portmone.com відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки клієнтів та користувачів
portmone.com
3.1 5
76 відгуків / 21711 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Мій досвід співпраці з Portmone вкрай негативний

Олександр Олександр 6 серпня, 2025 год
Протягом двох тижнів я вів активне листування з представниками компанії щодо інтеграції платіжної системи у мій Telegram-бот з AI-функціоналом. Усі запити, документи та технічні деталі я надавав оперативно. У процесі спілкування представники демонстрували зацікавленість і не озвучували жодних зауважень
У результаті я отримав короткий лист з відмовою у співпраці без пояснення причин. Формулювання на кшталт "залишаємо за собою право не... Читати відгук
Протягом двох тижнів я вів активне листування з представниками компанії щодо інтеграції платіжної системи у мій Telegram-бот з AI-функціоналом. Усі запити, документи та технічні деталі я надавав оперативно. У процесі спілкування представники демонстрували зацікавленість і не озвучували жодних зауважень

У результаті я отримав короткий лист з відмовою у співпраці без пояснення причин. Формулювання на кшталт "залишаємо за собою право не розголошувати" виглядає як повна відсутність поваги до часу партнера. Особливо зважаючи на те що частина інтеграції вже була в роботі і планувалася також для майбутньої веб-версії продукту

Замість конструктивного діалогу я зіткнувся із закритістю, непрозорістю і втраченими можливостями для обох сторін. Надалі я інтегрую інший платіжний сервіс який відкритий до сучасних рішень та AI-продуктів...

Мій підсумок простий. Я розчарований і не можу рекомендувати Portmone для інтеграції в бізнес.
portmone.com Відповідь представника portmone.com 7 серпня, 2025 год
Олександре, нам дуже шкода, що у вас залишилися негативні враження від взаємодії з нашим сервісом. Ми завжди прагнемо забезпечувати відкриту й конструктивну комунікацію з партнерами, тому ваше звернення є для нас важливим сигналом для аналізу й удосконалення процесів.

Щоб детальніше розібратися в ситуації, описаній вами, будемо вдячні, якщо ви надішлете більше інформації на адресу [email protected] або зв’яжетесь із нами телефоном за номером 044 200 09 22

Ненадійний інтернет еквайринг

Надія Надія 30 червня, 2024 год
Мій досвід користування інтернет еквайрингом був поганим. З самого початку зіткнувся з проблемами підключення та налаштування сервісу. Підтримка клієнтів працює дуже повільно та не завжди компетентно. Спілкуватись з Chat GTP приємніше. На відповіді по електронній пошті чекав по декілька днів, а телефонні консультації були неефективними та незрозумілими.
Основна проблема полягала у постійних збоях системи під час обробки платежів. Клієнти часто... Читати відгук
Мій досвід користування інтернет еквайрингом був поганим. З самого початку зіткнувся з проблемами підключення та налаштування сервісу. Підтримка клієнтів працює дуже повільно та не завжди компетентно. Спілкуватись з Chat GTP приємніше. На відповіді по електронній пошті чекав по декілька днів, а телефонні консультації були неефективними та незрозумілими.

Основна проблема полягала у постійних збоях системи під час обробки платежів. Клієнти часто скаржилися на те, що їхні транзакції не проходять, або що кошти списуються, але замовлення не підтверджуються. Це викликало серйозні проблеми з довірою клієнтів до мого бізнесу.

Також відмічу незручний та застарілий інтерфейс, який ускладнює процес управління платежами. Загалом, використання цього сервісу принесло більше проблем, ніж вирішило. Не рекомендую portmone.com.ua для інтернет еквайрингу.

Тариф на це все дуже великий
1 не згоден
portmone.com Відповідь представника portmone.com 1 липня, 2024 год
Надіє, нам дуже шкода, що вам довелося отримати негативний досвід співпраці. Впевнені, проблему, що виникла, вдасться швидко вирішити. Для якісного опрацювання вашого запиту, нам необхідно детальніше ознайомитися з ситуацією, яка склалася під час роботи з платіжною системою. Направте, будь ласка, ваше звернення на пошту бізнес-підтримки Portmone: [email protected].

Ми завжди раді допомогти!

Розчарований

Юрій Юрій 29 травня, 2024 год
Розчарований якістю сервісу, обробку та деталізація платежів на низькому рівні, а підтримка не може з цим домогти.
Загалом, я не можу рекомендувати Portmone. Є багато інших сервісів, які надають набагато кращу якість послуг та значно зручніші у використанні, наприклад монобанк
1 не згоден
portmone.com Відповідь представника portmone.com 1 червня, 2024 год
Юрію, нам прикро, що у вас склався негативний досвід під час користування нашим сервісом. Ми завжди раді відповісти на питання та допомогти, якщо це у наших можливостях.

