Володимир Відгук додано 18 жовтня, 2025 год7 переглядів
Опис ситуації:
Суть проблеми - необхідність заміни патуба цируляційного насосу.
По результату розмови по телефонної розмови (в понеділок), сказали, що вартість патрубка буде біля 300 грн + робота + доставка.
З доставщиком домовились, що посудомийка буде забрана у вівторок. У вівторок видзвонював - сказали, що не встигають. Змогли забрати тільки в середу, в 21:30.
Подзвонив майстер (0975982318 - Олександр), сказав, що патрубка окремо немає. Є тільки в комплекті з насосом. Вартість деталей - 2700 (не разу вже не 300). Хоча на сайті повідомлення, що пацюють до 21:00, майстер сказав, що привезти відремонтований пристрій після 18:00, в п"ятницю, не можуть - вже пізно. Домовились на субботу - подзвонять з ранку. В субботу весь день визвонював по різним телефонам, щоб назвали орієнтовний термін доставки. Майстер 5 разів заказв передзвоню через 5-15 хвилин, і не пердзвонював. В останній раз сказав, що не він займається доставкою. Після прохання надати телефон того, хто цим займається, скинув дзвінок.
Менеджер, з яким вийшло зв"язатись, сказав, що - перзавантажені і наберуть за 2 години, але точно сьогодні привезуть.
По номеру, вказаному в квитанції (0987650169), зв"язатись немає можливості - абонент не може прийняти дзвінок.
По номерам на сайті, працює тільки автовідповідач - "залиште повідомлення".
Субота просто витрачена в очікуванні і дзвінках.
Особисте враження:
- відчуття повного пофігізму співробітників. - організація процесів і контролю якості на від"ємному рівні. - мабуть пану Родзієвському зовсім все одно на свою репутацію.
Найгірший сервіс - Відгуки про Перша Київська Сервісна Служба
Суть проблеми - необхідність заміни патуба цируляційного насосу.
По результату розмови по телефонної розмови (в понеділок), сказали, що вартість патрубка буде біля 300 грн + робота + доставка.
З доставщиком домовились, що посудомийка буде забрана у вівторок. У вівторок видзвонював - сказали, що не встигають. Змогли забрати тільки в середу, в 21:30.
Подзвонив майстер (0975982318 - Олександр), сказав, що патрубка окремо немає. Є тільки в комплекті з насосом. Вартість деталей - 2700 (не разу вже не 300).
Хоча на сайті повідомлення, що пацюють до 21:00, майстер сказав, що привезти відремонтований пристрій після 18:00, в п"ятницю, не можуть - вже пізно. Домовились на субботу - подзвонять з ранку.
В субботу весь день визвонював по різним телефонам, щоб назвали орієнтовний термін доставки. Майстер 5 разів заказв передзвоню через 5-15 хвилин, і не пердзвонював. В останній раз сказав, що не він займається доставкою. Після прохання надати телефон того, хто цим займається, скинув дзвінок.
Менеджер, з яким вийшло зв"язатись, сказав, що - перзавантажені і наберуть за 2 години, але точно сьогодні привезуть.
По номеру, вказаному в квитанції (0987650169), зв"язатись немає можливості - абонент не може прийняти дзвінок.
По номерам на сайті, працює тільки автовідповідач - "залиште повідомлення".
Субота просто витрачена в очікуванні і дзвінках.
Особисте враження:
- відчуття повного пофігізму співробітників.
- організація процесів і контролю якості на від"ємному рівні.
- мабуть пану Родзієвському зовсім все одно на свою репутацію.
Гірше працює тільки Укрпошта...
відгук
Коментарі до відгуку