Гость Отзыв написан 22 ноября, 2021 год19 просмотров
Що не сподобалося: Непрофесіоналізм. Ставлення до клієнта.
Ситуація 1: спрацьовує сигналізація в будинку. Нас немає вдома. Ніхто не передзвонює, нічого не каже. Дзвоню сама на пульт, і з'ясовується, що вони навіть НЕ бачать спрацювання сигналізації. Як???!! Ми вже рік оплачуємо послуги, і з'ясовується, що вони взагалі нас не бачать, наш об'єкт. Питаю, як таке можливо? Тиждень дзвоню на гарячу лінію, лишаю скарги. Після третьої скарги лише через тиждень приїздить інженер, який наче б то налагоджує роботу. Думаємо, що все ок, але через декілька тижнів стається....
Ситуація 2: знову спрацьовує сигналізація, але вже датчик периметру....і знову тиша. Передзвонюю знову сама на пульт і питаю чому немає жодної реакції на спрацювання сигналізації, дівчина на пульті дуже довго з'ясовує де саме спрацювала сигналізація, а потім видає висновок, який мене просто шокував: "ми НЕ виїзжаємо на спрацювання периметру". Як? Що???? Це як взагалі? Але ж ваш інженер сам встановлював нам обладнання для захисту периметру....я просто в шоці. Дзвоню на гарячу лінію, лишаю скаргу, прошу з'єднати мене з відділом якості.... і мене знову ігнорують.....
Заказать безопасность? Просто как 1-2-3. Наша группа быстрого реагирования прибывает по вызову до 8 минут. Специалисты подбирают оборудование индивидуально, учитывая пожелания и особенности расположения объекта. Зачем искать решение проблемы, если ее можно предупредить? Наша команда не только поможет с этим, но и будет сопровождать вас в течение всего периода охраны. подробнее
Не реагують на спрацювання сигналізації - Отзывы об А1 Security Group
Ситуація 1: спрацьовує сигналізація в будинку. Нас немає вдома. Ніхто не передзвонює, нічого не каже. Дзвоню сама на пульт, і з'ясовується, що вони навіть НЕ бачать спрацювання сигналізації. Як???!! Ми вже рік оплачуємо послуги, і з'ясовується, що вони взагалі нас не бачать, наш об'єкт. Питаю, як таке можливо? Тиждень дзвоню на гарячу лінію, лишаю скарги. Після третьої скарги лише через тиждень приїздить інженер, який наче б то налагоджує роботу. Думаємо, що все ок, але через декілька тижнів стається....
Ситуація 2: знову спрацьовує сигналізація, але вже датчик периметру....і знову тиша. Передзвонюю знову сама на пульт і питаю чому немає жодної реакції на спрацювання сигналізації, дівчина на пульті дуже довго з'ясовує де саме спрацювала сигналізація, а потім видає висновок, який мене просто шокував: "ми НЕ виїзжаємо на спрацювання периметру". Як? Що???? Це як взагалі? Але ж ваш інженер сам встановлював нам обладнання для захисту периметру....я просто в шоці. Дзвоню на гарячу лінію, лишаю скаргу, прошу з'єднати мене з відділом якості.... і мене знову ігнорують.....
отзыв
Комментарии к отзыву