Хотіли б додати, що наш сервіс - це більше, ніж просто банк, і ось чому. У нас можна сплачувати комунальні та інші послуги картками різних банків, налаштовувати автооплати, передавати показники, сортувати рахунки за адресами та переглядати статистику витрат, налаштовувати нагадування про оплати чи передачу показників, отримувати сповіщення про надходження нових рахунків від компаній, а також отримувати бонуси та поповнювати ними мобільний рахунок:)

Ви можете залишити побажання чи питання до сервісу на нашу пошту: [email protected]

Злили мої дані

Oleh Oleh 27 травня, 2024 год
Або у них проблеми з безпеко, або вони злили дані мого бізнесу. Тиждень після реєстраці в сервісі, мені почали надзвонювати різні фірми почаючи від агенцій до продажників якогось софта.
Сервіс так собі, глючить, не все коректно приходить, дуже багато часу витратив на пушинг підтримки.. Загалом, не рекомендую.
portmone.com Відповідь представника portmone.com 1 червня, 2024 год
Олегу, компанія Portmone не надає та не передає персональних даних фізичних осіб третім особам без згоди суб'єкта персональних даних. Надання відомостей та інформації, що становлять персональні дані, можливе виключно у випадках, прямо передбачених чинним законодавством України та/або за рішенням суду. З метою захисту прав суб'єктів персональних даних у Компанії призначено відповідальних осіб, які здійснюють безперервний контроль та нагляд за дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.

Нам шкода, що подібна ситуація мала місце у вашому житті. Але запевняємо, що з нашого боку передавання персональних даних фізичних осіб приватним організаціям не здійснюється.

просто жах!

Ihor Ihor 24 травня, 2024 год
Жахлива система. Обманули з тарифом, погодили один, а фактично виявилося безліч прихованих комісій. Технічна інтеграція - жахлива, їх код, схоже, крадений з Fondy, але навіть тут вони зробили це невдало. Підтримки практично немає, відповіді на запити надходять із значними затримками або взагалі ігноруються.
Крім того, компанія "Portmone" належить "Kaspi.kz", а власник на 30% "Kaspi.kz" — "Baring Vostok Capital Partners" (https://www.bvcp.ru/),... Читати відгук
Жахлива система. Обманули з тарифом, погодили один, а фактично виявилося безліч прихованих комісій. Технічна інтеграція - жахлива, їх код, схоже, крадений з Fondy, але навіть тут вони зробили це невдало. Підтримки практично немає, відповіді на запити надходять із значними затримками або взагалі ігноруються.

Крім того, компанія "Portmone" належить "Kaspi.kz", а власник на 30% "Kaspi.kz" — "Baring Vostok Capital Partners" (https://www.bvcp.ru/), що є російською компанією. Це неприпустимо в умовах теперішньої політичної ситуації, коли ми маємо підтримувати виключно українські компанії. Платформа "Portmone" підриває довіру споживачів та створює небезпеку використання їхніх послуг.

Я настійно не рекомендую користуватися "Portmone" через їхні неетичні бізнес-практики, відсутність прозорості та ненадійну технічну підтримку. Є багато альтернативних сервісів, які надають кращі умови та мають більшу відповідальність перед своїми клієнтами.
1 не згоден
portmone.com Відповідь представника portmone.com 1 червня, 2024 год
Ігорю, нам шкода, що у вас склалось дане враження від нашого сервісу.
Рortmone надає послуги з 2002 року, згідно чинного законодавства України та щороку підтверджує міжнародний сертифікат безпеки PCI DSS. Ми маємо безліч задоволених користувачів, про комфорт яких ми піклуємось. Усі тарифи нашого сервісу зазначені на сайті та є прозорими.

Якщо у вас є питання чи пропозиції щодо покращення сервісу, будемо раді, якщо поділитесь ними на пошту: [email protected]

Махінація при оплаті через Apple Pay

Юрий Юрий 18 серпня, 2023 год
Перед оплатою через Apple Pay показується одна сумма, а після оплати списується інша, більша сумма. Як таке взагалі можливо? Тупо скам. При чому ніде немає ніякого попередження ні про комісії, ні про які інші скриті платежі
portmone.com Відповідь представника portmone.com 6 вересня, 2023 год
Юрію, нам прикро, що виникла дана ситуація. Зверніться, будь ласка, до нашої підтримки за номерами 0 800 35 02 42, (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15 чи на е-пошту: [email protected] - для можливості її вирішення.

