Philips.ua відгуки

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Philips.ua
2.2 5
11 відгуків / 265 переглядів
Результати відгуків

Сервіс ніякий

Ярослав Ярослав 13 березня, 2025 год
Придбав HX9092/10 НАБІР НАСАДОК ДЛЯ зубної щітки (2 шт. білого кольору), один набір з ни все ок ,в іншому одна з насадок зламалася після першої ж чистки, написав листа у службу підтримки, а відповідають вони 2-3 дні, сказали зробить фото саме внутрішньої частини насадки, бажано макрозйомка, звідкіля у мене такі технології, кажу давайте я направлю вам і ви самі все... Читати відгук Придбав HX9092/10 НАБІР НАСАДОК ДЛЯ зубної щітки (2 шт. білого кольору), один набір з ни все ок ,в іншому одна з насадок зламалася після першої ж чистки, написав листа у службу підтримки, а відповідають вони 2-3 дні, сказали зробить фото саме внутрішньої частини насадки, бажано макрозйомка, звідкіля у мене такі технології, кажу давайте я направлю вам і ви самі все подивитися, кажуть ні зробіть фото, після декілька годин намагання я наробив фото, начебто прийняли, добре кажуть, відправляйте наш сервісний центр подивиться і все це ж відповідь 2-3 дні пам'ятаємо так? Кажу а навіщо я тоді все це робив, якщо все одно направляти до вас прийшлося, вони кажуть процедура так, добре направив. Приходить лист, погодження на заміну, заповнив анкету, відправив, знову 2-3 дні, ой в нас помилка, ми вам не вірно вказали суму, виправте будь ласка, виправив, ой поки ми все це робили вони в нас закінчилися і невідомо, коли буть ось так. Компанія дно, такого я навіть в гаражі не бачів. До речі в них ще і якість дає, через місяці користування щіткою за 15 к гривень вона почала бринчати не типовими звуками, гадаю це не к добру, топ пилосиси, нууууу дуже слабкі, мільтиварки дно, дуже багато браку. Короче кажучи Philips щось робить, бо китайці вас на голову вище і дешевші.

Пилосос 2в1 (вертикальний + ручний) Philips FC6904/01

Гость Гость 4 січня, 2025 год
madmadmad
Але нажаль Philips надто розчарував. Зламався шток ( який при розбірці видався взагалі пластиковий) на турбо щітці, йому лише рік. За таку ціну в розмірі 19 тис. гривень, такі жахлива збірка. Нажаль ви надто розчарували
Переваги:
  1. Чудовий пилосос, відмінно працює, зручний.
Недоліки:
  1. Але нажаль Philips надто розчарував. Зламався шток ( який при розбірці видався взагалі пластиковий) на турбо щітці, йому лише рік. За таку ціну в розмірі 19 тис. гривень, такі жахлива збірка. Нажаль ви надто розчарували

Безкоштовна доставка, гарантія 3 роки

Гость Гость 16 травня, 2024 год
Замовляла автостайлер до 8 березня, товар доставили за 2 дні ще й безкоштовно.
Прилад працює як і очікувалось, приємний бонус - знижка за підписку.

philips.ua відмовляється від гарантійного випадку

Сергій Сергій 29 лютого, 2024 год
В 2020 році придбав тример, на сайті shop.philips.ua, зареєстрував товар для подовження гарантії до 10.04.2024р. (2р магазин+2р.ТОВ"Філіпс Україна")- згідно вказаної в рекламному буклеті інформації. 05.01.2024р. тример перестав вмикатись, звернувся до техпідтримки, відмовляють, бо по їх переписці, я повинен був реєструвати товар на сайті philips.ua, а не на shop.philips.ua який був прямим сайтом продажів товарів Филіпс на той час., бо виявляється,... Читати відгук В 2020 році придбав тример, на сайті shop.philips.ua, зареєстрував товар для подовження гарантії до 10.04.2024р. (2р магазин+2р.ТОВ"Філіпс Україна")- згідно вказаної в рекламному буклеті інформації. 05.01.2024р. тример перестав вмикатись, звернувся до техпідтримки, відмовляють, бо по їх переписці, я повинен був реєструвати товар на сайті philips.ua, а не на shop.philips.ua який був прямим сайтом продажів товарів Филіпс на той час., бо виявляється, що вони були у співпраці до 2021р. А потім виявилось "це не моє". Компанія не виконує взяті на себе умови виконання гарантії на товар. Не рекомендую мати справу, щоб не створювати собі в подальшому проблем, та не доказувати свої законні права, якщо тебе не чують та й не хочуть навіть цього робити. У переписці у відповідь приходять одні відписки "ллють воду"!!!
Переваги:
  1. Товар гарної якості.
Недоліки:
  1. Технічна підтримка ніяка в сенсі цього слова.
  2. Відмова у виконанні гарантійних зобов'язань.
Philips.ua Відповідь представника Philips.ua 13 березня, 2024 год
Сергію,
Компанія Philips виконує всі публічно взяті зобов'язання. Вам було надано роз'яснення, що у 2020 році Ви придбали товар на сайті партнера shop.philips.ua. При цьому, за умовами акції, реєстрація продукту для отримання додаткового року гарантії проходила і проходить у кабінеті MyPhilips на офіційному сайті компанії Philips.ua (який існував і тоді, і зараз), оскільки саме компанія надає дану подовжену гарантію. Зареєстрований прилад клієнт бачить і у себе в кабінеті, і отримує лист-підтвердження на пошту.

