Сервіс бажає кращого, оформила замовлення на декілька позицій, виноград прийшов гарно запакований, а ось цибулини квітів були сухі та з цвіллю. Товар оплатила одразу на сайті, доплат не повинно було бути, та без мого відома поставили до оплатити 2грн, плюс комісія нп 20грн. Гроші обіцяли повернути, та жодної відповіді немає. Оформила замовлення в понеділок, та в п'ятницю вже сама дзвонила на гарячу лінію так як не розуміла чому замовлення не виконується, оператор сказала повернення грошей від 10 днів, хоча в усіх компаніях протягом 3 робочих.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Не рекомендую - Відгуки про Дом и Сад интернет-магазин
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть будь ласка номер замовлення, що б ми могли подивитися в якому статусі повернення грошей і проінформувати Вас
Приносимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть будь ласка номер замовлення, що б ми могли подивитися в якому статусі повернення грошей і проінформувати Вас
Приносимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть будь ласка номер замовлення, що б ми могли подивитися в якому статусі повернення грошей і проінформувати Вас