Мошейники обходите стороной

Юлия Буран Юлия Буран 23 квітня, 2023 год
Вчера вечером без моего согласия эти деятели списали с моей карты 1000гр.хотя до этого момента я даже о них не слышала.банк помочь не чем не может.
portmone.com Відповідь представника portmone.com 25 квітня, 2023 год
Щиро перепрошую за похибку, Юліє.
Очікуватимемо на ваш зворотній зв'язок за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15 чи на е-пошту: [email protected]

Злив конфіденційної інформації

Олег Олег 8 лютого, 2023 год
Можу стверджувати, що сервіс portmone.com.ua, або окремі особи що мають безпосереднє відношення до його функціонування, у супереч ст. 32 Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних», без моєї згоди та відому, як суб’єкта персональних даних вдаються до «зливу» тільки їм відомої конфіденційної інформації третім особам, і зокрема комерційній структурі.
Так у моєму випадку... Читати відгук
Можу стверджувати, що сервіс portmone.com.ua, або окремі особи що мають безпосереднє відношення до його функціонування, у супереч ст. 32 Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних», без моєї згоди та відому, як суб’єкта персональних даних вдаються до «зливу» тільки їм відомої конфіденційної інформації третім особам, і зокрема комерційній структурі.
Так у моєму випадку мої персональні данні, і зокрема, ті які у сукупності були відомі лише сервісу Рortmone.com у зв’язку із щомісячною оплатою мною тільки саме через цей сервіс комунальних рахунків за житло третьої особи, було злито приватній шаразі яка іменує себе: «Сантеплоэнерго» (https://www.steplo.com.ua/). У свою чергу ця нікчемна комерційна шарага, незаконно отримавши мої персональні данні, із періодичністю колекторів, телефонують на номер мого мобільного телефону (який був зазначений при реєстрації в особистому кабінеті сервісу portmone.com.ua) та в ультимативному порядку, у розмові підносячи свою значимість до рівня державного контролюючого органу, наполягають пройти у них оплатну повірку лічильників, встановлених за адресою, де зареєстрована та проживає третя особа, а я лише для зручності сплачую онлайн комунальні рахунки за це житло.
Таким чином вбачаю в умисних в діях окремих осіб, - незаконне збирання, зберігання, використання, поширення конфіденційної інформації про особу, тобто, протиправні дії, передбачені ст. 182. Кримінального кодексу України, -порушення недоторканності приватного життя.
Вважаю за необхідне надати цим протиправним діям максимального розголосу.
portmone.com Відповідь представника portmone.com 27 лютого, 2023 год
Олеже, компанія Portmone не надає та не передає персональних даних фізичних осіб третім особам без згоди суб'єкта персональних даних. Надання відомостей та інформації, що становлять персональні дані, можливе виключно у випадках, прямо передбачених чинним законодавством України та/або за рішенням суду. З метою захисту прав суб'єктів персональних даних у Компанії призначено відповідальних осіб, які здійснюють безперервний контроль та нагляд за дотриманням вимог щодо захисту персональних даних.
Нам шкода, що подібна ситуація мала місце у вашому житті. Але запевняємо, що з нашого боку передавання персональних даних фізичних осіб приватним організаціям не здійснюється.
Сподіваємося на позитивне вирішення вашої ситуації та недопущення у майбутньому подібних фактів.

Жах якийсь, зняло немалі гроші не зрозуміло за що

Анджела Анджела 27 жовтня, 2022 год
Також цей сайт знімає гроші, зняло 604,08 грн за що немає розуміння, якісь шахраї, сиділа собі в дома, а тут бац і зняло! Просто жах якийсь
portmone.com Відповідь представника portmone.com 27 жовтня, 2022 год
Анжело, найімовірніше за вашою карткою налаштовано автооплату на одному із сервісів, що й ініціював дане списання. Для уточнення інформації щодо списання зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки. Зробити це можна за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15, електронною адресою [email protected] або ж у чаті на нашому сайті Portmone.com, Viber чи Telegram.
Чекатимемо на ваше звернення!

КОШТИ НЕ ДОХОДЯТЬ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ, А ЗНИКАЮТЬ НЕВІДОМО КУДИ!

