Замовила подарунок для дитини. Під час переговорів з менеджерами витерпіла багато неповаги і постійного ігнору в листуванні. Не могла завʼязалися по телефону, через те що замовляла з-за кордону. Через те, що була дуже приваблива ціна, тому спокусилася на покупку незважаючи на сервіс. В результаті іграшку не відправили, хоча 100% передплату зробила. Дитина не отримала подарунок. Менеджери перестали відповідати на повідомленні і дзвінки (просила отримувача подзвонити по Україні) і я вже втратила надію, що отримаю іграшку чи поверну свої гроші.
Але після де-яких моїх зусиль, зі мною звʼязався власник магазину. Дуже ввічливо і терпеливо вислухав всі мої незадоволення. Вибачився, пояснив причину ситуації, запропонував де-кілька шляхів вирішення ситуації і погодився на мої капризи-умови. Мої збитки були повністю відшкодовані. В якості компенсації попросила підтримати благодійний проект і він це щедро зробив. Нажаль, робота менеджерів була геть незадовільна. Але ставлення до клієнта у власника цілком адекватне. Його контакти з його дозволу +380 (93) 541 79 47 Дмитро Філодоров . Можливо комусь це допоможе скоріше вирішити його скаргу. В спілкуванні з власником, я відчула, що мене цінують, претензію приймають і є наміри виправити ситуацію з іншими клієнтами також. Тому маю намір зробити знову замовлення в цьому магазині. Хочу підтримувати підприємців в Україні під час війни. Розумію, що задоволені не пишуть відгуки так часто, як незадоволені. До того ж знайти відповідальний персонал в умовах війни в країні теж ще той квест. Тому вибачила і хочу продовжувати співпрацю. Оцінюю на відмінно, для привернення уваги. Бо серед негативу позитив важко помітити.
Переваги:
Питання вирішено, власник магазина дуже зацікавлений в виправлені ситуацій по скаргам
Недоліки:
Менеджери працюють вкрай погано. Треба виходити на власника, його контакти треба пошукати. Сам він не відразу знає про помилки працівників.
Претензія закрита, питання вирішено - Відгуки про poof.in.ua інтернет-магазин
Але після де-яких моїх зусиль, зі мною звʼязався власник магазину. Дуже ввічливо і терпеливо вислухав всі мої незадоволення. Вибачився, пояснив причину ситуації, запропонував де-кілька шляхів вирішення ситуації і погодився на мої капризи-умови. Мої збитки були повністю відшкодовані. В якості компенсації попросила підтримати благодійний проект і він це щедро зробив.
Нажаль, робота менеджерів була геть незадовільна. Але ставлення до клієнта у власника цілком адекватне.
Його контакти з його дозволу +380 (93) 541 79 47 Дмитро Філодоров . Можливо комусь це допоможе скоріше вирішити його скаргу.
В спілкуванні з власником, я відчула, що мене цінують, претензію приймають і є наміри виправити ситуацію з іншими клієнтами також. Тому маю намір зробити знову замовлення в цьому магазині.
Хочу підтримувати підприємців в Україні під час війни.
Розумію, що задоволені не пишуть відгуки так часто, як незадоволені. До того ж знайти відповідальний персонал в умовах війни в країні теж ще той квест. Тому вибачила і хочу продовжувати співпрацю.
Оцінюю на відмінно, для привернення уваги. Бо серед негативу позитив важко помітити.
відгук
Коментарі до відгуку