Pyramida побутова техніка відгуки

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Pyramida побутова техніка
1.0 5
4 відгука / 670 переглядів
Результати відгуків

Продовження

Гость Гость 13 січня, 2025 год
Після майже тижня обіцянок від представника компанії, що майстер ось-ось має прийти, компанія заявила, що ми можемо повернути товар в магазин для обміну чи повернення коштів. Це фактично означає, що вони не можуть організувати виклик майстра - на хвилиночку в обласному центрі м. Суми.
Як зазначено було раніше, для відключення плити треба викликати майстра по стандартному тарифу газової служби.... Читати відгук
Після майже тижня обіцянок від представника компанії, що майстер ось-ось має прийти, компанія заявила, що ми можемо повернути товар в магазин для обміну чи повернення коштів. Це фактично означає, що вони не можуть організувати виклик майстра - на хвилиночку в обласному центрі м. Суми.
Як зазначено було раніше, для відключення плити треба викликати майстра по стандартному тарифу газової служби. Для встановлення нової плити треба знову викликати майстра на платній основі.
Компанія не хоче компенсувати виклик майстра для зняття своєї не працюючої варильної поверхні Pyramida. І не хоче компенсувати виклик майстра для встановлення нової.

Ми зв'язалися з представниками Епіцентр там де, купували варильну поверхню. Вони підтвердили, що їм також від Pyramida прийшло повідомлення про рішення компанії, що нам треба повернути варильну поверхню до магазину.
Що вони (Епіцентр) розуміють про наші передплати, але нічого не можуть зробити, а також що ми можемо звернутися до їх юристів, але юристи скажуть те саме, що плиту треба принести назад до магазину, замість виклика майстра, бо так вирішив продавець Pyramida і що компенсації за наші виклики додаткові газової служби з вини компанії Pyramida за поставку бракованого товару, Pyramida компенсувати не збирається.

Юрист епіцентру пообіцяв направити ще один лист до компанії Pyramida, з спробою звернення до представників Pyramida щодо виклика майстра по гарантійному обслуговуванню, але вони нічого не можуть обіцяти.

Питання, ви вважаєте адекватним сервіс компанії Pyramida? Сервіс для клієнтів?

Варто дізнатися

Гость Гость 13 січня, 2025 год
Відгук про товар та обслуговування компанії Pyramida.
Купили варильну поверхню. Перевірити, як працюють комфорки в самій точці продажу неможливо (Епіцентр м. Суми). Під час установки авторизованої газовою службою, три комфорки не працювало з самого початку. Самі комфорки зажигалися, але плам'я не тримали і газовщик сказав, що треба замінювати певну деталь в кожній комфорці, щоб плам'я трималося. За додаткову плату.... Читати відгук
Відгук про товар та обслуговування компанії Pyramida.

Купили варильну поверхню. Перевірити, як працюють комфорки в самій точці продажу неможливо (Епіцентр м. Суми). Під час установки авторизованої газовою службою, три комфорки не працювало з самого початку. Самі комфорки зажигалися, але плам'я не тримали і газовщик сказав, що треба замінювати певну деталь в кожній комфорці, щоб плам'я трималося. За додаткову плату. Ми сказали, що ми тільки придбали і діє гарантія.
Підсумок. Працюючою повністю нормально була тільки одна комфорка.

Сервіс. Ми подзвонили на гарячу лінію. Не додзвонилися і залишили повідомлення в Вайбері. Через певний час на зв'язок вийшов представник, який запитав про скріни гарантійного талону, чеку, купа відео як саме працюють всі комфорки, акт про підключення варильної поверхні газовою службою. Все направили.
І сказали, що якщо комфорки не працюють з нашої неправильної експлуатації (а ми щойно придбали поверхню і ніякої експлуатації не було), то виклик майстра платний.

Виклик майстра.

Ми зв'язалися по контактам з майстром, який в свою чергу сказав, що треба подати заявку через Pyramida. Ми знову зателефонували в Pyramida і на цей раз вони спромоглися оформити заявку.
Ми зв'язалися з майстром і він у відповідь сказав, що вони не хочуть саме по Pyramida виїзжати на виклик, бо це буде безкоштовним. І тому порадили нам знову звернутися до Pyramida. Ми знову зателефонували Pyramida. Не додзвонилися. Написали в Вайбер і чекаємо.