Гость Гость 13 жовтня, 2022 год
Перерахувала кошти на оплату за розподіл газу. З банківської картки гроші були зняті і далі просто зникли. На оплату послуги, яку здійснювала гроші так і не дійшли, хоча операція по оплаті пройшла успішно. Дуже прикро, але получається, що це шахрайство у такий складний для країни час.
portmone.com Відповідь представника portmone.com 13 жовтня, 2022 год
Дуже прикро, що у вас склалося дане враження про наш сервіс. Запевняємо вас, що наша компанія не займається шахрайською діяльністю. Ми надаємо послуги понад 22 роки та маємо безліч постійних та задоволених сервісом користувачів. Зарахування коштів на користь комунальних компаній може сягати від 15 хв до 3-х робочих днів, не рахуючи дня сплати. Також на сайті комунальної компанії інформація про сплату може відображатися із запізненням, тому радимо уточнювати про зарахування на гарячій лінії комунальної компанії. У разі питань - можете звернутися до нашої підтримки, наприклад, на пошту: [email protected] чи за номерами: (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15 Показати 1 відповідь

Недобросовестная компания, ужасный сайт

Гость Гость 8 вересня, 2022 год
Фиксированная комиссия за месяц слишком огромная 59.80, больше не буду пользоваться этим сайтом, компания обдирает людей
portmone.com Відповідь представника portmone.com 9 вересня, 2022 год
Дуже прикро, що у вас склалося дане враження про наш сервіс. Комісія у тарифі "Місяць" залежить від кількості сплачених рахунків та шаблонів на користь обслуговуючих компаній. Тобто може бути від 29.90 грн раз на місяць (для певних компаній), або взагалі для кожного рахунку окремо. У дану комісію, що є конкуруючою на ринку - входить підтримка фахівців, що готові вам допомогти 24\7, постійне оновленння системи безпеки та розробка оновлень, для швидкості і зручності сплати рахунків. Також є можливість отримання кешбеку, яким можна розраховуватись за комісію та можливість поповнення мобільного рахунку без комісії із вашого кабінету, не тільки собі, а й вашим близьким. Якщо бажаєте уточнити, чи можна зменшити ваш рахунок за комісію - зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15 або на електронну адресу [email protected].

Що не так зробила?

Оксана Оксана 22 серпня, 2022 год
Вночі почала реєструвати платіжну картку. Ввела всі дані як просили- телефонувала на номер 899. Попросили активувати після того, як прийде СМС, ввести цифри. СМС не прийшло ще і досі. І зразу вночі було списано кошти з цієї карточки 6 раз по 1 грн. Хоча вона ще не активована? За що і що це означає? Тепер даними моєї карточки можуть користуватися... Читати відгук Вночі почала реєструвати платіжну картку. Ввела всі дані як просили- телефонувала на номер 899. Попросили активувати після того, як прийде СМС, ввести цифри. СМС не прийшло ще і досі. І зразу вночі було списано кошти з цієї карточки 6 раз по 1 грн. Хоча вона ще не активована? За що і що це означає? Тепер даними моєї карточки можуть користуватися і списувати кошти коли заманеться? І активації не потрібно? Прошу Портмоне надати відповідь!
portmone.com Відповідь представника portmone.com 22 серпня, 2022 год
Оксано, вітаю. Нам прикро, що у вас склалось негативне враження про наш сервіс. Для уточнення інформації щодо даної ситуатції зверніться, будь ласка, до нашої технічної підтримки за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15 або електронною адресою [email protected] - ми з радістю вам допоможемо:)

Зняття коштів

Гость Гость 4 серпня, 2022 год
Аферисти и мощеники. Воспользоваль их услушами при покупки билетов на автобус а итоге ни билетоа ни денег на карте. Ни кому ге советуюсь с ними связиватся. При общении с ними по телефону ето просто жесть. Кому война а кому мать родная. Ни кому не советую
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Сплошні мінуси
portmone.com Відповідь представника portmone.com 4 серпня, 2022 год
Дуже прикро, що у вас склалося дане враження про наш сервіс. Запевняємо вас, що наша компанія не займається шахрайською діяльністю. Служба підтримки Рortmone завжди рада допомогти скасувати платіж, якщо є така можливість. Проте, якщо кошти вже були направлені до отримувача - скасування сплати з нашого боку не є можливим. В такому випадку необхідно звертатися саме до компанії - отримувача коштів.
Бережіть себе та рідних. Мирного вам неба!

