ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС ОНЛАЙН МАГАЗИНУ!!! У суботу зробила замовлення з само вивозом. В понеділок мені зателефонував менеджер і повідомив, що після 15.00 я можу забрати товар. Приїхала через пів Києва на Академіка Глушкова близько 18, перед закриттям. Дівчата у магазині сказали, що товару немає. На гарячій лінії вже ніхто не відповів, хоча ще був робочий час, зазначений на сайті. Наступного дня той самий менеджер мені зателефонував і сказав, що вчора він забув мені повідомити, що товар не приїхав і що сьогодні я точно можу його забрати. Я сказала, що другий раз я не поїду і попросила оформити доставку. Він сказав, що доставка буде завтра, у середу, і попрощався. На моє здивоване запитання, чи не потрібно йому знати адресу доставки, він відповів «так, диктуйте». У середу знову цей менеджер мені телефонує і питає адресу доставки. На моє «я ж Вам вчора продиктувала» він мені відповідає «я не записав, Вам що, важко ще раз продиктувати». А потім почав грубо спілкуватися і кинув трубку. Судячи з коментарів продавців так цей молодий чоловік веде себе з клієнтами не вперше. Ось так одна людина псує враження про весь бізнес. Однозначно більше справ мати з цим магазином бажання немає. А почитавши відгуки тут зрозуміла, що це не виключення, а система в роботі саме цього магазину.
Онлайн замовлення - Відгуки про Рыжий Кот. Интернет-зоомагазин
У суботу зробила замовлення з само вивозом. В понеділок мені зателефонував менеджер і повідомив, що після 15.00 я можу забрати товар. Приїхала через пів Києва на Академіка Глушкова близько 18, перед закриттям. Дівчата у магазині сказали, що товару немає. На гарячій лінії вже ніхто не відповів, хоча ще був робочий час, зазначений на сайті. Наступного дня той самий менеджер мені зателефонував і сказав, що вчора він забув мені повідомити, що товар не приїхав і що сьогодні я точно можу його забрати. Я сказала, що другий раз я не поїду і попросила оформити доставку. Він сказав, що доставка буде завтра, у середу, і попрощався. На моє здивоване запитання, чи не потрібно йому знати адресу доставки, він відповів «так, диктуйте». У середу знову цей менеджер мені телефонує і питає адресу доставки. На моє «я ж Вам вчора продиктувала» він мені відповідає «я не записав, Вам що, важко ще раз продиктувати». А потім почав грубо спілкуватися і кинув трубку. Судячи з коментарів продавців так цей молодий чоловік веде себе з клієнтами не вперше. Ось так одна людина псує враження про весь бізнес. Однозначно більше справ мати з цим магазином бажання немає. А почитавши відгуки тут зрозуміла, що це не виключення, а система в роботі саме цього магазину.
відгук
Коментарі до відгуку