Компания "Окна Киева" специализируется на продаже и установке пластиковых окон и других конструкций (пластиковых дверей, торговых и офисных перегородок). За этот период времени нами был накоплен большой опыт по остеклению квартир, коттеджей, офисов и производственных помещений.
Все товары изготовлены исключительно из качественных и экологически чистых материалов. При выборе поставщика комплектующих...
детальніше
"ЗАВОДОКОНKIEV" - ШАБАШНИКИ - Відгуки про Окна Киева
Шановний пане директоре!
За договором № 972 від 31.10.2020р. було виконано встановлення балконних дверей. За п. 5.1. договору Виконавець дає гарантію якісному їх функціонуванню 12 років. Отже, звернення до Вашої фірми через півроку відповідає вимогам Д
10.07.2021р. я знову зателефонував та попросив пояснити, - коли чекати майстра. В мене відпустка на роботі, в мене дача. Мені відповіли, що там у вас нікого немає і кинули телефонну трубку. На моє повідомлення з сайту цього ж дня ніхто не зреагував, - отже, я вимушений діяти в іншому порядку.
Я прошу Вас, як директора компанії втрутитися в організацію її роботи.
Я можливо відрегулював би двері сам, щоб виправити перекоси, - якщо б мав «спецключик» (якщо б він надавався за договором) та якщо б я не мав сумнів, що у всьому іншому не буде питань. Я не маю сумніву, що робітники, які встановлювали двері, зможуть продемонструвати закриття/відкриття дверей і за наявності дефекту, а, тому, я мав також на меті отримати пояснення майстра, чи є дефект у взаємному встановленні важіля блокатора на одній стулці відносно упору, якого він має торкатися при закритті, - на іншій стулці. А блокатор при цьому має розблокувати механізм… Зараз я бачу, що при закритті дверей вертикальний зазор між ними 7мм. Але виправлення перекосів, на мою думку, потребує підняття правої сторони лівої стулки уверх, а, отже, збільшення цього зазору! Я не є фахівцем, - саме тому я викликаю майстра. Але він не йде. Отже, я висловлюю свою думку, що це не регулюється, і це не дефект, що може виникнути в експлуатації. Це брак виробництва. Якщо Вам це не цікаво, я вимушений діяти для захисту своїх прав споживача.
З повагою
Воронін В.В. 13.07.2021р.
P.S.
До-речі, 13.07.2021р. я підготував цього електронного листа та намагався його відправити за «модерновою» адресою директора: boss@заводокон.kiev.ua
Виявилося, що це звичайний фейк. Директор навмисно заблокував себе від скарг. Щодо адреси від пошти «meta.ua» повідомлено: «Синтаксическая ошибка в параметрах или аргументах адреса boss@заводокон.kiev.ua» (Додаток №1). Стандарт e-mail адреси передбачає лише латинські букви, цифри та рисочки. Про цей казус надав інформацію менеджеру, бо телефон директора засекречений. Менеджер обіцяла повідомити про реакцію директора, але… ніяких повідомлень не було. 15.07.2021р. я знову зателефонував менеджеру, але вона вислухавши питання знову кинула трубку телефону.
Для тих хто шукає компанію для таких робіт - обходьте десятою дорогою!
відгук
Коментарі до відгуку