Після майже тижня обіцянок від представника компанії, що майстер ось-ось має прийти, компанія заявила, що ми можемо повернути товар в магазин для обміну чи повернення коштів. Це фактично означає, що вони не можуть організувати виклик майстра - на хвилиночку в обласному центрі м. Суми. Як зазначено було раніше, для відключення плити треба викликати майстра по стандартному тарифу газової служби. Для встановлення нової плити треба знову викликати майстра на платній основі. Компанія не хоче компенсувати виклик майстра для зняття своєї не працюючої варильної поверхні Pyramida. І не хоче компенсувати виклик майстра для встановлення нової.
Ми зв'язалися з представниками Епіцентр там де, купували варильну поверхню. Вони підтвердили, що їм також від Pyramida прийшло повідомлення про рішення компанії, що нам треба повернути варильну поверхню до магазину. Що вони (Епіцентр) розуміють про наші передплати, але нічого не можуть зробити, а також що ми можемо звернутися до їх юристів, але юристи скажуть те саме, що плиту треба принести назад до магазину, замість виклика майстра, бо так вирішив продавець Pyramida і що компенсації за наші виклики додаткові газової служби з вини компанії Pyramida за поставку бракованого товару, Pyramida компенсувати не збирається.
Юрист епіцентру пообіцяв направити ще один лист до компанії Pyramida, з спробою звернення до представників Pyramida щодо виклика майстра по гарантійному обслуговуванню, але вони нічого не можуть обіцяти.
Питання, ви вважаєте адекватним сервіс компанії Pyramida? Сервіс для клієнтів?
Продовження - Відгуки про Pyramida побутова техніка
Як зазначено було раніше, для відключення плити треба викликати майстра по стандартному тарифу газової служби. Для встановлення нової плити треба знову викликати майстра на платній основі.
Компанія не хоче компенсувати виклик майстра для зняття своєї не працюючої варильної поверхні Pyramida. І не хоче компенсувати виклик майстра для встановлення нової.
Ми зв'язалися з представниками Епіцентр там де, купували варильну поверхню. Вони підтвердили, що їм також від Pyramida прийшло повідомлення про рішення компанії, що нам треба повернути варильну поверхню до магазину.
Що вони (Епіцентр) розуміють про наші передплати, але нічого не можуть зробити, а також що ми можемо звернутися до їх юристів, але юристи скажуть те саме, що плиту треба принести назад до магазину, замість виклика майстра, бо так вирішив продавець Pyramida і що компенсації за наші виклики додаткові газової служби з вини компанії Pyramida за поставку бракованого товару, Pyramida компенсувати не збирається.
Юрист епіцентру пообіцяв направити ще один лист до компанії Pyramida, з спробою звернення до представників Pyramida щодо виклика майстра по гарантійному обслуговуванню, але вони нічого не можуть обіцяти.
Питання, ви вважаєте адекватним сервіс компанії Pyramida? Сервіс для клієнтів?
відгук
Коментарі до відгуку