Кожен день ми не можемо нормально користуватися плитою, бо нова плита не працює як треба.

Пройшов ще тиждень. Ніхто з сервісного центру не зателефонував. Компанія Pyramida прийняла рішення про обмін чи повернення варильної поверхні. Для відключення варильної поверхні від газу потрібно викликати майстра і заплатити йому 500 грн. Для того, щоб підключити нову плиту треба викликати ще раз майстра і заплатити ще раз 500 гр. Компанія не компенсує ці витрати. На якій підставі компанія займається продажем такої техніки, якщо вона не розуміє, чи не хоче розуміти всіх нюансів продажу цієї техніки. Чому ми маємо сплачувати за наш рахунок теж відключення і підключення, якщо компанія не виконує своїх зобов'язань по сервісу? Ми вимагаємо розібратися з нашим питанням.

Додатково, до нас зателефонував представник Епіцентру і дуже ввічливо переконав нас, що з нами зв'яжеться або майстер, або представник компанії Pyramida. Паралельно в розмові по Вайберу, представник компанії або бот компанії настирно продовжує казати про оформлення акту повернення ігноруючи питання повернення після експлуатації, та заявляючи що всі виклики газової служби не відбуваються за рахунок компанії.
Недоліки:
  1. Бракований товар та відсутність сервісу. Питання не може вирішитися більш ніж пів місяця і фактично зайшло в глухий кут.

Никому не рекомендую

Реалист Реалист 19 листопада, 2021 год
Никому не советую покупать. Если есть лишние деньги, тогда покупайте. Спустя 3 года - все сломается в одно время.
Проверено на личном опыте((((

Сервисное обслуживание отсутствует полностью!

Марія Марія 7 червня, 2020 год
Купила вбудовану духову шафу цього бренду, гарантія 2 повних роки. Консультант запевняв, що сервісне обслуговування в цієї компанії на висоті. Через півроку чоловік стукнув по скляній дверці і утворивмя невеликий скол. Вирішила я за власні гроші ( випадок ж не гарантійний) купити інше зовнвшнє скло до духовки. В жодному з гарантійних центрів цієї деталі не виявилося! Зателефонувала в сервісний центр... Читати відгук Купила вбудовану духову шафу цього бренду, гарантія 2 повних роки. Консультант запевняв, що сервісне обслуговування в цієї компанії на висоті. Через півроку чоловік стукнув по скляній дверці і утворивмя невеликий скол. Вирішила я за власні гроші ( випадок ж не гарантійний) купити інше зовнвшнє скло до духовки. В жодному з гарантійних центрів цієї деталі не виявилося! Зателефонувала в сервісний центр Піраміди, там сказали , що зараз до цієї моделі скла нема, хоча в усіх гарантійних центрах мені говорили, що до духовок піраміда скла немає взагалі, до жодної моделі!
В сервісному центрі пообіцяли скло через місяць-другий, записали мій номер і.. забули! Вже минуло півроку!
Категорично не рекомендую техніку фірми Pyramida! Не ведіться на великий гарантійний термін, запчастин до цієї техніки немає і ваша техніка стає повністю вашою проблемою!!!
Недоліки:
  1. Наплювательське ставлення до клієнтів!
  2. Відсутність запчастин!
Pyramida побутова техніка
Pyramida побутова техніка
Рейтинг 1 з 5 на підставі 4 відгуків

Побутова техніка
smart-shop-ua.com.ua
smart-shop-ua.com.ua

Рейтинг: 4.2
41 відгук
Кондиционеры Украины (Air-Conditioner)
Кондиционеры Украины (Air-Conditioner)

Рейтинг: 4.5
15 відгуків
Компания Haier
Компания Haier

Рейтинг: 5
3 відгука
Магазин NEON.UA
Магазин NEON.UA

Рейтинг: 1
4 відгука
LG Electronics
LG Electronics

Рейтинг: 2.4
89 відгуків
Vitek
Vitek

Рейтинг: 3.1
34 відгука
wei-shi.com.ua интернет-магазин
wei-shi.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 4.7
43 відгука
Филипс (Philips)
Филипс (Philips)

Рейтинг: 1.7
75 відгуків
Hi-Tech.com.ua
Hi-Tech.com.ua

Рейтинг: 3.7
108 відгуків
Таврия В
Таврия В

Рейтинг: 1.8
401 відгук