Uklon.ua (замовлення таксі)
Онлайн замовлення таксі uklon.com.ua - оперативне замовлення таксі без телефонних дзвінків та очікування диспетчера.
Онлайн замовлення таксі uklon.com.ua – це найбільш простий спосіб замовити таксі – зручний інтерфейс, вибір оптимального маршруту та повноцінний комфорт. Для телефонів і планшетів існує мобільна версія сайту, якою можна скористатися в будь-який час, крім цього...
детальніше Пасажирські перевезення
Таксист Владислав Лис +380662821945 на Пежо АЕ8315НЕ - Відгуки про Uklon.ua (замовлення таксі)
- Безвідповідальність: Водій абсолютно не звернув увагу на точну адресу, куди мав приїхати, і заїхав в абсолютно інше місце. Це не просто помилка - це явна байдужість до клієнта.
- Неввічливість і агресивність: Коли мама намагались пояснити ситуацію, водій відповідав з агресією та зневагою, навіть відмовляючись виконувати свою роботу та під’їхати до потрібного місця.
- Невиконання своїх зобов’язань: Водій мав посадити людей на вході у лікарню, але замість того, щоб під’їхати до правильного місця, поставив машину в абсолютно іншому районі. І не зробив нічого, щоб виправити ситуацію.
- Безсоромність: Після того, як пасажири підходили до нього, він просто розвернувся і поїхав. Це показує повну відсутність співчуття і професіоналізму.
- Невміння спілкуватися з людьми: Він не брав дзвінки і не намагався налагодити контакт з клієнтами, хоча це є його прямим обов’язком.
- Жорстоке ставлення до людей з обмеженими можливостями: Враховуючи, що тато після поранення на війні важко ходить, водій продемонстрував повне нехтування потребами людей, які мають проблеми з мобільністю.
- Хамство та цинізм: Водій навіть не вибачився за свою грубість і поїхав, залишивши людей в складній ситуації, що є явним проявом хамства і відсутності моральних принципів.
Замість того, щоб виконати свою роботу з мінімальною ввічливістю та увагою до людей, цей водій поставив пасажирів в абсолютно непотрібні й нелюдські умови.
Саме найгірше те, що Uklon зовсім не звертає увагу на такі ситуації і не приймає ніяких заходів щодо таких водіїв. Вони навіть не покарали цього водія за таку неадекватну поведінку! Такі люди не мають права працювати в службах таксі, і ці служби повинні забороняти їм брати замовлення! Це не просто безвідповідальність - це справжнє знущання над людьми.
І ще більше обурює те, що в додатку я не можу залишити відгук про цього водія, бо вони придумали, що я «не скористалась його послугами». Це справжнє беззаконня, коли компанія не підтримує своїх клієнтів і не реагує на подібне безчестя!
Uklon повернув гроші за простій, але абсолютно не наказав водія за таку поведінку. Це просто неприпустимо! Вони повертають кошти, наче це вирішує проблему, але не вживають жодних заходів щодо водія, який демонструє таку непрофесійність і зневагу до пасажирів. Якщо компанія не контролює своїх водіїв і не вживає санкцій за таке поводження, то це виглядає, як дозволення подібним людям продовжувати знущатися з клієнтів. Такі водії не мають права працювати в серйозних службах таксі! Uklon повинен не тільки повернути гроші, але й взяти відповідальність за якість обслуговування, щоб подібне не повторювалось
відгук
Коментарі до відгуку
Перелічили купу характеристик водія (я його не виправдовую, бо не знаю, чи він дійсно приїхав неточно і поводив себе по-хамськи).
Скоріш за все, ви не проконтролювали, де поставилась точка посадки у програмі. А водії не телепати і не знають, куди точно їхати, тим паче у подібних місцях.
От як я замовляв таксі своїм батькам з лікарні. Я сказав їм підійти на видне місце, де може припаркуватися авто, Щоб поруч був чіткий орієнтир. Далі при замовлені одразу написав водієві наступне - чоловік та жінка, біля парковки, навпроти виході у з поліклініки, пенсіонери (тобто літні, не молоді), і написав номер телефону батька. Все. я усе зробив щоб якомога скоріше і точно відбулася посадка.
Ви ж напевне, набрали адресу, точка поставилась в тому місці, куди приїхав водій, або ж водій не міг під'їхати до точки з об'єктивних причин... Те що він не комунікував - то звісно він му-дак, я згоден тут.
Але вам раджу робити і надавати максимум інформації про місце посадки і перевіряти чи точно показано у програмі точка і наскільки вона точна відносно знаходження пасажирів.