Олександр Відгук додано 10 липня, 2023 год9 переглядів
В вересні 2022 замовив декілька малинових дерев. В червні 2023 на кущах з'явилися перші плоди, але зовсім іншого сорту - жовті замість червоних. Довга переписка зі службою підтримки ні до чого не привела - остання рекомендація "вишліть викопані утилізовані пагони, що не прижилися, на яких видно бірки магазину". Цікаво, моє звернення хтось читав?
Переваги:
1. Замовлення прийшло швидко.
Недоліки:
1. Пересортиця в замовленні - отримаєте не те, що замовляли, і це при гарантії 90 (?) днів.
2. Служба підтримки постійно видає уточнюючі вимоги - не може однозначно смормулювати, що хоче.
3. Магазин штучно підвищує собі статус - в електронних листах пише, що до вас звертаються від імені магазину Gradinamax.ua (на справді, він розташований за адресою Gradinamax.com.ua). А цевведення в оману, шахрайство.
4. Хотів розмістити відгук під товаром. Чесні магазини відгуки розміщають все, що пишуть клієнти - їм важна правда, вони розвиваються. Мій негативний відгук пішов на модерацію і скоріше за все там не з'їявиться - думаю, це причина внутрішнього високого рейтингу магазину.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Пересортиця в замовленні - Відгуки про Дом и Сад интернет-магазин
відгук
Коментарі до відгуку