Кража денег с банковской карточки

Гость Гость 26 червня, 2022 год
У меня 25.02.22 в 23:06 с карточки привата партмоне сняло деньги.
Я не пользуюсь партмоне!
Верните мне деньги, пожалуйста.
portmone.com Відповідь представника portmone.com 26 червня, 2022 год
Вітаю вас.
Швидше за все, за вашою карткою налаштовано автоплатіж.
Для уточнення інформації щодо списань зверніться, будь ласка, до нашої технічної підтримки, зробити це можна за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15, електронною адресою [email protected] або ж у чаті на нашому сайті Portmone.com, Viber чи Telegram. Для вашого комфорту наша служба підтримки працює 24/7.

Це жесть!!!

Ні Ні 15 червня, 2022 год
Працювали з ними кілька років. О 2020 на їхні посилання для сплати наших клієнтів періодично виникали трабли - посилання були активні, а потім ставали неробочими.
О 2021 наче все добре...
Але о 2022 вирішили вони пкреробити інтерфейс сервісу. І почалося.... Формуєш посилання для оплати, все працює, відправляєш клієнтам у розсилках, а через день посилання стає неробочим.
І треба... Читати відгук
Працювали з ними кілька років. О 2020 на їхні посилання для сплати наших клієнтів періодично виникали трабли - посилання були активні, а потім ставали неробочими.

О 2021 наче все добре...
Але о 2022 вирішили вони пкреробити інтерфейс сервісу. І почалося.... Формуєш посилання для оплати, все працює, відправляєш клієнтам у розсилках, а через день посилання стає неробочим.

І треба ж лівати від них. Але ж у конкрентів більш жорсткі умови підключення. Але будемо шукати альтернативи, бо ці казахскі куплені стали зовсім негожими
portmone.com Відповідь представника portmone.com 15 червня, 2022 год
Вітаємо!
Так, справді в червні, на жаль, у нас стався короткотривалий збій функціоналу "Платіжної сторінки", в результаті якого у деяких партнерів посилання стало непрацюючим.
Проте ми уже знайшли глобальну причину і виправили її. Вам потрібно лише згенерувати нові посилання для ваших клієнтів. І все буде працювати чудово.
Дякуємо за ваш фідбек і перепрошуємо за тимчасові незручності 🙏
Якщо у вас виникатимуть питання, можете звернутись на пошту по співпраці із партнерами: [email protected] або за номером: tel:+380442000922

Не понятно, кто и как хочет надурить!

Гость Гость 17 травня, 2022 год
Один раз оплатила стаховку, як виявилось через цей сайт, але це все було автоматично з сайта страхової! Пройшло 3 місяці і тут дивлюсь , що якийсь * портмане* хоче зняти з моєї карти гроші! Це як розуміти? Це сайт рошистької компаніїї?🤷‍♀️
portmone.com Відповідь представника portmone.com 20 травня, 2022 год
Добрий день. Наша платіжна система ніяким чином не співпрацює із країною - агресором та не ініціює оплати самостійно. Найімовірніше за все, за вашою карткою налаштована автоматична оплата на користь страхової компанії. Будемо вдячні, якщо для перевірки інформації звернетесь до нашої служби підтримки, наприклад, на пошту [email protected].

Снимают деньги

Гость Гость 6 квітня, 2022 год
каждый месяц -170 грн с банковской карты за услуги Киевстар,
Один раз пользовалась этим сайтом.
можно как-то отключиться ?
или прийдется менять карту из за этого!(
УЖАС!!!
portmone.com Відповідь представника portmone.com 9 квітня, 2022 год
Ймовірніше, у вас налаштована автооплата за номером телефону. Для перевірки інформації та скасуваня автооплати, зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки, наприклад, на пошту [email protected]. Працюємо 24/7.

Знімає гроші

Комарницька Христина Комарницька Христина 17 січня, 2022 год
Мені чомусь знімає з карти гроші що місяця пише що Portmone.com*posluga. T Kyiv.
Я нічого не підключала .
Як можна відключити
portmone.com Відповідь представника portmone.com 18 січня, 2022 год
Добрий день.

Для уточнення інформації щодо даних автосписань зверніться, будь ласка, до нашої технічної підтримки, зробити це можна за номерами (044) 200 09 02, (067) 408 29 77, (099) 125 06 15, електронною адресою [email protected] або ж у чаті на нашому сайті Portmone.com, Viber чи Telegram. Для вашого комфорту наша служба підтримки працює 24/7.

Ніколи більше не скористаюся послугами portmone!