Незареєстрований у кабінеті MyPhilips продукт система автоматично не пропускає для отримання подовженої гарантії.

Вам також було запропоновано максимальну знижку на придбання нового тримера чи будь-якого продукту для догляду за волоссям на обличчі і тілі.

З повагою
команда Philips

Офіційна техніка і відповідальність виробника

Максим Максим 18 лютого, 2024 год
Вирішив купити змінні насадки на зубну щітку дешевше, ніж на офіційному сайті, а по факту просто попав на 1100 грн.
Коробка схожа на оригінальну, а всередині просто китайський непотріб. Кошти не повернули.
Користуватись ними неможливо. Скоріше за все навіть небезпечно.
Купив врешті ту ж модель на офіційному сайті. Ідеально зроблений кожний міліметр насадки.
Всім раджу не вишукувати «вигідні»... Читати відгук
Вирішив купити змінні насадки на зубну щітку дешевше, ніж на офіційному сайті, а по факту просто попав на 1100 грн.

Коробка схожа на оригінальну, а всередині просто китайський непотріб. Кошти не повернули.
Користуватись ними неможливо. Скоріше за все навіть небезпечно.

Купив врешті ту ж модель на офіційному сайті. Ідеально зроблений кожний міліметр насадки.
Всім раджу не вишукувати «вигідні» ціни на розхідники від незрозумілих магазинів, а зразу купувати перевірене і офіційне
Переваги:
  1. Точно оригінальна техніка, прозорі умови гарантії, клієнтська підтримка в усіх каналах зв’язку, безкоштовна доставка
Недоліки:
  1. Не помітив

Крутое гарантийное обслуживание

Андрей Андрей 4 лютого, 2024 год
Обычно хочется накатать отзыв после плохого обслуживания, но тут я обалдел в хорошем смысле от гарантийной политики.
Купили на прошлый Новый год две зубные щетки sonicare. И через год в одной что-то случилось с электроникой, индикаторы начали загораться самопроизвольно.
Обратился в поддержу на фейсбуке, скинул видео проблемы и фото чека и мне просто выслали новую ручку зубной щетки новой почтой.... Читати відгук
Обычно хочется накатать отзыв после плохого обслуживания, но тут я обалдел в хорошем смысле от гарантийной политики.
Купили на прошлый Новый год две зубные щетки sonicare. И через год в одной что-то случилось с электроникой, индикаторы начали загораться самопроизвольно.

Обратился в поддержу на фейсбуке, скинул видео проблемы и фото чека и мне просто выслали новую ручку зубной щетки новой почтой. Еще и извинились за неудобства. Это просто разрыв шаблона.
Я теперь точно всю технику, которую можно купить в филипсе, буду брать в филипсе

Первый раз встречаю такой странный сервис в магазине!

Олег Олег 10 вересня, 2023 год
Заказал товар тут. Однако мне так 06.09.2023 года, с момента заказа 13.24 и по 21.00, так никто и не перезвонил. Первый раз встречаю такой странный сервис в магазине!

Повернення товару, сервісна підтримка жахлива!

Alex_Moor Alex_Moor 7 вересня, 2023 год
Що сказати: покупка пройшла без проблем, але повернення грошей... Це просто маніпуляції законами.. При чому ці маніпуляції застосовувались, для повернення меншої суми, для отримання даних з документів та їх копій (які я не повинен надавати), для укладення угоди (яку я не повинен укладати).
Мультигрумер пропрацював більше року і просто перестав вмикатись. Гарантія діяла. Зателефонував.
-Вислав відео приладу та фото документів.... Читати відгук
Що сказати: покупка пройшла без проблем, але повернення грошей... Це просто маніпуляції законами.. При чому ці маніпуляції застосовувались, для повернення меншої суми, для отримання даних з документів та їх копій (які я не повинен надавати), для укладення угоди (яку я не повинен укладати).

