Леонід з Водопарку Відгук додано 29 липня, 2019 год212 переглядів
Шарлатанська фірма КиевСервис https://kiev-servis.com.ua/ Запам'ятайте ці контакти, щоб ніколи до них не звертатися. Телефони +38 (095) 819-53-44, +38 (097) 519-08-46 +38, (093) 590-95-39, мейл [email protected].
Майстер пообіцяв два роки гарантії, потім фірма сказала, що майстер не міг такого обіцяти. Машина спрацювала після ремонту один раз.
Подробиці
Необхідний був терміновий ремонт пральної машини. Я погуглив, запросив, приїхав майстер. Швидко оглянув, поставив діагноз, запропонував поміняти дві деталі - насос і тен. Мовляв, тут і тут коротить. Назвав ціну 2530грн. Машинка вже давно не нова, і стояло питання, чи є сенс витрачати стільки - адже скільки вона ще пропрацює? Будуть підводити інші деталі? За логікою, краще було купувати нову. Але майстер запевнив, що там більше немає чому ламатися, і сказав, що його фірма дає гарантію 2 роки. Це схилило мене погодитися на ремонт зараз же і за таку суму. Машинка після цього витримала одне прання. Після чого відмовилася працювати з тими ж симптомами, що й до - коротить, вибиває пробки. Дзвоню майстру - "Хорошо. Я вам перезвоню через два часа." Не передзвонює. Дзвоню ще. Не відповідає. Вичекав кілька днів, знову набрав. Майстер взяв трубку. "Я вам перезвоню..." І надалі ухиляється від контактів. Дзвоню в контору. Менедежр в конторі, щойно відчувши, що розмова про претензію, а не про замовлення, перейшов на недружній тон і почав мені пояснювати, чому це більше не їхня проблема. Менеджер ставить питання, не вислуховує відповідь і звинувачує клієнта, що клієнт ніби-то не пояснює ситуацію. Знову запитує те, що сам не дав сказати і знову перебиває. Потім починає розповідати, що майстер у мене на кухні говорив і чого він мені говорити не міг. "Гарантія"? Відбувся телефонний скандал. Після цього хвилин за 3-5 подзвонив майстер. Вислухав мене і знову пообіцяв передзвонити :) Таки будемо купувати нову пральну машину. Вже заплативши 2530грн формі КиевСервис, яка обіцяла свою гарантію ротом одного свого співробітника, і відмовила в гарантії ротом іншого, ще й поморочивши голову.
Переваги:
Швидко беруться за справу.
Недоліки:
Краще б не бралися. Дають обіцянки, які не збираються виконувати.
Шарлатанська фірма КиевСервис - ремонт стиральных машин. - Відгуки про Ремонт стиральных машин
Майстер пообіцяв два роки гарантії, потім фірма сказала, що майстер не міг такого обіцяти. Машина спрацювала після ремонту один раз.
Подробиці
Необхідний був терміновий ремонт пральної машини. Я погуглив, запросив, приїхав майстер. Швидко оглянув, поставив діагноз, запропонував поміняти дві деталі - насос і тен. Мовляв, тут і тут коротить. Назвав ціну 2530грн. Машинка вже давно не нова, і стояло питання, чи є сенс витрачати стільки - адже скільки вона ще пропрацює? Будуть підводити інші деталі? За логікою, краще було купувати нову. Але майстер запевнив, що там більше немає чому ламатися, і сказав, що його фірма дає гарантію 2 роки. Це схилило мене погодитися на ремонт зараз же і за таку суму. Машинка після цього витримала одне прання. Після чого відмовилася працювати з тими ж симптомами, що й до - коротить, вибиває пробки. Дзвоню майстру - "Хорошо. Я вам перезвоню через два часа." Не передзвонює. Дзвоню ще. Не відповідає. Вичекав кілька днів, знову набрав. Майстер взяв трубку. "Я вам перезвоню..." І надалі ухиляється від контактів. Дзвоню в контору. Менедежр в конторі, щойно відчувши, що розмова про претензію, а не про замовлення, перейшов на недружній тон і почав мені пояснювати, чому це більше не їхня проблема. Менеджер ставить питання, не вислуховує відповідь і звинувачує клієнта, що клієнт ніби-то не пояснює ситуацію. Знову запитує те, що сам не дав сказати і знову перебиває. Потім починає розповідати, що майстер у мене на кухні говорив і чого він мені говорити не міг. "Гарантія"? Відбувся телефонний скандал. Після цього хвилин за 3-5 подзвонив майстер. Вислухав мене і знову пообіцяв передзвонити :) Таки будемо купувати нову пральну машину. Вже заплативши 2530грн формі КиевСервис, яка обіцяла свою гарантію ротом одного свого співробітника, і відмовила в гарантії ротом іншого, ще й поморочивши голову.
відгук
Коментарі до відгуку