Що не сподобалося: Непрофесіоналізм. Ставлення до клієнта.
Ситуація 1: спрацьовує сигналізація в будинку. Нас немає вдома. Ніхто не передзвонює, нічого не каже. Дзвоню сама на пульт, і з'ясовується, що вони навіть НЕ бачать спрацювання сигналізації. Як???!! Ми вже рік оплачуємо послуги, і з'ясовується, що вони взагалі нас не бачать, наш об'єкт. Питаю, як таке можливо? Тиждень дзвоню на гарячу лінію, лишаю скарги. Після третьої скарги лише через тиждень приїздить інженер, який наче б то налагоджує роботу. Думаємо, що все ок, але через декілька тижнів стається....
Ситуація 2: знову спрацьовує сигналізація, але вже датчик периметру....і знову тиша. Передзвонюю знову сама на пульт і питаю чому немає жодної реакції на спрацювання сигналізації, дівчина на пульті дуже довго з'ясовує де саме спрацювала сигналізація, а потім видає висновок, який мене просто шокував: "ми НЕ виїзжаємо на спрацювання периметру". Як? Що???? Це як взагалі? Але ж ваш інженер сам встановлював нам обладнання для захисту периметру....я просто в шоці. Дзвоню на гарячу лінію, лишаю скаргу, прошу з'єднати мене з відділом якості.... і мене знову ігнорують.....
Замовити безпеку? Просто як 1-2-3. Наша група швидкого реагування прибуває на виклик до 8 хвилин. Фахівці підбирають обладнання індивідуально, враховуючи побажання та особливості розташування об’єкту. Для чого шукати вирішення проблеми, якщо можна її попередити? Наша команда не тільки допоможе із цим, а й супроводжуватиме Вас протягом усього періоду охорони. Замовляй... детальніше
Не реагують на спрацювання сигналізації - Відгуки про А1 Security Group
Ситуація 1: спрацьовує сигналізація в будинку. Нас немає вдома. Ніхто не передзвонює, нічого не каже. Дзвоню сама на пульт, і з'ясовується, що вони навіть НЕ бачать спрацювання сигналізації. Як???!! Ми вже рік оплачуємо послуги, і з'ясовується, що вони взагалі нас не бачать, наш об'єкт. Питаю, як таке можливо? Тиждень дзвоню на гарячу лінію, лишаю скарги. Після третьої скарги лише через тиждень приїздить інженер, який наче б то налагоджує роботу. Думаємо, що все ок, але через декілька тижнів стається....
Ситуація 2: знову спрацьовує сигналізація, але вже датчик периметру....і знову тиша. Передзвонюю знову сама на пульт і питаю чому немає жодної реакції на спрацювання сигналізації, дівчина на пульті дуже довго з'ясовує де саме спрацювала сигналізація, а потім видає висновок, який мене просто шокував: "ми НЕ виїзжаємо на спрацювання периметру". Як? Що???? Це як взагалі? Але ж ваш інженер сам встановлював нам обладнання для захисту периметру....я просто в шоці. Дзвоню на гарячу лінію, лишаю скаргу, прошу з'єднати мене з відділом якості.... і мене знову ігнорують.....
відгук
Коментарі до відгуку