Мультигрумер пропрацював більше року і просто перестав вмикатись. Гарантія діяла. Зателефонував.
-Вислав відео приладу та фото документів.
-Через 3 дні подзвонили і підтвердили заміну пристрою або повернення грошей ЗА ЧЕКОМ. Я сказав, що подумаю і напишу на пошту. Вони сказали, що ок. І що, в залежності від вибору, надішлють бланк заяви.
-Я вирішив або замінити на іншу коштовнішу модель з доплатою, або, якщо такої можливості не передбачено, повернути гроші. +згадав, що за законом, коли поточна ціна товару вища за ціну в чеку, то гроші повертаються не за чеком, а за поточною ціною (за чеком - 1451грн, поточна ціна - 1999грн).
-пишу у підтримку на Вайбер. Питаю щодо заміни з доплатою - немає. Кажу, що за законом гроші мають за ціною повертати. На що отримую відповідь: за законом гроші по чеку повертаються.. *Рука-чоло*.. Зі мною погодились тільки після того, як я надав посилання на офіційний сайт з відповідною статтею закону. Попросив зафіксувати це все...
-далі приходить лист з бланком заяви і, УВАГА!, з бланком угоди!! (додаю у прикріпленні) У цих бланках я повинен був вписати серію та номер свого паспорта!! та надати його копію!! та копію ідентифікаційного коду!! Окрім того, в угоді був такий пункт: "Діюча угода складена згідно з вимогами Закону України "Про захист прав споживачів".".. Але в тому законі такої вимоги НЕМАЄ!!! І от поясніть мені, з якого дива я маю надавати ці всі дані, копії документів, складати якусь угоду? Немає жодних норм закону, за якими я повинен це робити!! А от випадки взяття мікрокредитів, після зливу таких даних і тим паче копій, мені відомі.. А тут ще й явна брехня про те що за законом я повинен складати угоду..
-Пишу свої здивування і питання в листі. Пропоную надіслати тільки заяву без даних паспорту і копій паспорту і ід.коду. Ну і кажу, що у разі відмови пришлю заказного листа з мінімальною необхідною кількістю документів і з попередженням у заяві, про звернення до Держпродспоживслужби у разі відмови.
-на 6 день отримав відповідь, що Закон "Про Захист Прав Споживачів" є загальним актом, а крім нього діють податкові, банківські та цивільні регуляторні акти!! І що дані їм потрібні для проведення банківського переказу (насправді серія, номер песпорту та ким він виданий не потрібні!!) і що копії вони просять, бо споживачі неправильні дані їм присилають і через це вони невчасно виконують свої зобов'язання (хоча в заяві написано, що вони знімають з себе відповідальність за це!!). Угоду ж вони просять, щоб підтвердити мій вибір про повернення коштів (чому їм заяви не достатньо? !!!). І також ця угода є підтвердженням їх витрат для податкової.. Камон!! З якого дива я мою приймати участь в податкових справах магазину/компанії?!! І далі вони мені ще написали, що ГАРАНТУЮТЬ виконання всіх зобов'язань!! І це після такої кількості маніпуляцій нормами закону?!! СЕРЙОЗНО?!!
-я звісно ж відмовився від цих "танців".. і надіслав заказного листа на ім'я директора. В ньому заява на повернення коштів без даних паспорта, але з попередженням про звернення до Держпродспоживслужби; оригінал накладної; оригінал гарантії; картка з реквізитами з банку. Все - ніяких зайвих даних, копій і угод.
-через день після вручення мого листа, гроші вже були у мене на рахунку. І от скажіть мені: навіщо отой весь спектакль з бюрократією, маніпуляціями та брехнею? Я 2 чи 3 рази повертав гроші у інших фірмах - навіть заяву не вимагали.. А тут переписка довжиною у 15 діб і зайві нерви.. Philips.ua - Повернення товару, сервісна підтримка жахлива! Philips.ua - Повернення товару, сервісна підтримка жахлива! Philips.ua - Повернення товару, сервісна підтримка жахлива!

Philips.ua решают вопрос с 1.07.2023 год и по 07.09.2023 год! За 7 дней - решения проблемы нет!

