Мої вітання і інфо до роздумів тим, хто планує звертатися до інтернет магазину GradinaMax. Це моє не перше замовлення, але таке саме розчарування. Перший раз я замовляла 5 троянд, жодна з яких не прижилася, я списала це на дату замовлення 1 грудня і те що можливо сама винна і зберігання у погребі з рідким і обережним зволоженням не пішло на користь живцям. Претензій до магазину не мала. Цього разу 01.05.2024 замовила Полуницю ампельну і Троянду Помаранчеву плетисту. Отримала з Нової пошти в день прибуття, фото з датою і часом надаю. Садженці полуниці- заражені гниллю , а троянда взагалі минулорічна, жодної зеленої бруньки і пагону нема, зрізи парафіном не залиті, при їх оновленні - все рівно сухі пагони, коріння темне. Замовляла весною з надією, що надішлють свіжу, з листям...Чомусь на інших товарах/продуктах стоїть дата виготовлення, а чому на садженцях не вказують дату пакування(викопування)? Також, хочу зазначити, що мої відгуки на полуницю і троянду магазин не надрукував, це наводить на думку, що друкують зазвичай тільки гарні.
Враження від GradinaMax - Відгуки про Дом и Сад интернет-магазин
відгук
Коментарі до відгуку
Ми щиро шкодуємо, що Ви залишилися незадоволені, та хотіли б вибачитися за завдані незручності.
Погодили що при оформленні нового замовлення на ці сорти троянд буде надано 50% знижки.
З повагою, Gradinamax🌺