Вікторія Вікторія 17 грудня, 2021 год
Іще 10 травня поповнила через цю платіжну систему рахунок за послуги Інтернет. Кошти з картки списані,а на мобільний рахунок вони не надійшли. Зверталася і до служби платіжної системи,і до мобільного оператора - результат нульовий!!! Один до одного футболять, безсовісні! Що таке для пенсіонера 400 гривень?! Та ще в умовах,коли комунальний платіж майже дорівнює розміру пенсії. Аргумент мобільного оператора,що в... Читати відгук Іще 10 травня поповнила через цю платіжну систему рахунок за послуги Інтернет. Кошти з картки списані,а на мобільний рахунок вони не надійшли. Зверталася і до служби платіжної системи,і до мобільного оператора - результат нульовий!!! Один до одного футболять, безсовісні! Що таке для пенсіонера 400 гривень?! Та ще в умовах,коли комунальний платіж майже дорівнює розміру пенсії. Аргумент мобільного оператора,що в чеку portmone не вказано номер мобільного номера, на який переказувалися кошти. Потім заявили,що при здійсненні платежу я переплутала дві останні цифри номера. Неправда! По- перше,я ретельно перевіряю усі реквізити. по- друге, поповнення я робила двома траншами. Можна помилитися раз,а двічі - це абсурд. По-третє, я зателефонувала на той номер, на який я , начебто, переказала кошти. мені відповів пан похилого віку,який сказав,що лише місяць,як він отримав цей номер і ніяких сторонніх коштів на нього не надходили.Я вірю цій людині,яка, до речі, запропонувала мені матеріальну допомогу, від якої я,звісно, відмовилася.Тобто, людина чесна. Отже, платіжна система кошти списує,а свої обов'язки не виконує!!! Ганьба!!!
portmone.com Відповідь представника portmone.com 19 грудня, 2021 год
Вітаю вас. Дуже прикро, що з вами сталася така неприємна ситуація. Ми завжді раді домогти нашим користувачам, якщо є така можливість, проте не все залежить від нас. Скасувати поповнення номеру Київстару можливо лише в день оплати, якщо кошти не були використані на мобільному рахунку абонента, номер якого було поповнено. Для повернення коштів за поповнення номеру Vodafone або Lifecell, потрібно написати письмовий запит на нашу електронну адресу, після чого ми направляємо запит до мобільного оператора і можливість повернення вже залежить від мобільного оператора.
Якшо бажаєте, раді будемо вам допомогти перевірити інформацію про сплату, якщо звернетесь до нашої підтримки на сайті https://www.portmone.com.ua/ або на пошту [email protected]. Із повагою, служба підтримки Рortmone.

мошенники оплатили через portmone услуги с моей карты

Леся Леся 8 грудня, 2021 год
7 декабря мошенники оплатили через сервис Портмоне услугу с моей карты Ощадбанка. Никаких подтверждений про оплату не приходило на телефон.
Более детально описала ситуацию в посте на ФБ https://www.facebook.com/lesya.lutchenkomoroz/posts/4894903930577159?__cft__[0]=AZVH4lbyrlR7J0WYAOQWQqltP-8eP517fyaK4wefP_AmMlb7xnCS9vkGB3qz6cXuvjzqOgfshG6Tem4gec5zUiwcglXm9bBkhft-hCO2-R_x3fuIdvBDNv1m6wAOVSo62HLwTCnV0Egp8VEIuuME4QLH&__tn__=%2CO%2CP-R

Невозможно зарегистрироваться

Гость Гость 1 грудня, 2021 год
Техподдержка не понимает разницы между номером телефона и адресом электронной почты. Запросы о смене пароля игнорируются: на почту ничего не приходит. Сервис невозможный.
Переваги:
  1. Нет
Недоліки:
  1. Работать невозможно
portmone.com Відповідь представника portmone.com 5 грудня, 2021 год
Вітаю вас. Нам прикро, що ви зіштовхнулися із даними труднощами. Якщо у вас досі існує складність із авторизацією чи реєстрацією - ми залюбки вам допоможемо у чаті на сайті www.portmone.com.ua. Або ж можете надіслати нам лист на нашу електронну пошту: [email protected].
Також будемо вдячні, якщо при зверненні вкажете дату вашого першого звернення, для того, аби ми могли розібратися в ситуації, що виникла.
Якщо листи, які надсилаються при зміні паролю не надходять, є можливість, що вони знаходяться у папці "Спам".

