Залишив заявку на сайті, передзвонив хлопець, сказав, що з інших міст поштою не приймаємо консолі, я сказав йому, що можу відправити приставку знайомому до Києва, він принесе вам до магазину. Мені сказали, що добре, без проблем, створіть нову заявку через сайт у день коли мій знайомий заноситиме консоль.
Відправив консоль знайомому, створив нову заявку, ніхто не передзвонює годину, набрав сам, дівчина знайшла мою заявку, питає: ви новою поштою відправлятимете чи принесете самі до магазину? Вже перша неприємність. Навіщо я шукав і домовлявся зі знайомим, займав його час, якщо я сам міг відправити їм поштою?
Далі цікавіше:
Приходить мій товариш до них у магазин що на Івана Франка 42, каже що є заявка на здачу консолі, починають перевіряти консоль. З облікового запису я звичайно ж вийшов, зробив чисту систему консолі і тут виявляється, що у них немає жодного перевірочного облікового запису, щоб зайти в нього і перевірити роботу консолі/ігри. Після цього я особисто зателефонував цьому "працівнику" і він мені сказав, що ви повинні були залишити свій аккаунт і ігри на консолі щоб ми могли її перевірити. Про це у них на сайті звичайно ніде не написано, і на жодному етапі мені про це не сказали. Та й хто ж міг знати, що в їхньому професійному магазині немає елементарного для перевірки консолі, які вони приймають.
Також консультат додав: ми йдемо до вас назустріч і можете продиктувати свої дані від облікового запису, ми зайдемо та перевіримо, але це буде дуже довго, тому що інтернет у нас не дозволяє качати швидко ігри. Звичайно я розгорнув товариша і більше ніколи не користуватимуся сервісом цього магазину.
Хотілося б порадити всім, хто належить до організації даного бізнесу та магазину в цілому, грати менше в денді, а освоюватися в сучасному світі та навчитися робити повноцінний, якісний сервіс.
Сервіс минулого століття як і їхні консолі Dandy - Відгуки про Retromagaz.com
Хотів здати б/в консоль - xbox series s.
Залишив заявку на сайті, передзвонив хлопець, сказав, що з інших міст поштою не приймаємо консолі, я сказав йому, що можу відправити приставку знайомому до Києва, він принесе вам до магазину. Мені сказали, що добре, без проблем, створіть нову заявку через сайт у день коли мій знайомий заноситиме консоль.
Відправив консоль знайомому, створив нову заявку, ніхто не передзвонює годину, набрав сам, дівчина знайшла мою заявку, питає: ви новою поштою відправлятимете чи принесете самі до магазину?
Вже перша неприємність. Навіщо я шукав і домовлявся зі знайомим, займав його час, якщо я сам міг відправити їм поштою?
Далі цікавіше:
Приходить мій товариш до них у магазин що на Івана Франка 42, каже що є заявка на здачу консолі, починають перевіряти консоль.
З облікового запису я звичайно ж вийшов, зробив чисту систему консолі і тут виявляється, що у них немає жодного перевірочного облікового запису, щоб зайти в нього і перевірити роботу консолі/ігри. Після цього я особисто зателефонував цьому "працівнику" і він мені сказав, що ви повинні були залишити свій аккаунт і ігри на консолі щоб ми могли її перевірити. Про це у них на сайті звичайно ніде не написано, і на жодному етапі мені про це не сказали.
Та й хто ж міг знати, що в їхньому професійному магазині немає елементарного для перевірки консолі, які вони приймають.
Також консультат додав: ми йдемо до вас назустріч і можете продиктувати свої дані від облікового запису, ми зайдемо та перевіримо, але це буде дуже довго, тому що інтернет у нас не дозволяє качати швидко ігри. Звичайно я розгорнув товариша і більше ніколи не користуватимуся сервісом цього магазину.
Хотілося б порадити всім, хто належить до організації даного бізнесу та магазину в цілому, грати менше в денді, а освоюватися в сучасному світі та навчитися робити повноцінний, якісний сервіс.
відгук
Коментарі до відгуку