Замовляла 2 роки тому, 10шт.малини, прислали відверто сухі палки. Замість роз- шипшина. Завжди замовляю в "Агромаркеті", ніколи такого не було, тому посилку я не оглядала.Ці продавці не мають совісті.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Ви пишете, що отримали замовлення 2 роки тому. І в посилці були сухі палиці. Чому Ви не звернулися зразу в службу підтримки з наданням фотографій проблемних саджанців і маркуванням?
Напишіть нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого клієнта.
Ви пишете, що отримали замовлення 2 роки тому. І в посилці були сухі палиці. Чому Ви не звернулися зразу в службу підтримки з наданням фотографій проблемних саджанців і маркуванням?
Напишіть нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого клієнта.
Ви пишете, що отримали замовлення 2 роки тому. І в посилці були сухі палиці. Чому Ви не звернулися зразу в службу підтримки з наданням фотографій проблемних саджанців і маркуванням?
Напишіть нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого клієнта.
Ви пишете, що отримали замовлення 2 роки тому. І в посилці були сухі палиці. Чому Ви не звернулися зразу в службу підтримки з наданням фотографій проблемних саджанців і маркуванням?
Напишіть нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого клієнта.
Жахливий магазин - Відгуки про Дом и Сад интернет-магазин
відгук
Коментарі до відгуку
Ви пишете, що отримали замовлення 2 роки тому. І в посилці були сухі палиці. Чому Ви не звернулися зразу в службу підтримки з наданням фотографій проблемних саджанців і маркуванням?
Напишіть нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого клієнта.
Ви пишете, що отримали замовлення 2 роки тому. І в посилці були сухі палиці. Чому Ви не звернулися зразу в службу підтримки з наданням фотографій проблемних саджанців і маркуванням?
Напишіть нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого клієнта.
Ви пишете, що отримали замовлення 2 роки тому. І в посилці були сухі палиці. Чому Ви не звернулися зразу в службу підтримки з наданням фотографій проблемних саджанців і маркуванням?
Напишіть нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого клієнта.
Ви пишете, що отримали замовлення 2 роки тому. І в посилці були сухі палиці. Чому Ви не звернулися зразу в службу підтримки з наданням фотографій проблемних саджанців і маркуванням?
Напишіть нам номер Вашого замовлення, щоб ми могли ідентифікувати Вас як нашого клієнта.
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.