Sergey Sergey 7 вересня, 2023 год
Philips.ua решают вопрос с 1.07.2023 год и по 07.09.2023 год! За 7 дней - решения проблемы нет. На скринах видно, как оперативно они отвечают и решают проблему. Бедные аж так забегались что пробежала 10 км от суеты. Потому я могу сделать один однозначный вывод, Philips.ua совсем не мировой лидер, это просто Шарашкина контора. С 9.48 (07.09.2023)... Читати відгук Philips.ua решают вопрос с 1.07.2023 год и по 07.09.2023 год! За 7 дней - решения проблемы нет. На скринах видно, как оперативно они отвечают и решают проблему. Бедные аж так забегались что пробежала 10 км от суеты. Потому я могу сделать один однозначный вывод, Philips.ua совсем не мировой лидер, это просто Шарашкина контора. С 9.48 (07.09.2023) так ответа и не было... Philips.ua - Philips.ua решают вопрос с 1.07.2023 год и по 07.09.2023 год! За 7 дней - решения проблемы нет!

Вот так Philips.ua что то решает. Решают ровным счётом ничего.

Sergey Sergey 7 вересня, 2023 год
Вот так Philips.ua что то решает. Решают ровным счётом ничего. Ваш Андрей вначале говорит что товар заменый просто . Плюс вы: 1) не слышите проблему 2) предлагаете мне ехать в сервис к жуликакам которые не 100 техники угробили людям ? У Вашего АСЦ рейтинг в гугле 3.5 и Самсунг забрал авторизацию иза жалоб людей ( обман потребителей)

Philips.ua отказали в гарантии, товар не проработал и 1 года.

Sergey Sergey 5 вересня, 2023 год
Philips.ua отказали в гарантии, товар не проработал и 1 года. На обращение в Вайбер тянули с 1.09.23 до 5.09.23 года время, что бы потом сказать везите товар в СЦ у которого Samsung забрал авторизацию за ужасный ремонт и криворукость. На все мои доводы что бы меня компания услышала, такое впечатление она даже и не поняла что я от неё хочу.... Читати відгук Philips.ua отказали в гарантии, товар не проработал и 1 года. На обращение в Вайбер тянули с 1.09.23 до 5.09.23 года время, что бы потом сказать везите товар в СЦ у которого Samsung забрал авторизацию за ужасный ремонт и криворукость. На все мои доводы что бы меня компания услышала, такое впечатление она даже и не поняла что я от неё хочу. Из моего личного опыта могу сказать что это худший сервис из всех мировых брендов с которыми мне приходилось общаться и решать проблемы с гарантией (Braun, Intel,SanDiks, MSI). Тут просто не хотят понять тебя и услышать в чём у тебя даже проблема. Как будто робот сидит в Вайбере (под именем Лариса). Никогда не покупайте технику этой компании. Берегите себя от проблем.

Техподдержка Philips.ua - 0800404004 0800500697 никакая!


Продавець інтернет-магазину:
ТОВ «Філіпс Україна»
03038, Україна
м. Київ, вул. М. Грінченка, 2/1
Код ЄДРПОУ 33744042
Philips ua - Philips.ua отказали в гарантии, товар не проработал и 1 года.
Philips.ua Відповідь представника Philips.ua 6 вересня, 2023 год
Вітаємо,

Під час Вашого звернення Вам було запропоновано надати спеціалістам клієнтської підтримки відео несправності продукту для миттєвого дистанційного підтвердження гарантійного випадку та заміни приладу на новий із безкоштовною доставкою.

Оскільки Ви відмовились, Вам було запропоновано звернутись у авторизований сервісний центр у Вашому місті для очної діагностики виробу та подальшої заміни на новий виріб у разі підтвердження гарантійності випадку, від чого Ви також відмовились.

Нам шкода, що Ви не виявили бажання скористатись гарантією, яка розповсюджується на всі електричні прилади Philips, що офіційно імпортуються в Україну.

Команда Philips
Показати 2 відповіді
Philips.ua
Philips.ua
Рейтинг 2.2 з 5 на підставі 11 відгуків

Побутова техніка
smart-shop-ua.com.ua
smart-shop-ua.com.ua

Рейтинг: 4.2
41 відгук
Кондиционеры Украины (Air-Conditioner)
Кондиционеры Украины (Air-Conditioner)

Рейтинг: 4.5
15 відгуків
Компания Haier
Компания Haier

Рейтинг: 5
3 відгука
Магазин NEON.UA
Магазин NEON.UA

Рейтинг: 1
4 відгука
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
89 відгуків
Vitek
Vitek

Рейтинг: 3.1
34 відгука
wei-shi.com.ua интернет-магазин
wei-shi.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 4.7
43 відгука
Филипс (Philips)
Филипс (Philips)

Рейтинг: 1.7
75 відгуків
Hi-Tech.com.ua
Hi-Tech.com.ua

Рейтинг: 3.7
108 відгуків
Таврия В
Таврия В

Рейтинг: 1.8
401 відгук