місце. Все було добре.
Далі телефонує водій — і починається кошмар. Зразу хамство: «А що у вас так багато речей?», кілька разів у розмові вжив слово «блядь» (!). При цьому ставить абсолютно дурні питання: «З яким, бл**ь, перевізником ви спілкувалися?» — хоча чудово розуміє, що номер мій йому дав саме той перевізник чи адміністратор. Навіщо ставити такі запитання? Замість того щоб просто спокійно сказати: «Місце тільки для двох валіз, більше не влізе», він влаштовує скандал і сипле матюками.
У підсумку квиток коштував 210 € (так, у них такі ціни), але водій не дозволив взяти додаткові речі, хоча в інших пасажирів було навіть більше (парасольки, сумки тощо). Мені навіть вентилятор у коробці заборонили взяти — хоча він займав мінімум місця і легко вміщувався під сидінням у салоні. Зате посадили жінку з собакою без переноски, взяли з неї додатково 10 € за тварину, але водій навіть не запитав, чи є переноска, і не сказав, що вона потрібна. Уся дорога (а це далеко не дві години!) собака була без переноски, лізла до мене, я їхала вся в шерсті та запаху.
Доставка до адреси? Забудьте. У Рівному нас пересадили на інший автобус, а новий водій заявив, що не хоче заїжджати в Первомайськ і запропонував висадити мене на трасі (!) в Кривому Озері. Після довгих суперечок таки довіз, але настрій і нерви були знищені повністю. По дорозі він так само висаджував людей просто на трасі, хоча обіцяли доставку до міста.
Підсумок: хамство, нуль поваги до клієнтів, безглузді запитання, матюки, жахливі умови, жодних обіцяних «доставок до адреси». За такі гроші — просто ганьба. Нікому не рекомендую!
відгук
Коментарі до відгуку