Придбав HX9092/10 НАБІР НАСАДОК ДЛЯ зубної щітки (2 шт. білого кольору), один набір з ни все ок ,в іншому одна з насадок зламалася після першої ж чистки, написав листа у службу підтримки, а відповідають вони 2-3 дні, сказали зробить фото саме внутрішньої частини насадки, бажано макрозйомка, звідкіля у мене такі технології, кажу давайте я направлю вам і ви самі все подивитися, кажуть ні зробіть фото, після декілька годин намагання я наробив фото, начебто прийняли, добре кажуть, відправляйте наш сервісний центр подивиться і все це ж відповідь 2-3 дні пам'ятаємо так? Кажу а навіщо я тоді все це робив, якщо все одно направляти до вас прийшлося, вони кажуть процедура так, добре направив. Приходить лист, погодження на заміну, заповнив анкету, відправив, знову 2-3 дні, ой в нас помилка, ми вам не вірно вказали суму, виправте будь ласка, виправив, ой поки ми все це робили вони в нас закінчилися і невідомо, коли буть ось так. Компанія дно, такого я навіть в гаражі не бачів. До речі в них ще і якість дає, через місяці користування щіткою за 15 к гривень вона почала бринчати не типовими звуками, гадаю це не к добру, топ пилосиси, нууууу дуже слабкі, мільтиварки дно, дуже багато браку. Короче кажучи Philips щось робить, бо китайці вас на голову вище і дешевші.
Сервіс ніякий - Відгуки про Philips.ua
відгук
Коментарі до відгуку