Не обращайтесь в этот сервис

Гость Гость 30 жовтня, 2021 год
Ужасный сервис. Пополнила счет на некорректный номер, помощи в возврате средств нет совсем!!!! Забрать деньги за обслудивание и это все что их интересует
portmone.com Відповідь представника portmone.com 30 жовтня, 2021 год
Наша служба підтримки завжди рада допомогти скасувати платіж, якщо є така можливість, однак є певні обмеження. Скасувати поповнення номеру Київстару можливо лише в день оплати, якщо кошти не були використані на мобільному рахунку абонента, номер якого було поповнено. Для повернення коштів за поповнення номеру Vodafone або Lifecell, потрібно написати письмовий запит на нашу електронну адресу, після чого ми направляємо запит до мобільного оператора і можливість повернення вже залежить від мобільного оператора.

Внимание Мошенники!

Гость Гость 29 жовтня, 2021 год
portmone.com украли у моно банка базу и в течении трех месяцев снимали с меня деньги!!! Внимательно следите за своими средствами!
portmone.com Відповідь представника portmone.com 30 жовтня, 2021 год
Наша платіжна система не ініціює оплати самостійно. Найімовірніше за все, за вашою карткою налаштована автоматична оплата на користь якої-небудь компанії. Будемо вдячні, якщо для перевірки інформації звернетесь до нашої служби підтримки, наприклад, на пошту [email protected]. Працюємо 24/7.

Ужасный сайт для работы мошенников для списания средств

Гость Гость 16 жовтня, 2021 год
Сегодня представивши консультантами банка была снята через Вашу контору сумма зачем это делать? Все же люди и закон бумеранга никто не отменял! Просто пусть люди знают и не связываются если хотят освободятся от личных средств то им сюда.
Недоліки:
  1. Большой минус! Ужасный сайт
portmone.com Відповідь представника portmone.com 17 жовтня, 2021 год
Доброго вам дня!
Якщо ми вірно розуміємо ваш коментар, ви стали жертвою шахраїв, що списали ваші кошти використовуючи наш сервіс. Нам шкода, що ви стикнулись із такою ситуацією. Для її перевірки та вирішення, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0442000902, або поштою [email protected], ми будемо раді допомогти вам у вирішенні даної ситуації. Сподіваємось на зворотній зв'язок!

Portmone это идеальный инструмент в руках жуликов!

Снежкова Наталья Снежкова Наталья 16 жовтня, 2021 год
Если у вас много лишних денег, то Portmone вам идеально подходит и поможет от них избавиться!Через Portmone банки Украины списывают деньги со счетов без предупреждения и уведомления!Стоит однажды указать номер карты и все, вы в ловушке!Списывать будут молча и регулярно, пока не заметите и не поднимите шум!Схема называется ,,автоплатежи,,!Потом доказать, что тебя одурачили невозможно, будут доказывать, что действуют по вашей... Читати відгук Если у вас много лишних денег, то Portmone вам идеально подходит и поможет от них избавиться!Через Portmone банки Украины списывают деньги со счетов без предупреждения и уведомления!Стоит однажды указать номер карты и все, вы в ловушке!Списывать будут молча и регулярно, пока не заметите и не поднимите шум!Схема называется ,,автоплатежи,,!Потом доказать, что тебя одурачили невозможно, будут доказывать, что действуют по вашей просьбе и показывать соглашения на трёх листах из тридцати пунктов мелким шрифтом, где вы якобы поставили галочку!Так что, сограждане, пользуйтесь этим Portmone, похудеть кошельку он точно поможет!!!
Переваги:
  1. Учит доверчивых сограждан!
Недоліки:
  1. Идеально используется махинаторами и жуликами ...
portmone.com Відповідь представника portmone.com 16 жовтня, 2021 год
Доброго вам дня!
Наталіє, всі сервіси, що працюють за принципом підписки з автоматичними платежами, попереджають своїх користувачів про подальші списання з платіжної картки. Здійснюючи оплату на користь даного сервісу, платник надає згоду на подібний тип оплат, що зазначається у договорах про надання послуг, з яким сервіси пропонують ознайомитись при реєстрації чи здійсненні першого платежу. Тим не менш, підписку на послуги цих сервісів завжди можливо скасувати, для чого зазвичай достатньо відключити підписку в особистому кабінету такого сервісу, або звернутись до служби підтримки. Якщо ж у вас виникли складнощі з автоматичними оплатами - будемо раді вам допомогти при зверненні до нашої служби підтримки за номером 0442000902, або адресою електронної пошти [email protected].

