При бронюванні немає права вибору місця. От і трапилось, що нам з дочкою без попередження втюхали задні місця. Добровільно я б їх не купила. Існують інші перевізники. Водії чемно знизували плечима. Диспетчер сказала що ми пізно бронювали місця. Яка різниця коли я це зробила. Ваша справа попередити пасажира. Взагалі вважаю, що на рейсах які їдуть так далеко і довго не повинно бути місць в яких не відкидається спинка або немає місця для ніг. Обіцяний сервіс також відсутній. WI-FI відсутній, підзарядка загальна для всіх, кави ще не бачила, туалет поки доступний. Коли в салоні стає душно вмикають надпотужний кондиціонер який дує по голові і плечам. Коли просиш вимкнути кажуть комусь жарко. Не рекомендую. Не для людей. Передачі передавати можна хоча на сайті написано що не беруть.
Не для людей. - Відгуки про Компания "Одрі"
Обіцяний сервіс також відсутній. WI-FI відсутній, підзарядка загальна для всіх, кави ще не бачила, туалет поки доступний.
Коли в салоні стає душно вмикають надпотужний кондиціонер який дує по голові і плечам. Коли просиш вимкнути кажуть комусь жарко.
Не рекомендую.
Не для людей. Передачі передавати можна хоча на сайті написано що не беруть.
відгук
Коментарі до відгуку