Евгения Відгук додано 14 квітня, 2023 год22 перегляда
Зробила замовлення й відразу сплатила, тому що компанія відразу викликала довіру гарно сформованим сайтом з усіма даними, і гарними відгуками. Обрала саме цю компанію через швидку відправку. І ось вже тиждень ніякоі відповіді Подзвонила на гарячу лінію, відповіли що в той же еднь відправлять і я отримаю ттн. Цього не сталось ні в той день, ні через два дні. Потім в онлайн чаті змогла виловити оператора, який сказав мені, що деяких позицій немає взагалі в наявності. Коли будуть він не знає. Яких саме позицій немає - також не знає. Зробити відміну замовлення і повернення коштів проігнорував Таких необізнаних працівників я ще не бачила. Але, я так розумію, в них вся така компанія, тому не дивно. Таке відчуття, що дана компанія зовсім не розуміє, що вони продають, що на їх товар взагалі то є строки посадки і т.і. І НІЯКОЇ комунікативності з клієнтами, від слова ЗОВСІМ. В нормальних компаніях попереджають про відсутність товару і запитують чи готовий клієнт чекати своє замовлення. Тут повний 0. Жаль втраченого часу!!!! І Дорогий ДІМ і Сад, відповідайте і на негативні відгуки, а не тільки на хороші. До речі, на соєму сайті звичайно негативні не виствляють! Це вже провірено
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Доброго дня. Будь ласка, уточніть номер замовлення, або номер звернення у службу підтримки. Ми готові виконати свої гарантійні зобов'язання та розібратися в ситуації що склалася.
Таких безсовісних ще треба пошукати! НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!! - Відгуки про Дом и Сад интернет-магазин
Зробила замовлення й відразу сплатила, тому що компанія відразу викликала довіру гарно сформованим сайтом з усіма даними, і гарними відгуками. Обрала саме цю компанію через швидку відправку. І ось вже тиждень ніякоі відповіді
І Дорогий ДІМ і Сад, відповідайте і на негативні відгуки, а не тільки на хороші. До речі, на соєму сайті звичайно негативні не виствляють! Це вже провірено
відгук
Коментарі до відгуку
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.