Исчезли деньги

Гость Гость 8 серпня, 2021 год
Получала средства за посылку через олх.Деньги не поступили.А личные средства перешли в portmone.Что делать?
portmone.com Відповідь представника portmone.com 9 серпня, 2021 год
Вітаю вас! 

Зверніться, будь ласка, на нашу е-пошту  [email protected] для перевірки та уточнення інформації. 
Будемо дуже Вам вдячні, якщо у зверненні ви вкажете перші 6 та останні 4 цифри вашої платіжної картки, суму, та дату сплати.

Пополнил мобильний с карты, а деньги не зачислены

Юрий Юрий 26 липня, 2021 год
Сегодня в 8.43 пополнил мобильный Киевстар 068 8988500 с карты Приват а денег не зачислены
Где же они..? Наверное лохотрон.
portmone.com Відповідь представника portmone.com 26 липня, 2021 год
Вітаю вас! 

У нашій системі зображено що ваш платіж був повністю успішним, та кошти було направлено на користь мобільного оператора. 
Зазвичай кошти потрапляють на баланс мобільного упродовж 15 хвилин.
Будь ласка, зверніться на нашу е-пошту [email protected], та ми залюбки надамо вам інформацію стосовно вашої сплати.

Мошеники не ведитесь

Гость Гость 22 липня, 2021 год
По сервису работатют мошеники так как отменить платеж невозможно… просят пополнить счет на пару рэи кидают ссылку уже не первый раз если вам выкидуют эту ссылку не поленитесь наберите человека
portmone.com Відповідь представника portmone.com 25 липня, 2021 год
Вітаю вас!

Припускаємо, що ви зіштовхнулись з верифікацією платіжної картки у нашій системі.
Верифікація - це процедура перевірки платіжної картки. Для неї з нашого боку направляється запит до банку, що випустив картку платника, після чого формується код верифікації, який повинен надійти власнику картки в смс-повідомленні. Коли код буде введено на сайті Portmone.com, перевірка буде завершена.
Для додаткової перевірки, будь ласка, зверніться до на е-пошту [email protected], та наші фахівці залюбки допоможуть вирішити ваше питання :)

пополнения счета

гость гость 15 липня, 2021 год
пополнял счет на киевстаре через портмоне вел неправильно две цифры номера,,,,на горячей линии слезно заверили что деньги вернут в течении недели на карточку так деньги и не вернули...ps: 2021 год официальный представитель забил на отзывы большую шишку,,,,,
portmone.com Відповідь представника portmone.com 20 липня, 2021 год
Доброго вам дня.
У випадку, якщо повернення коштів було ініційоване, термін зарахування на картку, як і сам факт зарахування, залежить лише від банку, що випустив вашу платіжну картку. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки для перевірки інформації про повернення коштів.

Жах, а не компанія

Аватар Аватар 15 червня, 2021 год
Поповнив транспортну картку галка 12.06.21. Кошти так і не надійшли.сказали чекати 3 банківські дні. Йду писати заяву.
portmone.com Відповідь представника portmone.com 20 липня, 2021 год
Доброго дня.

Будь ласка, зверніться до нас на е-пошту [email protected], уточніть при зверненні  перші 6 й останні 4 цифри картки, з якої виконували сплату, суму, і дату сплати. 
Залюбки допоможемо вирішити ваше питання.
portmone.com
portmone.com - украинская платежная система, которая позволяет быстро, удобно и безопасно произвести оплату счетов.
portmone.com позволяет за несколько минут оплатить счета не выходя из дома. Для произведения оплаты необходим цифровой носитель с подключением Интернет - телефон, компьютер, планшет. Абонентная плата за пользование сервисом составляет 9.9 грн.

Рейтинг 3.1 з 5 на підставі 76 відгуків
Сайти
Barter.expert
Barter.expert

Рейтинг: 5
80 відгуків
Prom.ua
Prom.ua

Рейтинг: 1.5
4051 відгук
toponlinecasino.com.ua
toponlinecasino.com.ua

Рейтинг: 4.5
2 відгука
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
937 відгуків
prizeme.com.ua
prizeme.com.ua

Рейтинг: 4.8
1046 відгуків
Имидж клуб
Имидж клуб

Рейтинг: 4.7
167 відгуків
Компания "Родинний клуб"
Компания "Родинний клуб"

Рейтинг: 4.9
302 відгука
Всемкупон
Всемкупон

Рейтинг: 4.2
266 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Аферисты
Аферисты

Рейтинг: 1.2
4289 відгуків